LoL: Itt vannak a jövő heti frissítés részletei, Samira mégis kap buffokat

LoL: Itt vannak a jövő heti frissítés részletei, Samira mégis kap buffokat

Belátta a Riot Games, hogy a jelenlegi frissítésben akkora pofont kapott Samira, ami nem tesz jót a játéknak.

Mark Yetter ismét a késő esti órákban ült oda a számítógépe elé, hogy megossza a League of Legends játékosokkal a jövő heti, 11.5-ös frissítés pontos értékeit. Ezek még nem százszázalékos változtatások, de elég közel van ehhez a játékegyensúlyért felelős csapat. Az alábbi változtatások 2021. március 3-án élesednek a szervereken, addig a PBE-n próbálhatjátok ki a nerfelt, illetve buffolt hősöket és tárgyakat.

11.5-ös LoL frissítés tervezett tárgyváltoztatásainak részletei

  • Black Cleaver (buff)
    • Megújul a passzív, az ellenséges hősöknek okozott fizikai sebzés 5 mozgási sebességet adhat stackenként két másodpercre
    • Teljes költség 3300 aranyról 3100 aranyra csökkenhet
    • 300 HP helyett 400 HP-t adhat
  • Maw of Malmortius (buff):Teljes költség 3100 aranyról 2800 aranyra csökkenhet
  • Serpent's Fang (buff): Új passzívot kaphat a tárgy, az ellenséges hősöknek okozott sebzés csökkentheti a célpont saját, vagy kapott pajzsát 50%-kal/25%-kal (az érték attól függ, hogy a Serpent's Fang tulajdonosa közelharci, vagy távolsági hős)
  • Stridebreaker (változtatás)
    • Csúszás távolsága 200-ról 300-ra növekedhet
    • Lassítás 60%-ról 40%-ra csökkenhet
    • Sebzés 100% összes AD-ról 75% összes AD-ra csökkenhet
  • Muramana (változtatás)
    • Az alaptámadások 2,5% maximális mana helyett 1,5% maximális manának megfelelő sebzést okozhatnak
    • A képességet 2,5% maximális mana helyett 3,5% (közelharci)/2,7% (távolsági) + 6% összes AD-nak megfelelő sebzést okozhatnak

11.5-ös LoL frissítés tervezett hősgyengítéseinek részletei

  • Gragas - Barrell Roll (Q): Manaköltség 60/65/70/75/80 manáról 80 manára nőhet
  • Senna
    • 100% kritikus csapási esély felett lifestealt kap a hős (az átváltási arány nem változik)
    • Guinsoo on-hit átváltása maximum 100% kritikus csapási esélyben maximalizálódhat, az on-hit sebzésre hathatnak a hős kritikus csapási sebzésmódosítói
  • Azir - Arise! (W): A homokkatonák alaptámaádsai 60-160-ról 50-150-re csökkenhetnek
  • Rell
    • Alap armor 35-ről 32-re csökkenhet
    • Ferromancy (W): Töltési idő 11 másodpercről 13 másodpercre növekedhet
  • Shaco - Jack in the Box (W): Területi sebzés 15/20/35/30/35-ről 10/15/20/25/30-ra csökkenhet, egy célpontra a sebzés 35/50/65/80/95-ről 25/40/55/70/85-re csökkenhet, szörnyekre 10/20/30/40/50 bónusz sebzést okozhat
  • Rammus: Szintenkénti HP 95-ről 80-ra csökkenhet
  • Udyr
    • Szintenkénti HP 99-ről 92-re csökkenhet
    • Phoenix Stance (R): Teljes aura sebzés 50/95/140/185/230/275-ről 40/80/120/160/200/240-re csökkenhet
  • Seraphine
    • Stage Presence (passzív): Hangjegyek sebzése 4-16-ról 4/8/14/24-re növekedhet (1/6/11/16-os szinteken), szövetségesek hangjegysebzése 100%-ról 25%-ra csökkenhet, a hangjegyek fokozatosan eltűnnek, ahogy az első lekerült a hősről
    • Encore (R): Töltési idő 160/140/120 másodpercről 180/150/120 másodpercre növekedhet

A következő oldalon a 11.5-ös frissítés tervezett hőserősítéseinek és egyéb változtatásainak a részleteit olvashatod el!

11.5-ös LoL frissítés tervezett hőserősítéseinek részletei

  • Pyke - Gift of the Drowned Ones (passzív): Szürke HP-ként 25-50% (szinttől függően) elszenvedett sebzést raktározott el a hős. Ez a jövőben úgy változhat, hogy 10% sebzést (+25% lethality) raktározhat el szürke HP-ként, ami 35% sebzésre (+50% lethalityre) növekedhet, ha 2, vagy több hős van a közelben
  • Karma - Inner Flame (Q): Töltési idő 9/8,5/8/7,5/7 másodpercről 8/7,5/7/6,5/6 másodpercre csökkenhet
  • Trundle - Chomp (Q): Töltési idő 4 másodpercről 3,5 másodpercre csökkenhet
  • Master Yi - Wuju Style (E): On-hit true damage 18/26/34/42/50-ről 20/30/40/50/60-ra növekedhet
  • Sejuani - Winter's Wrath (W): Második csapás sebzése 5,25 max HP-ról 6% max HP-ra növekedhet
  • Jax: Szintenkénti AD 3,38-ról 4,25-re növekedhet
  • Kog'Maw - Bio-Arcane Barrage (W): On-hit mágikus sebzés 3/3,75/4,5/5,25/6% célpont max HP-ja helyett 3/4/5/6/7% max HP-t okozhat
  • Qiyana
    • Terrashape (W): On-hit sebzés 8/16/24/32/40-ről 8/22/36/50/64-re növekedhet, mozgási sebesség 5/6,25/7,5/8,75/10%-ról 5/7/9/11/13%-ra növekedhet
    • Supreme Display of Talent (R): Sebzés 100/170/240-ről 100/200/300-ra növekedhet
  • Samira
    • Szintenkénti AD 2,3-ról 3-ra növekedhet
    • Flair (Q): 80/87,5/95/102,5/110% összes AD helyett  80/90/100/110/120% összes AD bónuszt kaphat a képesség
  • Twitch (változtatás)
    • Deadly Venom (passzív): AP arány 3%-ról 2,5%-ra csökkenhet
    • Spray and Pray (R): Bónusz AD 25/40/55-ről 30/45/60 AD-ra növekedhet, hatóideje az ultinak 5 másodpercről 6 másodpercre növekedhet

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted jól döntött a Riot, hogy erősíthetik Samirát a jövő heti frissítésben?