Így lesz mindenkinek egyedi mosolya a S.T.A.L.K.E.R. 2-ben

Így lesz mindenkinek egyedi mosolya a S.T.A.L.K.E.R. 2-ben

Új fejlesztői naplóban mutatták meg a S.T.A.L.K.E.R. 2 egyes részleteit.

Akkora várakozás még nem előzte meg a S.T.A.L.K.E.R. 2 bejelentését, mint amekkora a Half-Life 3-ra vár, de a S.T.A.L.K.E.R. mindenképpen egy kultikus, nehéz sorsú játékszéria. Évekig tartó jogi huzavona után végre egyenesbe került a projekt, végre elkészül a legendás játék második része.

Pontos megjelenési dátumot még nem kapott a játék, sőt, még konkrét játékmenet videót se láttunk, csak technikai demonstrációt, de a S.T.A.L.K.E.R. fanok már most tűkön ülve várják a programot. A legfrissebb fejlesztői napló még mindig nem mutatott játékmenetet, de sok érdekességre fény derült. 

Egyrészt szemügyre vehetjük a Duty és a Freedom egy-egy karakter modelljét, bámulatos részletességgel dolgoznak a fejlesztők, túlzás nélkül lehet mondani, hogy ég és föld lesz a különbség a S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chenobyl és a S.T.A.L.K.E.R. 2 grafikája között. Hasonlóan részletgazdagok az egyes fegyverek is és a fejlesztők azt is megmutatták, hogy az NPC-k megalkotásánál is minden apró részletre figyelnek. Például a karakterek fogsorára. Külön modul kezeli majd a fogakat, gyakorlatilag nem lesz két olyan karakter, akik csak a fogsorukban is megegyeznének.

Amik viszont még inkább érdekesek, azok a Zakhar Bocharov félmondataiból leszűrhető információk. Most már biztosan tudjuk, hogy a S.T.A.L.K.E.R. 2 a Shadow of Chernobyl eseményei után játszódik majd, a már ismert frakciók mellett pedig teljesen új csoportosulásokkal is találkozunk majd a Zónában. Visszatérve még a fegyverekhez, az eddigi részekben is voltak cserélhető kiegészítők, most viszont minden eddiginél mélyebb és sokrétűbb fejlesztési lehetőséget kínálnak a különböző lőfegyverek. Ezernyi kiegészítővel szabhatjuk majd saját stílusunkra a különböző karabélyokat.
Végül, de nem utolsó sorban, a fejlesztői naplóból az is kiderült, hogy még idén kapunk játékmenet előzetest a S.T.A.L.K.E.R. 2-höz.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések