Lássuk hogy muzsikál a First Class Trouble Early Access

Lássuk hogy muzsikál a First Class Trouble Early Access

Teszteltük a First Class Trouble Early Access-t. Hogy mire jutottunk?

A First Class Trouble első pillantásra pontosan azt a gyilkosos formulát képviseli, mint az Amoung Us, az Innersloth alkotását pedig szerintem senkinek sem kell bemutatnunk, ami tavaly nyáron tett szert hatalmas népszerűségre, két évvel az eredeti megjelenése után. Azonban az Invisible Walls új játéka nem egy egyszerű Among Us- klón, és ez már a korai hozzáférésű verzióban is látszik.

A First Class Trouble története a messzi jövőben játszódik egy luxus űrhajó fedélzetén. Utazásunk azonban a játék kezdetén rémálommá válik, ugyanis a hajót irányító mesterséges intelligencia öntudatra ébred. A mi feladatunk pedig az, hogy lekapcsoljuk mielőtt még minden egyes rendszert az irányítása alá vonna. Ez persze korántsem lesz egyszerű feladat, mivel a vendégek között embernek álcázott androidok rejtőznek, akik az utasokra vadásznak.

Az első nagy különbség így az Among Us és a First Class Trouble között a történet. Hiszen az Inivisble Walls játékának van története, amelyet a fejlesztők ki is használtak. Ráadásul látványra egyáltalán nem panaszkodhatunk, hiszen a helyszíneknek ebben a játékban van egyfajta retrofuturisztikus luxust idéző hangulatuk.

Maga a játékmenet nem tartogat számunkra túl sok újdonságot. Egy meccs során maximum hét játékos küzdhet a gonosz MI ellen, ahhoz pedig, hogy sikeres legyen az akció, különböző helyszíneken kell átjutnunk. Itt ugyanis nem egy nagy pályát hanem több kis szektort kapunk, melyek között liftekkel tudunk közlekedni, amennyiben persze megszerezzük a hozzájuk tartozó kulcskártyákat.


Nektek hogy tetszik a játék? Kipróbáljátok a haverokkal?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések