Alaposabban is bemutatta a játékot az EA.
Ahogy közeledik a nyár vége, úgy várják a rajongók egyre jobban a FIFA új részét, a 22-t, melyről már pár újdonságot olvashattatok nálunk nemrégiben:
Most összeült az EA és bemutatták, hogy játékmenet terén mik változnak, lássuk is ezeket!
Hipermotion Technology: a korábbi részekkel ellentétben ezúttal egy egész csapatot drótoztak fel és mérték le mozdulataikat, így hatványozottan több anyag készült, és a lemodellezés is precízebb lett.
Full Team Authentic Motion: 4000 új animációt sikerült összeszedni, ami háromszor több, mint amennyit tavaly berakott az EA - ennyivel javulhat tehát a játékélmény.
Tactical A.I.: az A.I. hatszor több döntési lehetőséget kap egy támadás során, így számunkra is mélyebbek a taktikai lehetőségek ezáltal.
Kinetic Air Battles: sokkal realisztikusabb lesz a légi párharc, ez igazán a videóból látszik.
Composed Ball Control: dinamikusabb labdakezelés vár ránk - mivel akár két gyors mozdulattal (mell-láb) leveszik mostantól gyakran a játékosaink a labdát, pörgősebb játékmenet jöhet el.
Player Humanization: emberibbek a játékosok a pályán - beszélnek, mutogatnak, sokkal inkább olyan a hangulat, mint egy valódi meccsen. Ha már emberibb mozdulatok: Erling Haaland, a BVB Dortmund csillaga egyéni jellegzetességeket kapott, az ő egyedi futását emelték ki.
Goalkeeper Rewrite: jobb döntéseket hoznak a kapusok az új animációknak köszönhetően.
Ture Ball Physics: a labda repülésének íve is változik, több csavar érkezhet bele (szintén ajánljuk a videót ennek elképzelésére).
Explosive Sprint: bekerül egy hirtelen erőteljes sprint lehetőség is, hogy megtolhassuk gyorsan a lapdát, azonban hogy ne legyen túl erős a mechanika, van egy töltési ideje ennek.
Nagy javulást ígérnek tehát, reméljük, hogy érzhető lesz a megújulás - az elmúlt években sok kritikát kapott ugyanis a sorozat ilyen téren is a rajongóktól.
MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!