Riot August: Jinx eredetileg egy ranged Udyr lett volna

Riot August: Jinx eredetileg egy ranged Udyr lett volna

A legelső tervek alapján az őrült gépágyús lövész, aki mindig kirobbanó formában van, merőben más képességeket kapott volna.

Különleges utat jár be minden egyes LoL karakter, mire elhagyja a tervezőasztalt. A hónapok, évek során amíg fejlesztik őket, számos verziójuk lát napvilágot, és bizony elég gyakran a legelső tervek köszönőviszonyban sincsenek a végső verzióval. Riot August aki olyan hősöket álmodott meg, mint Jinx, Jhin, Ekko vagy Senna, a közelmúltban adott egy kis betekintést korai munkáiba, néhány hete Vi legelső koncepcióját magyarázta el a követőinek.

Most Jinx korai fejlesztéséről mesélt, ami biztosan nem véletlen, ugyanis ősszel érkezik az Arcane nevű animációs LoL sorozat, melynek főszereplői Vi és Jinx lesznek! Riot August egyszerűen csak "ranged Udyrnak" nevezte.

  • Q - Rokcets: Ez annyira még nem is különbözik, rakétákat lőhetett, amelyek támadása lassú, levédhetőek, de nagy mértékű, területre ható sebzést okoztak
  • W - Shock Rifle: Ezzel a kezében minden harmadik lövés lassította az ellenfeleket
  • E - Minigun: E képességével húzta elő a minigunt, extra támadási sebességet kapott és további kis töltényeket lőtt
  • Végül pedig az R képessége, ahol igazán bejött az Udyr hatás; ennek a kézben tartott fegyver függvényében más lett volna az effektje

Sajnos arról már nem árult el információkat August, hogy pontosan hogyan is néztek ki az ulti különböző variációi, de aztán az is lehet, hogy ezeket valójában sosem dolgozták ki, ugyanis előbb elvetették a koncepciót.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.