Ismét öngólt lőtt a Valve?
Sok profi CS:GO játékos panaszkodik az utóbbi években arra, hogy míg korábban a Valve kikérte a véleményüket és hallgatok is rájuk, addig az utóbbi 1-2 évben teljesen megszűnt a kommunikáció a fejlesztők és a játékosok között. Csakis a saját elképzelése felé megy a Valve, ami persze nem feltétlen lenne rossz, de valahogy mindig elérik, hogy öngólt rúgjanak. Mint például most, a játék legújabb frissítésével.
Az Operation végeztével számítani lehetett a patchre, ezt ma hajnalban meg is kaptuk. Az Operation Broken Fangnek ezzel hivatalosan is vége, megmaradt csillagjainkat még május 15-ig tudjuk beváltani nyereményekre. Számos egyéb újdonság jött, például egy új előfizetéses rendszer, amivel folyamatosan követhetjük és rögzíthetjük statisztikáinkat, a már ismert Broken Fang Premier játékmód pedig megmaradt, nem tűnt el az Operation végeztével.
Ami viszont sokkal fontosabb, az a pályákat érintő változások. Kapott néhány hibajavítást Nuke, Frostbite, új pályák jöttek Casual, Scrimmage és Wingman módba, de még a versenypályákhoz is hozzányúlt a Valve. Nem lett azonban túl népszerű a fejlesztők döntése, hiszen Train kikerült a versenypályák közül, helyére pedig Ancient érkezett.
Hogy miért pont Train és miért pont Ancient, azt senki sem tudja. Mirage, Overpass vagy Vertigo távozásának is jobban örültek volna a játékosok, Ancient helyett pedig simán jöhetett volna egy Cache, egy felújított Cobbletone vagy akár Tuscan béta verziója is.
Különösen nevetséges, hogy anno Cache-nél az volt az egyik legnagyobb gond, hogy túl zöld a pálya, nem látszanak a nagyon zöld árnyalatú CT karakterskinek. Dolgoztak a pályán, ma már sokkal kevésbé zöld, mint amikor megjelent, erre a Valve berakja a versenypályák közé, az egyetlen, teljesen zöld pályát, azt az Ancientöt, ami egy dzsungel közepén található.
Szerintetek jó döntés volt ez a Valve-tól?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!