LoL: Visszatér Doublelift a TSM csapatához

LoL: Visszatér Doublelift a TSM csapatához

A világ egyik legnépszerűbb ADC-je továbbra sem akar felhagyni a League of Legends-szel.

Yiliang "Doublelift" Peng 2020 végén jelentette be, hogy szögre akasztja az egeret, azaz nem játszik többet profi mérkőzéseket. A visszavonulás óta saját streamjén találkozhattok vele a legtöbbször, ami gyakorlatilag a munkája lett. A TSM-mel elért rengeteg siker, valamint a csapattal eltöltött hosszú idő miatt felajánlották az ADC-nek, hogy csatlakozzon az amerikai szervezethez, mint full-time streamer. A nyolcszoros NA LCS győztes nem utasította vissza az ajánlatot.

Ez azt jelenti, hogy a tavalyi világbajnokságon szereplő csapat két meghatározó egyénisége maradt a TSM kötelékében. Bjergsen edzőként segíti a játékosokat, hogy ismét szép eredményeket érjenek el, Doubleliftnek egy másik szerepet adnak, amiben jól érezheti magát. Mindenképp megéri nézni DL közvetítéseit, mivel elemzi az LCS meccseket, elárul apróbb részleteket, amelyeket a karrierje során tudott meg a csapatok belső kommunikációjáról és taktikáiról, sőt még interjúkat is készít egykori csapattársaival.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te szoktad nézni Doublelift streamjeit?

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések