LoL: 19 hős és 8 tárgy változott a legújabb, 11.8-as frissítésben

LoL: 19 hős és 8 tárgy változott a legújabb, 11.8-as frissítésben

Hamarosan bővül a választható hősök listája, a 11.8-as frissítéssel bekerül a League of Legendsbe Gwen.

Kicsit lecsillapodtak a kedélyek a legrangosabb League of Legends bajnokságokban, a nyári szezon előtti pihenő alatt megkaphatják azok a hősök a figyelmet, amelyek nem kizárólag a profi metában töltenek be fontos szerepet. A 11.8-as League of Legends frissítés már éles a szervereken, a Blackfrost Sion, Blackfrost Vel'Koz, Dragon Guardian Galio, Dragonslayer Kayle, Dragonslayer Twitch és Space Groove Gwen, valamint Gwen, a legújabb karakter április 15-én válik elérhetővé mindenki számára. Az alábbiakban a legújabb patch minden fontos változtatását elolvashatjátok.

11.8-as LoL frissítés tárgymódosításai

  • Moonstone Renewer
    • Alap gyógyítás 50-100-ról (célpont szintjétől függően) megváltozott 60-ra (minden szinten)
    • Gyógyítás erősödése másodpercenként 12,5%-ról másodpercenként 4%-ra csökkent, azonban a gyógyítások mellett a pajzsokat is erősíti
    • Mitikus passzív képességgyorsítás helyett +10 gyógyítást ad a Starlit Grace-re, az alap gyógyításra
  • Shurelya's Battlesong
    • Új passzív: Ha egy szövetségest felerősít, vagy megvéd a tárgy, akkor te és a szövetséges hős 25% bónusz mozgási sebességet kap 1,5 másodpercre
    • Mitikus passzív: 3% mozgási sebesség helyett 5 képességgyorsítást ad
  • Staff of Flowing Water: 3 másodpercre 15% bónusz mozgási sebességet, plusz 20-40 (célpont szinjtétől függően) AP-t adott a tárgy, mostantól 20 képességgyorsítást és 20-40 AP-t ad 4 másodpercig
  • Frozen Heart: Armor 70-ről 80-ra nőtt
  • Chemtech Purifier
    • AP 50-ről 55-re nőtt
    • Szövetséges felerősítése változott: Mostantól ha gyógyítasz vagy pajzsolsz szövetséges hőst (magadat kivéve), akkor a szövetségesnek és neked a következő ellenséges hősre okozott sebzés 60%-os Grievous Woundot okoz 3 másodpercre
  • Ionian Boots of Lucidity: Teljes költség 900 aranyról 950 aranyra növekedett
  • Hextech Rocketbelt
    • HP 350-ről 250-re csökkent
    • Új: 6 magic penetrationt ad
    • Ornn fejlesztés 450 helyett 350 HP-t ad
    • Új: Ornn fejlesztés 10 magic penetrationt ad
  • Titanic Hydra: Bónusz AD 1% max HP helyett 2% max HP-nak felel meg

11.8-as LoL frissítés hősgyengítései

  • Annie - Incinerate (W): Manaköltség 70/80/90/100/110 manáról 90/95/100/15/110 manára növekedett
  • Gnar - Hyper (W): Bónusz mozgási sebesség 30/45/60/75%-ról 20/40/60/80%-ra csökkent
  • Orianna - Command: Protect (E): Bónusz ellenállások (armor és magic resist) 10/15/20/25/30-ról 6/12/18/24/30-ra csökkentek
  • Thresh - Flay (E): Töltési idő 9 másodpercről 11/10,5/10/9,5/9 másodpercre növekedett
  • Yorick
    • Shepherd of Souls (passzív): Mist Walkerek sebzése 2/3/4/5/6/7/8/14/20/26/32/38/44/55/66/77/88/99 (+30% összes AD-ról) 2/3/4/5/6/7/8/13/18/23/28/33/38/48/58/68/78/88 (+25% összes AD-ra) csökkent
    • Mourning Mist (E)
      • Ugrás sebzése 200%-ról 100%-ra csökkent
      • Új: A megjelelölt célpontok 40%-kal több sebzést szenvednek el 8 támadáson keresztül a Mist Walkerektől
    • Eulogy of the Isles (R): A tornyok eddig a Maident támadták a minionok helyett, mostantól a közelharci és távolsági minionokat támadja a torony először, utána a Maident

A következő oldalon a 11.8-as LoL patch hőserősítéseit és egyéb hősváltoztatásait olvashatjátok!

11.8-as LoL frissítés egyéb hősváltoztatásai

  • Rumble
    • Alap magic resist 32-ről 28-ra csökkent
    • Szintenkénti magic resist 1,25-ről 0,75-re csökkent
    • Junkyard Titan (passzív)
      • Overheating bónusz sebzés 25-110 (szinttől függően) (+30% AP-ról) 10-50 (+6% a célpont max HP) (+30% AP-ra) változott
      • Új: Overheat alatt 50% támadási sebességet kap Rumble
    • Electro Harpoon (E)
      • Új: A célpont mágikus ellenállása 10%-kal (15%-kal Danger Zone-ban) csökken 4 másodpercre, a jelzők hatása összeadódik
  • Dr. Mundo
    • Adrenaline Rush (passzív): Max HP regen 1,5%-ról 2,5%-ra nőtt
    • Infected Cleaver (Q)
      • Minionokra és szörnyekre maximálisan 300/350/400/450/500 helyett 100/200/300/400/500 sebzést okoz
      • HP visszatöltés ellenség eltalálásával 50%-ról 100%-ra nőtt
    • Masochism (E)
      • Bónusz AD 40/55/70/85/100-ról 30/45/60/75/90-re csökkent
      • Maximális bónusz AD 60/90/120/150/180-ról 50/80/110/140/170-re csökkent

11.8-as LoL frissítés hőserősítései

  • Aphelios
    • The Hitman and the Seer (passzív): Lethality 3/6/9/12/15/18-ról 3,5/7/10,5/14/17,5/21-re növekedett
    • Moonlight Vigil (R)
      • Calibrum sebzés jelzőként 40/70/100-ról 50/80/110-re növekedett
      • Severum gyógyítás 250/375/500-ról 275/400/525-re növekedett
      • Gravitum lekötés hatóideje 1,25 másodpercről 1,35 másodpercre növekedett
      • Infernum területi sebzése 85% kezdeti sebzésről 90% kezdeti sebzésre növekedett
      • Crescendum visszakapott Chackramok száma további 4-ről (összesen 5-ről) 5-re (összesen 6-ra) növekedett
  • Cassiopeia - Twin Fang (E): Manaköltség 50 manáról 50/48/46/44/42 manára csökkent
  • LeBlanc - Sigil of Malice (Q)
    • Alap sebzés 55/80/105/130/155-ről 65/90/115/140/165-re növekedett
    • Összes sebzés 110/160/210/260/310-ről 130/180/230/280/330-ra növekedett
  • Lee Sin - Tempest (E): Töltési idő 10 másodpercről 8 másodpercre csökkent
  • Rammus
    • Powerball (Q): Alap sebzés 100/135/170/205/240-ről 100/130/160/190/220-ra csökkent
    • Defensive Ball Curl (W): Alaptámadások meghosszabbítják a W hatóidejét, támadásonként 0,4 másodperccel, maximum 4 másodperccel
    • Frenzying Taunt (E): Felbőszítés hatóideje 1,25/1,5/1,75/2,0/2,25 másodpercről 1,2/1,4/1,6/1,8/2,0 másodpercre csökkent
    • Roaring Slam (R)
      • Új: Rammus felugrik a levegőbe, majd a földbe csapódik, amivel 100/175/250 (+0,6 varázserő) varázssebzést okoz a területen belüli ellenfeleknek, és 1,5 másodpercre 15/17,5/20%-kal lelassítja őket. Rammus 4 másodpercig utórengéseket kelt a megcélzott helyen, amelyek 20/30/40 (+0,1 varázserő) varázssebzést okoznak, és legfeljebb négy alkalommal halmozzák az eredeti lassító hatást. A középponthoz közeli ellenfelek a megtett úttól függően legfeljebb 150% sebzést szenvednek el. Ha a Roaring Slamet akkor sütik el, amikor Rammus a Powerballt használja, fellöki a középponthoz közeli ellenfeleket, akik elszenvedik a Powerball ütközési sebzését. A Powerball hatása azonnal megszakad
      • Töltési idő 100/80/60 másodpercről 130/110/90 másodpercre növekedett
  • Vladimir - Transfusion (Q): Töltési idő 9/8/7/6/5 másodpercről 9/7,75/6,5/5,25/4 másodpercre csökkent
  • Zac - Unstable Matter (W): Sebzés 25/40/55/70/85 (+4/5/6/7/8% célpont max HP) (+2% minden 100 AP utánról) 35/50/65/80/95 (+4/5/6/7/8% célpont max HP) (+4% minden 100 AP utánra) változott
  • Darius - Hemorrhange (passzív): Szörnyekre 175% helyett 300% bónusz sebzést okoz
  • Diana - Moonsilver Blade (passzív): Nem epikus szörnyekre 150% helyett 300% sebzést okoz, bónusz támadási sebessége a passzívnak 10-40%-ról (szinttől függően) 20-40%-ra növekedett (szinttől függően)
  • Mordekaiser - Darkness Rise (passzív): Maximális szörnyekre okozott sebzés 28-164-ről (szinttől függően) 180-ra változott minden szinten
  • Zed - Contempt for the Weak (passzív)
    • Töltési idő csak az ellenséges hősökre maradt 10 másodperc, minionokon és szörnyeken ez megszűnt
    • Eltávolítva: Nem okoz 100% bónusz sebzést a szörnyek ellen
    • Passzív maximális sebzése szörnyek ellen 200/350/500-ról (szinttől függően) 300-ra változott minden szinten, de csak az epikus szörnyeken van felső határ
  • Morgana - Tormented Shadow (W): Bónusz sebzés a nem epikus szörnyekre 150%-ról 200%-ra növekedett

Töltsd ki az éves magyar e-sportkutatást és nyerj értékes ajándékot! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



League of Legends - Indul az MSI visszaszámlálás!

Nyakunkon a 2024-es League of Legends Mid-Season Invitational, a csapatok és mi is már tűkön ülve várjuk, hogy megkezdődjön az év első nemzetközi bajnoksága.