Visszatért a Riot Games csapata a kötelező szabadságról, így semmi sem állhatott a legújabb frissítés útjába.
A szokásoktól eltérően három hét telt el a 11.15-ös LoL patch élesedése óta, de végre itt van a sokak által várt új frissítés. A 11.16-os változtatások során főleg a profik választásaira fókuszáltak, de jutott néhány buff a kifejezetten Solo Queue-ban használt hősök számára is. A Coven Evelynn, Coven Cassiopeia, Coven Ahri, Coven Ashe, Old God Malphite, Old God Warwick és Coven LeBlanc Prestige Edition skinek a holnapi naptól érhetőek el a kliensben. Az alábbiakban minden erősítést és gyengítést részletesen elolvashattok.
11.16-os LoL frissítés hősgyengítései
- Diana - Moonsilver Blade (passzív): Szörnyekre okozott sebzés 300%-ról 250%-ra csökkent
- Fiora - Bladework (E): Töltési idő 11/9,5/8/6,5/5 másodpercről 11/10/9/8/7 másodpercre növekedett
- Lee Sin - Iron Will (W): Omnivamp 10/15/20/25/30%-ról 5/10/15/20/25%-ra csökkent
- Lulu
- Whimsy (W): Töltési idő 15/14/13/12/11 másodpercről 16/15/14/13/12 másodpercre növekedett
- Wild Growth (R): Töltési idő 110/95/80 másodpercről 120/100/80 másodpercre növekedett
- Tahm Kench
- An Acquired Taste (passzív): Sebzés 12-60-ről (szinttől függő) 8-60-ra (szinttől függő) csökkent
- Tongue Lash (Q): Gyógyítás 15/20/25/30/35-ről 10/15/20/25/30-ra csökkent
- Xin Zhao: Alap AD 66-ról 63-ra csökkent
- Ziggs
- Alap mana 420-ról 480-ra növekedett (visszavonták a 11.14-es nerfet)
- Hexplosive Minefield (E): Aknánkénti sebzés 40/75/110/145/180-ról 30/70/110/150/190-re változott, lassítás 30/35/40/45/50%-ról 10/20/30/40/50%-ra csökkent
11.16-os LoL frissítés tárgyváltoztatásai
- Dark Seal: Jelzőkénti AP 5-ről 4-re csökkent, halál után 4 jelző helyet 5-öt veszít
- Redemption: Gyógyítás 180-360-ról 200-400-ra növekedett (gyógyított szövetséges szintjétől függően), töltési idő 120 másodpercről 90 másodpercre csökkent
A 11.16-os LoL patch buffjait, valamint a Sonát és Karmát érintő változásokat a következő oldalon találod!
11.16-os LoL frissítés hőserősítései
- Jarvan IV
- Martial Cadence (passzív): Sebzés az aktuális HP 8%-áról 10%-ára növekedett
- Cataclysm (R): Bónusz AD arány 150%-ról 180%-ra növekedett
- Jhin
- Deadly Flourish (W): Sebzés 50/85/120/155/190-ről 60/95/130/165/200-ra növekedett
- Curtain Call (R): Minimum sebzés AD aránya 20%-ról 25%-re növekedett
- Maokai
- Sap Magic (passzív): Gyógyítás 6-13% max HP-ról (szinttől függően) 7/8,5/10/11,5/13/14/15% max HP-ra (1/6/9/11/13/15/17-es szinteken) növekedett
- Sapling Toss (E): Sebzés 25/50/75/100/125-ről 20/45/70/95/120-re csökkent, AP aránya 0,8%/100 AP-ról 0,7%/100 AP-ra csökkent
- Nunu
- Mozgási sebesség 340-ről 345-re növekedik
- Snowball Barrage (E): Teljes sebzés 54% AP-ról 90% AP-ra növekedett (hógolyónkénti sebzés 6% AP-ról 10% AP-ra növekedett)
- Shaco: Visszavonták a 11.15-ös nerfeket, vagyis ismételten nem látszódik a háború ködében Shaco Q (Deceive) képességének füstje
- Sivir - Ricochet (W): AD arány 30/40/50/60/70%-ról 30/45/60/75/90%-ra növekedett
- Vladimir - Crimson Pact (passzív): Minden AP után 1,4 HP helyett 1,6 HP-t kap, minden bónusz 40 HP helyett bónusz 30 HP után kap 1 AP-t a hős
Sona és Karma mini-rework
GATHERING FIRE (PASSZÍV)
- Mantra töltési idő csökkentése képességekkel 2/3,5/5 másodpercről 5 másodpercre növekedett
- Eltávolítva: Az alaptámadások nem csökkentik a töltési időt
INNER FLAME (Q)
- Sebzés 90/135/180/225/270-ről 70/120/170/220/270-re csökkent
- Töltési idő 8/7,5/7/6,5/6 másodpercről 9/8/7/6/5 másodpercre csökkent
- Manaköltség 55 manáról 45 manára csökkent
- Mantra bónusz sebzése 25/75/125/175-ről 40/100/160/220-ra növekedett
INSPIRE (E)
- Pajzs nagysága 80/120/160/200/240-ről 80/125/170/215/260-ra növekedett
- Bónusz mozgási sebesség 40/45/50/55/60%-ról 40%-ra csökkent
- Mantrával adott bónusz mozgási sebesség a szövetségeseknek 30%-ra változott
POWER CHORD (PASSZÍV)
- Accelerando: Sona jelzőket gyűjt az alapképességek használatával. Jelzőként +0,5 képességgyorsítást kap, maximum 60-at. Ha elérte a 120 jelzőt, akkor a továbbiak a végső képesség töltési idejét csökkentik 1,5 másodperccel.
- Power Chord: Minden harmadik alapképesség után Sona alaptámadásai bónusz 20-245 (+20% AP) mágikus sebzést okoznak, plusz extra effektet is az utolsó aktivált dal függvényében
- Manaköltség 75/80/85/90/95 manáról 50/55/60/65/70 manára csökkent
HYMN OF VALOR (Q)
- Sona mágikus sebzést okoz a legközelebbi két ellenségnek, elsődlegesen a hősöknek. Accelerando jelzőt a sebzett ellenséges hősök után kap. Sona emellett egy aurát kap, ami a szövetséges hősök támadásait erősíti fel
- Manaköltség 105/110/115/120/125 manáról 80/85/90/95/100 manára csökkent
- Mostantól nem tölt vissza 30 manát a képesség, ha az aura elér egy szövetséges hőst
ARIA OF PERSEVERANCE (W)
- Sona visszatölt HP-t magának és a legközelebbi szövetséges hősnek, elsődlegesen a legsérültebbnek. Sona emellett egy aurát kap, ami pajzsolja a szövetséges hősöket. Accelenrando jelzőt akkor gyűjt, ha gyógyít vagy legalább 25 sebzést levéd a pajzs
- Manaköltség 105/110/115/120/125 manáról 80/85/90/95/100 manára csökkent
- Mostantól nem tölt vissza 30 manát a képesség, ha az aura elér egy szövetséges hőst
SONG CELERITY (E)
- Manaköltség 90 manáról 65 manára csökkent
- Mostantól nem tölt vissza 30 manát a képesség, ha az aura elér egy szövetséges hőst
CRESCENDO (R)
- Nem csökkenthető a töltési ideje alapképességekkel
- A hősök mellett elkábítja a minionokat és szörnyeket is
Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!