Játékteszt: Szigetugrás a Warplan Pacificben

Vajon sikerül legyőzni az ellenfelet a Warplan Pacific-ban, vagy ezúttal nem jön össze az island hopping?

A Warplan Pacific végkifejlete azért is megkérőjelezhető, mert Alvaro Sousa alkotásában van egy nagy csavar: a gépi ellenfél ragaszkodhat a valóságban is megtörtént eseményekhez, de beállíthatjuk a véletlenszerű hadvezetést is, ám így koránt sem biztos a háború menetét megfordító Midway-szigeteki győzelem sem.

De ne vessük bele magukat egyből a mély vízbe, a Warplan Pacific egy körönkénti, hexás 2D-s klasszikus stratégiai játék, amelyet 13 ezer forintért tudhatunk magunkénak. Egy kör hossza a játékban két hét, tehát nem tart örökké a 1941. december hetedikétől a V-Day-ig terjedő hadjárat. Aki pedig kevés csatával próbálkozna, annak lehetősége van arra, hogy csak 4 kisebb műveletet hajtson végre.

De ha játszani támadna kedved érdemes azt is tudnod, hogy a gép ellenfél "tunningolható", azaz az alapbeállítás (történelmi hitelesség) mellett, magasabban képzett, jobban felszerelt ellenséges flották és repülőszázadok ellen is harcolhatunk.

Ha felkeltette a kíváncsiságodat ez a kis bevezetés a Warplan Pacific világába, akkor olvasd el a PC Guru tesztjét a játékról. Vajon neked sikerül a szigetugrás és eredményes parancsnokká válsz? Vagy az ellenség keresztbe húzza a számításaidat?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(A teljes játéktesztet a PC Guru oldalán olvashatjátok el.)

Kövess Minket!