Folytatódik az emberiesítés, Unbound Thresh nagyobb szerepet kap a LoL univerzumban

Folytatódik az emberiesítés, Unbound Thresh nagyobb szerepet kap a LoL univerzumban

A Wild Riftben ez lesz a karakter alap kinézete, de a Riot Games a PC-s League of Legends esetében is megpróbálhatja legitimizálni.

Évek óta tudni már, hogy a Riot Games hőskészítési hozzállása megváltozott, és a jövőben nem terveznek már olyan klasszikus szörnyforma karaktereket csinálni, mint Malphite, Xerath, Skarner, Maokai, stb. Oknak felhozták anno, hogy sokkal jobban lehet az emberi formák használatával olyan hősöket létrehozni, akikhez tényleg kötődnek a játékosok, de jó eséllyel nyomósabb érvet képez az az ázsiai nyomás, amit a Riot Games sem tud elkerülni, révén, hogy a Tencent a vállalat 100%-os tulajdonosa. Ázsia kiemelten fontos piac szinte minden játékfejlesztőnek, a világ másik felén viszont mások az igények, és a szabályok is, rengeteg játék rengeteg eleme merőben eltér Európában és Ázsiában.

A Riot Games tegnap a Wild Rift legújabb fejlesztői naplójában beszélt arról, hogy augusztusban a mobilos LoL-ba is bekerül Thresh, azonban nem a PC-s verzióban már megszokott alap kinézetével, hanem a Sentinels of Light event során felbukkanó, emberszerű Unbound Threshként.

A Wild Riftben hivatalosan is ez lesz a karakter alap skinje, azonban a háttértörténete is leköveti majd ezt a vonalat, ugyanis érkezik a közeljövőben egy kánon fejezet, amely magyarázatot ad az átalakulására.

Arról egyelőre nincs információ, hogy a PC verzió Thresh-éhez is hozzányúlnának ilyen formában, de a háttértörténet ilyen jellegű módosítása elülteti a bogarat az ember fülében. Minden esetre, aki hozzámhasonlóan szerette a szörnyformákat a játékban, vegyen tőlük könnyen búcsút, mert nem nagyon fognak már ilyen karakterek megjelenni.

Kövess Minket!



Örülnél, ha a PC-s LoL-ban is az Unbound Thresh lenne az alap kinézete a hősnek?