Magához képest elég kevés hőshöz nyúlt a legújabb frissítésben a Riot Games csapata.
Nem nyomta a játékegyensúlyért felelős csapat vállát akkora teher, ugyanis a 11.10-es frissítésen nem játszanak tétmérkőzést a legerősebb LoL csapatok. Jelenleg még mindig a 11.9-es patch jelenti a kompetitív metát, ezen csap össze az MSI mezőnye. Talán ez is közrejátszhatott abban, hogy "csak" 11 karakter kapott módosításokat az új patchben, valamint 4 tárgy, 1 rúna és a dzsungelben számos dolog. Az Arcana Lucian, Arcana Tahm Kench, Arcana Xerath és Arcana Camille hőskinézetek május 13-ától lesznek elérhetőek a szervereken. A szervereken már élesedett 11.10-es League of Legends patch teljes leírását az alábbiakban olvashatjátok.
11.10-es LoL frissítés tárgyerősítései
- Riftmaker
- A jelzők akkor is felkerülnek a tárgyra, ha elszenved a hős sebzést, nem csak akkor, ha sebzést oszt ki
- Jelzőnkénti plusz sebzés 2%-ról 3%-ra növekedett
- Maximális plusz sebzés 10%-ról 9%-ra csökkent
- Abyssal Mask
- 350 HP helyett 400 HP-t ad
- Sebzés növekedés 10%-ról 15%-re növekedett, a sebzés növekedés hatóideje 4 másodpercről 5 másodpercre növekedett
- Guinsoo's Rageblade: Teljes költség 2800 aranyról 2600 aranyra csökkent
- Goredrinker: Aktív gyógyítás 25% AD + 8% hiányzó HP helyett 25% AD + 10% hiányzó HP alapján számolódik
11.10-es LoL frissítés hősgyengítései
- Darius - Apprehend (E): Töltési idő 24/21/18/15/12 másodpercről 26/24/22/20/18 másodpercre növekedett
- Galio - Shield of Durand (W): Töltési idő 18/17,5/17/16,5/16 másodpercről 18 másodpercre növekedett, mágikus pajzs nagysága 8/11/14/17/20% max HP-ról 8/9,75/11,5/13,25/15% max HP-ra csökkent
- Talon - Noxian Diplomacy (Q): Bónusz AD aránya 110%-ról 100%-ra csökkent
- Jinx
- Alap armor 28-ról 26-ra csökkent
- Super Mega Death Rocket (R): Epikus szörnyekre maximum 1000-t sebez, területi sebzés maximum 800 lehet
- Thresh
- Alap HP 561-ről 530-ra csökkent
- Szintenkénti HP 93-ról 95-re növekedett
- Bard - Traveler's Call (passzív): Sebzés 40 (+12 minden 5. chime utánról) 30 (+12 minden 5. chime utánra) csökkent
- Katarina: Mozgási sebesség 340-ről 335-re csökkent
11.10-es LoL frissítés hőserősítései
- Irelia -> Tervezték a buffolását a flexelhető karakternek, azonban eltolták ezeket a módosításokat a 11.11-es patchre
- Kennen - Electrical Surge (W): Minden negyedik támadás extra mágikus sebzése 10/20/30/40/50 (+20% AP-ról) 20/30/40/50/60 (+25% AP-ra) növekedett
- Kayle - Divine Ascent (passzív): 11-es szinten az Aflame sebzés AP aránya 20%-ról 25%-ra növekedett, 16-os szinten a Transcendent extra távolsága 50-ről 100-ra növekedett
- Lux - Lucent Singularity (E): Sebzés 60/105/150/195/240 (+60% AP-ról) 60/110/160/210/260 (+65% AP-ra) növekedett
- Zyra
- Garden of Thorns (passzív) + Grasping Roots (E): Vine Lasher növények lassítása 25%-ról 30%-ra növekedett
- Rampant Growth (W): Töltési idő 20/18/16/14/12 másodpercről 18/16/14/12/10 másodpercre csökkent
- Yuumi - Prowling Projectile (Q): Alap sebzés 40/70/100/130/160/190-ről 50/80/110/140/170/200-ra növekedett, felerősített alap sebzés 45/85/125/165/205/245-ről 60/100/140/180/220/260-ra növekedett
- Sejuani - Permafrost (E): Elsősorban a kurzortól 50 egységre lévő hősöket célozza, azután a kurzortól 50 egységre lévő nem hős típusú hősöket, ezután a kurzortól 350 egységre lévő hősöket, végül a kurzorhoz legközelebbi bármilyen egységet 2500 egység távolságon belül (mindezt akkor, ha nincs célpont közvetlenül a kurzor alatt)
Egyetlen rúna változott az új frissítésben, a Phase Rush. A Fázisruham töltési idejét 15 másodpercről 30-10 másodpercre változtatták a hős szintjétől függően. Emellett a bónusz mozgási sebességet távolsági hősök esetében 25-40%-ról 15-40%-ra csökkentették, közelharci hősök esetében 40-60%-ról 30-60%-ra nerfelték.
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!