2021 egyik legnagyobb frissítése élesedett a szervereken, rengeteg minden változott.
Nem bízta a véletlenre a Riot Games, amikor bejelentette egy héttel ezelőtt, hogy milyen változások érkeznek a 11.11-es frissítéssel. 19 hős, 7 tárgy és 2 rúna kapott kisebb-nagyobb módosításokat, amelyeknek nem titkolt célja, hogy mind a Solo Queue, mind a profi metát felrázzák. A Bramble Vestet rusholó tank toposok korszaka véget érhet, ahogy a Morgana és Rumble jungle sem lesz már jó eséllyel kötelező pick. A PROJECT: Sejuani, PROJECT: Mordekaiser, PROJECT: Renekton, PROJECT: Senna, PROJECT: Sylas, PROJECT: Sylas Prestige Edition és PROJECT: Varus május 27-étől, azaz holnaptól érhető el a kliens boltjában. Az alábbiakban a 11.11-es League of Legends patch teljes leírását megtaláljátok.
11.11-es LoL frissítés tárgyváltoztatásai
- Wardstone
- Stirring Wardstone: Kiveszik a játékból
- Watchful Wardstone
- Teljes költség 1100 arany
- 150 HP-t ad
- 10 képességgyorsítást ad
- Passzív: Maximum három control ward lehet a tarsolyban
- Új: Amint eléri a hős a 13-as szintet és teljesíti a mellékküldetést átváltozik a tárgy Vigilant Warstone-ná
- Vigilant Wardstone
- Új: Nem megvásárolható, magától alakul át a Watchful Wardstone-ból
- 150 HP-t ad
- 15 képességgyorsítást ad
- Passzív: Maximum 3 control ward lehet a hősnél
- Passzív 2: 12%-kal megnöveli az AP-t, a képességgyorsítást, a bónusz AD-t és bónusz HP-t
- Passzív 3: A Stealth Ward, Totem Ward és Control Wardok maximális számát az inventoryban 1-gyel megnöveli
- Staff of Flowing Water (buff): 20-40 AP helyett 25-45 AP-t ad a célpont szintjétől függően
- Moonstone Renewer(buff): A gyógyítások és pajzsok nagyságát jelzőként 4% (maximum 20%) helyett 6%-kal növeli (maximum 30%-kal)
- Trinity Force (buff): Mégsem változtatják meg a népszerű tárgyat a jövő heti patchben
- Divine Sunderer (buff): Spellblade sebzése 10% max HP helyett 12% max HP-ra növekszik, gyógyítás 50/30%-ról 65/40%-ra növekszik (közelharci/távolsági)
- Black Cleaver (buff): Páncéltörés a jelzőkénti 4%-ról (maximum 24%) 5%-ra növekszik (maximum 30%-ra)
- Serpents Fang (buff): A távolsági hősök által okozott pajzscsökkentés 25%-ról 35%-ra növekszik
- Warden's Mail/Randuin's Omen (buff): Az alaptámadások sebzéscsökkentése 0,5% max HP-ról 5 + 0,35% max HP-ra változik (példa: 1000 max HP-nál a sebzéscsökkentés 5 volt, mostantól 8,5)
- Frozen Heart (buff): Támadási sebesség csökkentés 15%-ról 20%-ra növekszik, az alaptámadások sebzéscsökkentése 0,5% max HP-ról 7 + 0,35% max HP-ra változik
- Warmog's Armor (buff): Warmog's Heart képességhez eddig 3000 max HP kellett, ez megváltozott 1100 bónusz HP-ra
- Frostfire Gauntlet (nerf): Távolsági hősök lassítása 25 % (+4% minden 1000 HP utánról) 12,5% (+2% minden 1000 HP utánra) csökken, távolsági hősök töltési ideje 4 másodpercről 6 másodpercre növekszik
- Bramble Vest (nerf): 35 armor helyett 30-at ad, a tüskék sebzése 3 +10% armor mágikus sebzésről 3 mágikus sebzésre csökken
11.11-es LoL frissítés Senna átalakítása
- Absolution (passzív): Alaptámadások távolsága minden 20 begyűjtött Mist után 25-ről 20-ra csökken
- Piercing Darkness (Q): Gyógyítás scale-el a Lethality 160%-ával
- Curse of the Black Mist (E): Bónusz mozgási sebesség 20%-ról 20% (+1% minden 20 AP utánra) növekszik
- Dawning Shadow (R): Sebzés AP aránya 50%-ról 70%-ra növekszik
A következő oldalon a 11.11-es LoL patch további hős- és rúnaváltoztatásait olvashatjátok!
11.11-es LoL frissítés hősgyengítései
- Morgana - Tormented Shadow (W): Szörnyekre okozott bónusz sebzés 185%-ról 155%-ra csökken
- Rumble - Junkyard Titan (passzív): Szörnyekre okozott on-hit sebzés maximuma 120-ról 80-ra csökken
- Lee Sin - Tempest (E): Töltési idő 8 másodpercről 9 másodpercre növekszik
- Elise: Pók formában az alaptámadások AP aránya 30%-ról 20%-ra csökken
- Leona - Eclipse (W): Sebzés 60/95/130/165/200-ról 45/80/115/150/180-ra csökken
- Urgot - Purge (W): AD arány 20/24/28/32/36%-ról 20/23,5/27/30,5/34%-ra csökken
- Shaco
- Jack in the Box (W): AP arány 10%-ról 9%-ra csökken
- Two-Shiv Poison (E): AP arány 55%-ról 50%-ra csökken
- Qiyana - Elemental Wrath (W): Bónusz mozgási sebesség 5/7/9/11/13%-ról 3/5/7/9/11%-ra csökken
11.11-es LoL frissítés hőserősítései
- Azir - Conquering Sands (Q): Manaköltség 70 manáról 55 manára csökken
- Graves: Szintenkénti AD 3-ról 4-re növekszik
- Hecarim
- Rampage (Q): Bónusz AD aránya 70%-ról 75%-ra növekszik
- Devastating Charge (E): Minimum alap sebzés 50% bónusz AD-ról 55%-ra növekszik, maximum sebzés aránya 100% bónusz AD-ról 110%-ra növekszik
- Ryze: Szintenkénti HP 98-ról 110-re növekszik
- Ezreal: Szintenkénti HP regen 0,55-ről 0,65-re növekszik, alap armor 22-ről 24-re növeszik
- Seraphine - Surround Sound (W): Saját magának adott pajzs 75-150-ről 75-225-re növekszik (hős szintjétől függően), szövetségeseknek adott pajzs 50-100-ról 50-150-re változik (hős szintjétől függően)
- Teemo - Move Quick (W): Töltési idő 17 másodpercről 14 másodpercre csökken
- Singed - Fling (E): Töltési idő 10 másodpercről 10/9,5/9/8,5/8 másodpercre csökken
- Nautilus - Riptide (E): Szörnyekre 200% sebzést okoz
11.11-es LoL frissítés Master Yi változtatásai
- Alpha Strike (Q): AD arány 100%-ról 90%-ra csökken
- Wuju Style (E): On-hit alabsebzés 20/30/40/50/60-ról 30/40/50/60/70-re növekszik
11.11-es LoL frissítés tervezett rúnagyengítései pontos értékekkel
- Hail of Blades: Töltési idő 8 másodpercről 12 másodpercre növekszik
- Biscuit Delivery: Sütik eladási ára 30 aranyról 5 aranyra csökken
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!