Európa jelenlegi legjobbjaként jutott be RAISY a QPL 2. szezonjának döntőjébe

Európa jelenlegi legjobbjaként jutott be RAISY a QPL 2. szezonjának döntőjébe

Pár hét jön a QPL 2 döntője!

A hazai CS:Source és CS:GO rajongóknak biztosan ismerős Birgány Adrián, vagyis NOFEAR neve. Hosszú évek CS-s tapasztalatai után NOFEAR nevet és játékot is váltott, immáron 2017 óta kergeti álmait RAISYként a Quake Championsben, legnagyobb örömünkre nem is kevés sikerrel.

Sokan talán elfeledkeznek róla, hiszen a Quake továbbra sem a legnépszerűbb e-sportok egyike, de RAISY számos gyönyörű győzelemmel öregbítette már saját és Magyarország nevét is. A hazai e-sport egyik igazi büszkeségéről van szó, aki ismét remek formában van. 

Pár hét választ el minket a Quake Pro League 2. szezon: Stage 2 döntőjétől, ahová sikeresen belőtte magát RAISY is. Ráadásul nem is akárhogy! A magyar játékos az EU No.1 seedet csípte meg, vagyis úgy vághat majd neki a QPL 2. szezonjának döntőinek, hogy jelenlegi formáját tekintve ő Európa legerősebb Quake Champions játékosa.

A Stage 1 alkalmával a második helyen zárt RAISY, akkor az amerikai Shane "rapha" Hendrixson tudta őt megállítani a döntőben. Izgatottan várjuk ezúttal mire lesz képes RAISY, reméljük, hogy ismét raphaval fut majd össze a döntőben, itt az ideje a visszavágónak.

Töltsd ki az éves magyar e-sportkutatást és nyerj értékes ajándékot! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések