Összesen tizenöt hőst módosítottak az új LoL patchben, közülük többen az összes képességükre kaptak valamilyen változtatást.
Rendhagyó módon nem szerdán, hanem csütörtökön élesedett a legújabb League of Legends patch az összes szerveren. Akshan még nem érhető el, azonban a rengeteg buff és nerf, valamint a Sentinel/Ruined skinek első adagja már a mai naptól bekerült a kliensbe. Az alábbiakban a 11.14-es LoL frissítés minden részletét elolvashatjátok.
11.14-es LoL frissítés hősgyengítései
- Akali
- Five Point Strike (Q): Nem lehet elnyomni a Shuriken Flip (E) közben
- Perfect Execution (R)
- Minimum sebzés 75/145/215-ről 60/130/200-ra csökkent
- Maximum sebzés 225/435/645-ről 180/390/600-ra csökkent
- Karma: Alap AD 54-ről 51-re csökkent
- Malzahar
- Alap HP 537-ről 510-re csökkent
- Call of the Void (Q): AP arány 65%-ról 55%-ra csökkent
- Nocturne - Umbra Blades (passzív): A minionokon csak 50%-ban hatékony a sebzés és a gyógyítás
- Shaco: Alap HP 587-ről 560-ra csökkent, mozgási sebesség 350-ről 345-re csökkent
- Xin Zhao - Wind Becomes Lightning (W): Töltési idő 12/10,5/9/7,5/6 másodprecről 12/11/10/9/8 másodpercre növekedett
- Ziggs: Alap mana 480-ról 420-ra csökkent
11.14-es LoL frissítés hőserősítései
- Darius
- Hemorrhage (passzív): Bónusz AD 20-205-ről 30-230-ra növekedett (szinttől függően)
- Apprehend (E): Töltési idő 26/24/22/20/18 másodpercről 24/21,5/19/16,5/14-re csökkent
- Garen
- Decisive Strike (Q): Bónusz mozgási sebesség 30%-ról 35%-ra növekedett
- Demacian Justice (R): Sebzés a célpont hiányzó 20/25/30% HP-járól 25/30/35%-ra növekedett
- Graves: Alap AD 66-ról 68-ra növekedett
- Illaoi: Alap mozgási sebesség 340-ről 350-re növekedett
- Ivern - Triggerseed (E): Pajzs nagysága 80/110/140/170/200-ról 80/115/150/185/220-ra növekedett
- Rek'Sai
- Queen's Wrath (Q - nem a földben): Sebzés 20/25/30/35/40-ről 21/27/33/39/45-re növekedett
- Prey Seeker (Q - földben): Sebzés 60/90/120/150/180-ról 60/95/130/165/200-ra növekedett
- Taric
- Starlight's Touch (Q): Manaköltség 70/75/80/85/90 manáról 65/70/75/80/85 manára csökkent
- Dazzle (E): Manaköltség 60 manáról 40 manára csökkent
- Seraphine - High Note (Q): Sebzés AP aránya 40/45/50/55/60%-ról 45/50/55/60/65%-ra növekedett
A többi változtatást a következő oldalon olvashatjátok el!
11.14-es LoL frissítés egyéb hősváltoztatásai
- Dr. Mundo
- Alap támadási sebesség 0,67-ről 0,72-re növekedett
- Goes Where He Pleases (passzív)
- HP visszatöltés 2%-ról 1-2%-ra változott (szinttől függően)
- CC immunitás töltési ideje 45-15 másodpercről 60-15 másodpercre növekedett (1/3/6/8/11/13/16-os szinteken)
- Infected Bonesaw (Q)
- A HP visszatöltés a szörnyeken 100%-ra növekedett
- Blunt Force Trauma (E)
- Szörnyekre a bónusz sebzés 140%-ról 200%-ra növekedett
- A kis szörnyeket mindig továbblöki a képesség
- Irelia
- Alap HP 580-ról 520-ra csökkent
- Alap magic resist 32-ről 28-ra csökkent
- Szintenkénti HP 95-ről 110-re növekedett
- Ionian Fervor (passzív)
- Bónusz sebzés 15-66 (+25% bónusz AD-ról) 10-61 (+30% bónusz AD-ra) módosult
- Jelzőkénti bónusz támadási sebesség 8/12/16%-ról (szinttől függően) 7,5/13,75/20%-ra (szinttől függően) változott
- Maximális jelzők száma 5-ről 4-re csökkent
- Bladesurge (Q)
- A minionokra kiosztott sebzés 55/75/95/115/135-ről 55 +12 minden szint utánra változott
- A csúszás sebessége a mozgási sebesség +1500-ról a mozgási sebesség + 1400-ra csökkent
- Defiant Dance (W)
- A sebzéscsökkentés 50% (+7% minden 100 AP) fizikairól 40-80% fizikai és 20-40% mágikus sebzéscsökkentésre módosult 1-18-as szinteken (+7%-ra minden 100 AP után)
- Maximális sebzés 20/50/80/110/140 (+100% AD, +80% AP-ról) 30/75/120/165/210 (+150% AD, +120% AP-ra) növekedett
- Flawless Duet (E)
- A lövedékek utazási ideje a távolságtól függött eddig. Ez változott meg 0,25 másodpercre
- Nem lehet mostantól CC hatás alatt újracastolni
- Vanguard's Edge (R)
- Új hatásként csökkenti a Bladesurge (Q) töltési idejét 0,5/1,5/2,5 másodperccel
- Lillia
- Alap armor 20-ról 22-re növekedett
- HP regeneráció 9-ről 7,5-re csökkent
- Dream-Laden Bough (passzív)
- Új hatás: Lillia 12-140 (+12% AP) HP-t gyógyít magán az ellenséges hősök sebzésével, 18-94 (+6% AP) HP-t a nagy szörnyek sebzésével a passzív hatóideje alatt. Lillia maximum egy szörnyön tud gyógyulni egyszerre
- Sebzést 5% max HP-ról 6% (+1,5% minden 100 AP utánra) növelték, a szörnyekre okozott maximális sebzés nem változott
- Blooming Blows (Q)
- Manaköltség 45 manáról 65 manára növekedett
- Mozgási sebességet adó jelzők számra 5-ről 4-re csökkent
- Jelzőkénti mozgási sebesség 7/8/9/10/11% (+1% minden 100 AP utánról) 3/4/5/6/7% (+3% minden 100 AP utánra) változott
- Mozgási sebesség hatóideje 5 másodpercről 5,5 másodpercre növekedett
- Jelzők leesésének ideje 1 másodpercről 1,5 másodpercre növekedett
- Töltési idő 4 másodpercről 6/5,5/5/4,5/4 másodpercre növekedett
- Alapsebzés (magic és true) 30/45/60/75/90-ről 35/50/65/80/95-re növekedett
- Watch Out! Eep! (W)
- Sebzés 70/85/110/115/130 (+30% AP-ról) 70/90/110/130/150 (+35% AP-ra) növekedett
- Swirlseed (E)
- Töltési idő 12 másodpercről 18 másodpercre növekedett
- Lassítás 25/30/35/40/45%-ról 40%-ra változott
- Sebzés 70/90/110/130/150 (+40% AP-ról 70/95/120/145/170 (+45% AP-ra) növekedett
- Lilting Lullaby (R)
- Sebzés AP aránya 30%-ról 40%-ra növekedett
- Altatás hatóideje 2/2,5/3 másodpercről 1,5/2/2,5 másodpercre csökken
- Azonnali lassítás 25%-ról 10%-ra csökkent
- Lassítás nem növekedik 5%-kal minden eltelt 0,25 másodperc után
- Tahm Kench
- An Acquired Taste (passzív): Sebzés 2,5% max HP-ról 12-60 (+2,5% bónusz HP-ra) változott
- Tongue Lash (Q)
- A passzív sebzését okozza az ellenséges hősöknek
- Gyógyítás 6/7/8/9/10% hiányzó HP helyett 15/20/25/30/35 (+4/4,5/5/5,5/6 hiányzó HP-ra) változott
- Abyssal Dive (W): Töltési idő csökkenttés és mana visszatöltés 30%-ról 40%-ra növekedett
- Devour (R)
- Pajzs nagysága 300/450/600 (+100% AP-ról) 400/500/600 (+100% AP-ra) növekedett
- Tahm Kench önlassítása 40/25/10%-ról 30/20/10%-ra csökkentt
11.14-es LoL frissítés tárgyerősítései
- Dead Man's Plate: Armor 40-ről 45-re növekedett
- Stridebreaker
- AD 40-ről 45-re növekedett
- HP 400-ról 300-ra csökkent
- Aktív képesség (Halting Slash) lassítása 90%, majd 40%-ra csökkentés 3 másodperc alattról 40%-ra csökkent, ami 3 másodpercig tart
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!