Az Esports Fashion Group célja megvalósítani az e-sport divathetet a legnagyobb márkákkal együttdolgozva.
Április 22-én az Esports Fashion Group bejelentette, hogy egy egyszerű, de ambíciózus céllal belevágnak egy e-sport divathét megszervezésébe, aminek célja, hogy egy fedél alá hozza a legnagyobb márkákat és cégeket, így többek között a Verizont, a Microsoftot, a Nintendot és a Gfinityt.
Az alapítócsapat már évek óta együttműködik az iparág óriásaival, és abban bíznak, hogy megvalósíthatják tervüket, amivel a következő szintre emelhetik az e-sport divatot. Ennek első állomása az Esports Fashion Week, ami várhatóan 2021 harmadik negyedévében érkezik. Az elképzelésük szerint összekapcsolhatják a klasszikus divathetek koncepcióját az e-sport világával, hogy valami igazán egyedi jöhessen létre.
Ti jó ötletnek tartjátok az e-sport divathetet? Milyen kollekciókat tudnátok elképzelni egy ilyen rendezvényen?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!