LoL: 16 hős és 2 tárgy változott, itt az új frissítés

LoL: 16 hős és 2 tárgy változott, itt az új frissítés

Visszatért a Riot Games csapata a kötelező szabadságról, így semmi sem állhatott a legújabb frissítés útjába.

A szokásoktól eltérően három hét telt el a 11.15-ös LoL patch élesedése óta, de végre itt van a sokak által várt új frissítés. A 11.16-os változtatások során főleg a profik választásaira fókuszáltak, de jutott néhány buff a kifejezetten Solo Queue-ban használt hősök számára is. A Coven Evelynn, Coven Cassiopeia, Coven Ahri, Coven Ashe, Old God Malphite, Old God Warwick és Coven LeBlanc Prestige Edition skinek a holnapi naptól érhetőek el a kliensben. Az alábbiakban minden erősítést és gyengítést részletesen elolvashattok.

11.16-os LoL frissítés hősgyengítései

  • Diana - Moonsilver Blade (passzív): Szörnyekre okozott sebzés 300%-ról 250%-ra csökkent
  • Fiora - Bladework (E): Töltési idő 11/9,5/8/6,5/5 másodpercről 11/10/9/8/7 másodpercre növekedett
  • Lee Sin - Iron Will (W): Omnivamp 10/15/20/25/30%-ról 5/10/15/20/25%-ra csökkent
  • Lulu
    • Whimsy (W): Töltési idő 15/14/13/12/11 másodpercről 16/15/14/13/12 másodpercre növekedett
    • Wild Growth (R): Töltési idő 110/95/80 másodpercről 120/100/80 másodpercre növekedett
  • Tahm Kench
    • An Acquired Taste (passzív): Sebzés 12-60-ről (szinttől függő) 8-60-ra (szinttől függő) csökkent
    • Tongue Lash (Q): Gyógyítás 15/20/25/30/35-ről 10/15/20/25/30-ra csökkent
  • Xin Zhao: Alap AD 66-ról 63-ra csökkent
  • Ziggs
    • Alap mana 420-ról 480-ra növekedett (visszavonták a 11.14-es nerfet)
    • Hexplosive Minefield (E): Aknánkénti sebzés 40/75/110/145/180-ról 30/70/110/150/190-re változott, lassítás 30/35/40/45/50%-ról 10/20/30/40/50%-ra csökkent

11.16-os LoL frissítés tárgyváltoztatásai

  • Dark Seal: Jelzőkénti AP 5-ről 4-re csökkent, halál után 4 jelző helyet 5-öt veszít
  • Redemption: Gyógyítás 180-360-ról 200-400-ra növekedett (gyógyított szövetséges szintjétől függően), töltési idő 120 másodpercről 90 másodpercre csökkent

A 11.16-os LoL patch buffjait, valamint a Sonát és Karmát érintő változásokat a következő oldalon találod!

11.16-os LoL frissítés hőserősítései

  • Jarvan IV
    • Martial Cadence (passzív): Sebzés az aktuális HP 8%-áról 10%-ára növekedett
    • Cataclysm (R): Bónusz AD arány 150%-ról 180%-ra növekedett
  • Jhin
    • Deadly Flourish (W): Sebzés 50/85/120/155/190-ről 60/95/130/165/200-ra növekedett
    • Curtain Call (R): Minimum sebzés AD aránya 20%-ról 25%-re növekedett
  • Maokai
    • Sap Magic (passzív): Gyógyítás 6-13% max HP-ról (szinttől függően) 7/8,5/10/11,5/13/14/15% max HP-ra (1/6/9/11/13/15/17-es szinteken) növekedett
    • Sapling Toss (E): Sebzés 25/50/75/100/125-ről 20/45/70/95/120-re csökkent, AP aránya 0,8%/100 AP-ról 0,7%/100 AP-ra csökkent
  • Nunu
    • Mozgási sebesség 340-ről 345-re növekedik
    • Snowball Barrage (E): Teljes sebzés 54% AP-ról 90% AP-ra növekedett (hógolyónkénti sebzés 6% AP-ról 10% AP-ra növekedett)
  • Shaco: Visszavonták a 11.15-ös nerfeket, vagyis ismételten nem látszódik a háború ködében Shaco Q (Deceive) képességének füstje
  • Sivir - Ricochet (W): AD arány 30/40/50/60/70%-ról 30/45/60/75/90%-ra növekedett
  • Vladimir - Crimson Pact (passzív): Minden AP után 1,4 HP helyett 1,6 HP-t kap, minden bónusz 40 HP helyett bónusz 30 HP után kap 1 AP-t a hős

Sona és Karma mini-rework

GATHERING FIRE (PASSZÍV)

  • Mantra töltési idő csökkentése képességekkel 2/3,5/5 másodpercről 5 másodpercre növekedett
  • Eltávolítva: Az alaptámadások nem csökkentik a töltési időt

INNER FLAME (Q)

  • Sebzés 90/135/180/225/270-ről 70/120/170/220/270-re csökkent
  • Töltési idő 8/7,5/7/6,5/6 másodpercről 9/8/7/6/5 másodpercre csökkent
  • Manaköltség 55 manáról 45 manára csökkent
  • Mantra bónusz sebzése 25/75/125/175-ről 40/100/160/220-ra növekedett

INSPIRE (E)

  • Pajzs nagysága 80/120/160/200/240-ről 80/125/170/215/260-ra növekedett
  • Bónusz mozgási sebesség 40/45/50/55/60%-ról 40%-ra csökkent
  • Mantrával adott bónusz mozgási sebesség a szövetségeseknek 30%-ra változott

POWER CHORD (PASSZÍV)

  • Accelerando: Sona jelzőket gyűjt az alapképességek használatával. Jelzőként +0,5 képességgyorsítást kap, maximum 60-at. Ha elérte a 120 jelzőt, akkor a továbbiak a végső képesség töltési idejét csökkentik 1,5 másodperccel.
  • Power Chord: Minden harmadik alapképesség után Sona alaptámadásai bónusz 20-245 (+20% AP) mágikus sebzést okoznak, plusz extra effektet is az utolsó aktivált dal függvényében
  • Manaköltség 75/80/85/90/95 manáról 50/55/60/65/70 manára csökkent

HYMN OF VALOR (Q)

  • Sona mágikus sebzést okoz a legközelebbi két ellenségnek, elsődlegesen a hősöknek. Accelerando jelzőt a sebzett ellenséges hősök után kap. Sona emellett egy aurát kap, ami a szövetséges hősök támadásait erősíti fel
  • Manaköltség 105/110/115/120/125 manáról 80/85/90/95/100 manára csökkent
  • Mostantól nem tölt vissza 30 manát a képesség, ha az aura elér egy szövetséges hőst

ARIA OF PERSEVERANCE (W)

  • Sona visszatölt HP-t magának és a legközelebbi szövetséges hősnek, elsődlegesen a legsérültebbnek. Sona emellett egy aurát kap, ami pajzsolja a szövetséges hősöket. Accelenrando jelzőt akkor gyűjt, ha gyógyít vagy legalább 25 sebzést levéd a pajzs
  • Manaköltség 105/110/115/120/125 manáról 80/85/90/95/100 manára csökkent
  • Mostantól nem tölt vissza 30 manát a képesség, ha az aura elér egy szövetséges hőst

SONG CELERITY (E)

  • Manaköltség 90 manáról 65 manára csökkent
  • Mostantól nem tölt vissza 30 manát a képesség, ha az aura elér egy szövetséges hőst

CRESCENDO (R)

  • Nem csökkenthető a töltési ideje alapképességekkel
  • A hősök mellett elkábítja a minionokat és szörnyeket is

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: Riot Games)

Kövess Minket!



Szerinted Sona feltűnik majd a profi metában a mini-rework után?

Közvetítések