Újabb frissítést kapott Ancient, pár nap és élesben is bemutatkozik a pálya

Újabb frissítést kapott Ancient, pár nap és élesben is bemutatkozik a pálya

Átalakult a B lerakó, de az A még nem.

Nem kell már sokat várnunk és Ancient végre élesben is bemutatkozik. Jövőhéten kezdődik az IEM Summer versenye, ahol a világ 16 legjobb csapata játszik majd, ráadásul számukra már nem lesz elérhető Train a versenypályák között, helyette megmutatja majd magát Ancient.

A pálya azonban még mindig nem tökéletes, már ha létezik egyáltalán olyan. Szerencsére a Valve folyamatosan foglalkozik a témával, korábban is kapott már javításokat Anceint, ma hajnalban pedig megérkezett  a legújabb adag. Nézzük is, hogy mi változott a pályán.

Ancient

  • új textúrákat kapott B lerakó
  • kijavítottak néhány apró textúra hibát B lerakó oszlopán
  • a fa pályaelemeket átszínezték az egész pályán
  • B lerakó sötét átjárója is átalakult, szélesebb, világosabb lett
  • mindkét térfélen megváltoztak kicsit a spawn helyek

az új spawn pozíciókkal talán nem lesz annyira CT oldali a pálya (képek forrása: youtu.be/rS3_PgXELiQ)

Az átláthatóság és az egyensúly volt a fő szempont az új változások esetében. Mostantól kevésbé olvadnak bele a pálya textúrájába a karakterek és összességében is sokkal átláthatóbb, sokkal világosabb lett a pálya B lerakója. Érdekes, hogy az A lerakó most nem kapott ráncfelvarrást, lehet, hogy arra még a jövőhét elején sor kerül majd.

Az új patch mindezeken túl kijavított számos bugot, többek között a Retake játékmód variálható kevlár mennyiségének trükkjét is. További javításokat kapott Grind, Mocha és Cache is, utóbbit még mindig nagyon sokan várják vissza a versenypályák közé. A javítások és újdonságok teljes listáját itt találjátok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!