LoL: Rengeteg nerffel és buffal érkezett meg a szerverekre az új frissítés

LoL: Rengeteg nerffel és buffal érkezett meg a szerverekre az új frissítés

Összesen tizenöt hőst módosítottak az új LoL patchben, közülük többen az összes képességükre kaptak valamilyen változtatást.

Rendhagyó módon nem szerdán, hanem csütörtökön élesedett a legújabb League of Legends patch az összes szerveren. Akshan még nem érhető el, azonban a rengeteg buff és nerf, valamint a Sentinel/Ruined skinek első adagja már a mai naptól bekerült a kliensbe. Az alábbiakban a 11.14-es LoL frissítés minden részletét elolvashatjátok.

11.14-es LoL frissítés hősgyengítései

  • Akali
    • Five Point Strike (Q): Nem lehet elnyomni a Shuriken Flip (E) közben
    • Perfect Execution (R)
      • Minimum sebzés 75/145/215-ről 60/130/200-ra csökkent
      • Maximum sebzés 225/435/645-ről 180/390/600-ra csökkent
  • Karma: Alap AD 54-ről 51-re csökkent
  • Malzahar
    • Alap HP 537-ről 510-re csökkent
    • Call of the Void (Q): AP arány 65%-ról 55%-ra csökkent
  • Nocturne - Umbra Blades (passzív): A minionokon csak 50%-ban hatékony a sebzés és a gyógyítás
  • Shaco: Alap HP 587-ről 560-ra csökkent, mozgási sebesség 350-ről 345-re csökkent
  • Xin Zhao - Wind Becomes Lightning (W): Töltési idő 12/10,5/9/7,5/6 másodprecről 12/11/10/9/8 másodpercre növekedett
  • Ziggs: Alap mana 480-ról 420-ra csökkent

11.14-es LoL frissítés hőserősítései

  • Darius
    • Hemorrhage (passzív): Bónusz AD 20-205-ről 30-230-ra növekedett (szinttől függően)
    • Apprehend (E): Töltési idő 26/24/22/20/18 másodpercről 24/21,5/19/16,5/14-re csökkent
  • Garen
    • Decisive Strike (Q): Bónusz mozgási sebesség 30%-ról 35%-ra növekedett
    • Demacian Justice (R): Sebzés a célpont hiányzó 20/25/30% HP-járól 25/30/35%-ra növekedett
  • Graves: Alap AD 66-ról 68-ra növekedett
  • Illaoi: Alap mozgási sebesség 340-ről 350-re növekedett
  • Ivern - Triggerseed (E): Pajzs nagysága 80/110/140/170/200-ról 80/115/150/185/220-ra növekedett
  • Rek'Sai
    • Queen's Wrath (Q - nem a földben): Sebzés 20/25/30/35/40-ről 21/27/33/39/45-re növekedett
    • Prey Seeker (Q - földben): Sebzés 60/90/120/150/180-ról 60/95/130/165/200-ra növekedett
  • Taric
    • Starlight's Touch (Q): Manaköltség 70/75/80/85/90 manáról 65/70/75/80/85 manára csökkent
    • Dazzle (E): Manaköltség 60 manáról 40 manára csökkent
  • Seraphine - High Note (Q): Sebzés AP aránya 40/45/50/55/60%-ról 45/50/55/60/65%-ra növekedett

A többi változtatást a következő oldalon olvashatjátok el!

11.14-es LoL frissítés egyéb hősváltoztatásai 

  • Dr. Mundo
    • Alap támadási sebesség 0,67-ről 0,72-re növekedett
    • Goes Where He Pleases (passzív)
      • HP visszatöltés 2%-ról 1-2%-ra változott (szinttől függően)
      • CC immunitás töltési ideje 45-15 másodpercről 60-15 másodpercre növekedett (1/3/6/8/11/13/16-os szinteken)
    • Infected Bonesaw (Q)
      • A HP visszatöltés a szörnyeken 100%-ra növekedett
    • Blunt Force Trauma (E)
      • Szörnyekre a bónusz sebzés 140%-ról 200%-ra növekedett
      • A kis szörnyeket mindig továbblöki a képesség
  • Irelia
    • Alap HP 580-ról 520-ra csökkent
    • Alap magic resist 32-ről 28-ra csökkent
    • Szintenkénti HP 95-ről 110-re növekedett
    • Ionian Fervor (passzív)
      • Bónusz sebzés 15-66 (+25% bónusz AD-ról) 10-61 (+30% bónusz AD-ra) módosult
      • Jelzőkénti bónusz támadási sebesség 8/12/16%-ról (szinttől függően) 7,5/13,75/20%-ra (szinttől függően) változott
      • Maximális jelzők száma 5-ről 4-re csökkent
    • Bladesurge (Q)
      • A minionokra kiosztott sebzés 55/75/95/115/135-ről 55 +12 minden szint utánra változott
      • A csúszás sebessége a mozgási sebesség +1500-ról a mozgási sebesség + 1400-ra csökkent
    • Defiant Dance (W)
      • A sebzéscsökkentés 50% (+7% minden 100 AP) fizikairól 40-80% fizikai és 20-40% mágikus sebzéscsökkentésre módosult 1-18-as szinteken (+7%-ra minden 100 AP után)
      • Maximális sebzés 20/50/80/110/140 (+100% AD, +80% AP-ról) 30/75/120/165/210 (+150% AD, +120% AP-ra) növekedett
    • Flawless Duet (E)
      • A lövedékek utazási ideje a távolságtól függött eddig. Ez változott meg 0,25 másodpercre
      • Nem lehet mostantól CC hatás alatt újracastolni
    • Vanguard's Edge (R)
      • Új hatásként csökkenti a Bladesurge (Q) töltési idejét 0,5/1,5/2,5 másodperccel
  • Lillia
    • Alap armor 20-ról 22-re növekedett
    • HP regeneráció 9-ről 7,5-re csökkent
    • Dream-Laden Bough (passzív)
      • Új hatás: Lillia 12-140 (+12% AP) HP-t gyógyít magán az ellenséges hősök sebzésével, 18-94 (+6% AP) HP-t a nagy szörnyek sebzésével a passzív hatóideje alatt. Lillia maximum egy szörnyön tud gyógyulni egyszerre
      • Sebzést 5% max HP-ról 6% (+1,5% minden 100 AP utánra) növelték, a szörnyekre okozott maximális sebzés nem változott
    • Blooming Blows (Q)
      • Manaköltség 45 manáról 65 manára növekedett
      • Mozgási sebességet adó jelzők számra 5-ről 4-re csökkent
      • Jelzőkénti mozgási sebesség 7/8/9/10/11% (+1% minden 100 AP utánról) 3/4/5/6/7% (+3% minden 100 AP utánra) változott
      • Mozgási sebesség hatóideje 5 másodpercről 5,5 másodpercre növekedett
      • Jelzők leesésének ideje 1 másodpercről 1,5 másodpercre növekedett
      • Töltési idő 4 másodpercről 6/5,5/5/4,5/4 másodpercre növekedett
      • Alapsebzés (magic és true) 30/45/60/75/90-ről 35/50/65/80/95-re növekedett
    • Watch Out! Eep! (W)
      • Sebzés 70/85/110/115/130 (+30% AP-ról) 70/90/110/130/150 (+35% AP-ra) növekedett
    • Swirlseed (E)
      • Töltési idő 12 másodpercről 18 másodpercre növekedett
      • Lassítás 25/30/35/40/45%-ról 40%-ra változott
      • Sebzés 70/90/110/130/150 (+40% AP-ról 70/95/120/145/170 (+45% AP-ra)  növekedett
    • Lilting Lullaby (R)
      • Sebzés AP aránya 30%-ról 40%-ra növekedett
      • Altatás hatóideje 2/2,5/3 másodpercről 1,5/2/2,5 másodpercre csökken
      • Azonnali lassítás 25%-ról 10%-ra csökkent
      • Lassítás nem növekedik 5%-kal minden eltelt 0,25 másodperc után
  • Tahm Kench
    • An Acquired Taste (passzív): Sebzés 2,5% max HP-ról 12-60 (+2,5% bónusz HP-ra) változott
    • Tongue Lash (Q)
      • A passzív sebzését okozza az ellenséges hősöknek
      • Gyógyítás 6/7/8/9/10% hiányzó HP helyett 15/20/25/30/35 (+4/4,5/5/5,5/6 hiányzó HP-ra) változott
    • Abyssal Dive (W): Töltési idő csökkenttés és mana visszatöltés 30%-ról 40%-ra növekedett
    • Devour (R)
      • Pajzs nagysága 300/450/600 (+100% AP-ról) 400/500/600 (+100% AP-ra) növekedett
      • Tahm Kench önlassítása 40/25/10%-ról 30/20/10%-ra csökkentt

11.14-es LoL frissítés tárgyerősítései

  • Dead Man's Plate: Armor 40-ről 45-re növekedett
  • Stridebreaker
    • AD 40-ről 45-re növekedett
    • HP 400-ról 300-ra csökkent
    • Aktív képesség (Halting Slash) lassítása 90%, majd 40%-ra csökkentés 3 másodperc alattról 40%-ra csökkent, ami 3 másodpercig tart

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: Riot Games)

Kövess Minket!



Te megveszed majd valamelyik új Sentinel/Ruined skint?