Így festenek a CS:GO pályái Unreal Engine 4 alatt

Így festenek a CS:GO pályái Unreal Engine 4 alatt

Sosem volt még ilyen szép a régi Inferno.

Mostanában mindenki azt találgatja, hogy melyik lesz az a pálya, amelyik legközelebb reworköt kap? Mirage, Overpass esetleg Cobblestone? Akárhogy is, az biztos, hogy a felújított pályák óriási vizuális boostot hoznak a játék életébe, pedig a grafikus motor még mindig a sima Source.

Hiába pletykáltak tavaly sokat róla, a Source 2 érkezésének se híre, se hamva. Addig kénytelenek vagyunk beérve az olyan grafikusok munkáival, akik a CS:GO pályák egyes részeit alkották már újra, de nem Source 2, hanem Unreal Engine 4 alatt. Megelevenedik előttünk Overpass, Dust2 A lerakója, Inferno T kezdője, ráadásul mind olyan szépen, ahogy talán még sosem láttuk. Mirage újraalkotása is UE4  használatával jött létre, de ott a készítő célja az volt, hogy az Overwatch stílusában szülessen újjá a pálya.

a képre kattintva megnyílik a galéria, ahol végig nézhetitek a többi pálya gyönyörű fotóit is

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Galéria

Kövess Minket!



Közvetítések