Veszteséget termel az Epic Games Store, de mégis mennyire rossz a helyzet?
Az Epic Store üzleti stratégiája a megalakulása óta eléggé agresszív, hiszen a digitális áruház nagynevű exkluzívokkal és ingyenes játékokkal próbál a Steam fölé kerekedni. Ez a módszer pedig, ahogy arra talán számítani is lehetett, elég költséges, amit most a stúdió is megerősített.
A közelmúltban egy bírósági okiratból fény derült arra, hogy az Epic Games Store 2019-ben 181 millió dolláros (54 milliárd forint), 2020-ban pedig 273 millió dolláros (82 milliárd forint) veszteséget halmozott fel. Különlegesség, hogy a digitális áruház szerint a játékok árából szedett 12%-os részesedés, fedezi a stúdió működését. Ez azt jelenti, hogy a fenti összegek nagy része az exkluzív és az ingyenes játékokból jött össze. Mindez azonban még így is megérte, ugyanis az Epic Games Store-nak már 160 millió regisztrált felhasználója van, sőt, havonta átlag 56 millió aktív felhasználóval számolhatnak.
Szerintetek meddig tartható ez a stratégia? Ti is a regisztrált felhasználók közé tartoztok?
MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!
(Az eredeti cikket a PC Guru oldalán olvashatjátok el.)