LoL: Túl erős volt a Morgana és Diana jungle, buffolják Shen ultiját

LoL: Túl erős volt a Morgana és Diana jungle, buffolják Shen ultiját

Alaposan legyengítik a Diana és Hecarim jungle-t a jövő héten érkező frissítésben.

Mark Yetter megosztotta a közösségi média oldalán azokat a LoL-os változtatásokat, amelyek felborzolhatják a kedélyeket jövő hét szerdától. Az elsősorban MSI-ra készített 11.9-es League of Legends frissítésben rengeteg hős és számos tárgy változik meg, amelyek közül többen a jelenlegi patchben kaptak módosításokat. Összesen hat tárgy és tizenkilenc hős került fel a listára, de mindig benne van a pakliban, hogy a következő napokban változnak a számok. 

11.9-es LoL frissítés tárgyváltoztatásai pontos értékekkel

  • Turbo Chemtank (nerf): Az aktívból kapott bónusz mozgási sebesség 60%-ról 40%-ra csökken
  • Deadman's Plate (nerf): 400 HP helyett 300 HP-t ad
  • Moonstone Renewer (buff): Az alap gyógyítás 60-ról 70-re növekszik
  • Death's Dance (buff): 50 AD helyett 55 AD-t, 40 armor helyett 45 armort ad
  • Wit's End (buff): Dagger helyett Long Swordból építhető, 30 AD helyett 40-et ad
  • Sunfire Aegis (buff): Az Immolate 100% helyett 150% sebzést okoz a dzsungeles szörnyekre

11.9-es LoL frissítés hősgyengítései pontos értékekkel

  • Hecarim
    • Alap armor 36-ról 32-re csökken
    • Szintenkénti armor 4-ről 4,25-re növekszik
    • Rampage (Q): Jelzőkénti bónusz sebzés 5%-ról 2% (+1% minden 33 alap AD-ra) változik
    • Spirit of Dread (W): Gyógyítás 30%-ról 30% (+1% minden 40 alap AD-ra) változik a hős által okozott sebzés függvényében. A szövetségesek sebzésének 15% (+1% minden 80 alap AD után) gyógyítást kap Hecarim
    • Devastating Charge (E): Minimum alap sebzés 35/65/95/125/155-ről 30/50/70/90/110-re csökken, maximum alap sebzés 70-310-ről 60-220-ra csökken
  • Morgana - Tormented Soil (W): Szörnyekre 200% helyett 185%-ot sebez
  • Diana
    • Alap HP visszatöltés 7,5-ről 6,5-re csökken
    • Szintenkénti armor 3,6-ről 3,1-re csökken
    • Moonsilver Blade (passzív): Bónusz támadási sebesség 20-40%-ról 15-40%-ra csökken
  • Dr. Mundo
    • Szintenkénti armor 3,5-ről 3-ra csökken
    • Szintenkénti AD 3,5-ről 3-ra csökken
  • Rumble - Junkyard Titan (passzív): Overheat on-hit mágikus sebzés 10-50-ről 5-40-re csökken (1-18-as szinttől függően)
  • Vladimir - Transfusion (Q): Töltési idő 9/7,75/6,5/5,25/4 másodpercről 9/7,9/6,8/5,7/4,6 másodpercre növekszik
  • Jinx: A rakéták 200%-os kritikus sebzés helyett 175% kritikus sebzést okoznak területre
  • Gragas - Body Slam (E): Sebzés 80/120/160/200/240-ről 80/115/150/185/220-ra csökken
  • Heimerdinger - Hextech Micro-Rockets (W): Sebzés 50/80/110/140/170-ről 50/75/100/125/150-re csökken (maximális sebzés 90-306-ról 90-270-re csökken)
  • Garen - Courage (W): Jelzőkénti armor/magic resist 0,25-ről 0,2-re csökken, maximális értékekhez 120 helyett 150 minion kell

A következő oldalon a 11.9-es League of Legends patch tervezett hőserősítéseit találjátok meg pontos értékekkel!

11.9-es LoL frissítés tervezett hőserősítései

  • Kindred - Dance of Arrows (Q): Töltési idő 9 másodpercről 8 másodpercre csökken, sebzés 60/80/100/120/140-ről 60/85/110/135/160-ra növekszik
  • Shen - Stand Unite (R): Pajzs nagysága 175/350/525 (+135% AP-ról) 120/310/500 (+17,5% alap HP)(+135% AP-ra) módosul
  • Xerath
    • Arcanopulse (Q): Sebzés 80/120/160/200/240 (+75% AP-ról) 70/110/150/190/230 (+90% AP-ra) változik
    • Eye of Destruction (W): Sebzés 60/90/120/150/180 (+60% AP-ról) 60/95/130/165/200 (+65% AP-ra) növekszik
  • Kog'Maw
    • Caustic Spittle (Q): Armor/magic resist csökkentés 20/22/24/26/28%-ról 25/27/29/31/33%-ra növekszik
    • Void Ooze (E): Manaköltség 80/90/100/110/120 manáról 60/70/80/90/100 manára csökken
  • Taric - Starlight's Touch (Q): Manaköltség 70/80/90/100/110 manáról 70/75/80/85/90 manára csökken
  • Lulu - Whimsy (W): Töltési idő 16/15/14/13/12 másodpercről 15/14/13/12/11 másodpercre csökken, bónusz támadási sebesség 20/23,75/27,5/31,25/35%-ról 25/27,5/30/32,5/35%-ra növekszik
  • Trundle - Pillar of Ice (E): Lassítás 20/30/40/50/60%-ról 32/39/46/53/60%-ra növekszik
  • Kayn (Rhaast forma) - Reaping Slash (Q): Sebzés 55% összes AD +5% (+4% minden 100 bónusz AD után) ellenség max HP-ról 65% összes AD +5% (+4% minden 100 bónusz AD után) ellenség max HP-ra növekszik
  • Sett
    • Haymaker (W): Sebzés 80/100/120/140/160 (+25% (+10% minden 100 bónusz AD után) elköltött Grit utánról) 80/100/120/140/160 (+25% (+20% minden 100 bónusz AD után) elköltött Grit utánra növekszik)
    • The Show Stopper (R): Bónusz AD arány 100%-ról 120%-ra növekszik

A 11.9-es LoL frissítés, amelyen a 2021-es MSI küzdelmei zajlanak majd május 6-ától, április 28-án élesedik a szervereken.

Töltsd ki az éves magyar e-sportkutatást és nyerj értékes ajándékot! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted Hecarim továbbra is top jungle pick marad a 11.9-es változtatásokkal együtt?