Két új szellem is bekerült a Phasmophobiába az augusztusi frissítés keretein belül

Két új szellem is bekerült a Phasmophobiába az augusztusi frissítés keretein belül

Kis túlzással élve egy új játékot kaptunk a frissítéssel, nagyobb kihívássá vált a szellemvadászat.

Magyar idő szerint augusztus 26-án este 20 órakor vált élessé a Phasmophobia augusztusi nagy frissítése. A Kinetic Games korábban néhány várható újdonságról már lerántotta a leplet, például a nyomozás során használható eszközök új textúráit mutatták már be, valamint egy sejtelmes képen két új szellemet is bemutattak már.

A frissítés végül ennél jóval tartalmasabbra sikerült: többek között alapjaiban lett átírva a játékosok és a szellem mozgása, a különböző eszközök működése, illetve immáron máshogy fog lezajlani egy-egy vadászat, mikor a szellem épp a játékosok után kutat, de természetesen a hibák javítása sem maradhatott ki. 

A v0.3.0 sorszámú patch teljes tartalma az alábbi:

Sprint újradolgozása

  • A játékos alapértelmezett sétálási sebessége immáron megegyezik az eddigi sprintelési sebességgel;
  • Mostantól sprintelni egyhuzamban csak 3 másodpercig tudsz, ezt követően 5 másodpercig tart, mire a karaktered kipiheni magát;
  • VR Teleport: A sprintelés VR megfelelője úgy fog működni, hogy lesz egy belső és egy külső kör is, ami a teleportálás hatósugarát fogja jelölni. A belső kör a sétát, a külső pedig a sprintet jelöli;
  • A szellem gyorsabban tud gyorsulni vadászat közben, ha lát titeket;
  • A szellem már nem 5, hanem 3 másodpercig fog várakozni a vadászat elején.

Újdonságok

  • Két új szellem: GoryoMyling;
  • Új nyomkereső eszköz: DOTS Projector;
  • Az elektronikus eszközök hangja ugyanúgy felétek vonzhatja a szellemet (hasonlóan, mintha beszélgetnétek), úgyhogy kapcsoljátok ki ezeket, mielőtt elbújtok!
  • A vadászat új vizuális- és hangeffektekkel befolyásolja az elektronikus eszközöket;
  • A parabolikus mikrofonnal most már "paranormális hangokat" is hallhattok, ha a szellem felé irányítjátok;
  • Új beállítás: Head Bob;
  • Minden felszerelés (a hangérzékelő szenzort leszámítva) új megjelenést és hangeffekteket kapott;
  • Máshogy fognak kinézni a játékosok karakterei, illetve ha kamerát váltasz a teherautóban lévő monitoron.

Változások

  • A frissítéstől kezdve másfajta nyomok szükségesek egy szellem beazonosításához, hogy legyen hely a két új szellemnek, illetve a DOTS projektornak;
  • Vadászat során a felszerelés és a lámpa csak akkor fog villogni, ha a szellem közelében vagy;
  • A véletlenszerű szellemlépés hangja csak akkor hallható már, ha parabolikus mikrofon van nálad;
  • A glowstick már nem a végtelenségig, hanem 30 másodpercig fog világítani, ezt követően 30 másodpercen át tűnik el a fénye;
  • A spirit box immár nem fogja kiírni, ha a szellem válaszolt-e, helyette ikonokkal mutatja, ha ez megtörtént;
  • A legtöbb spirit box válaszreakció hangeffektje ki lett cserélve;
  • Az infrared szenzor egyesítve lett az eddigi mozgásérzékelő szenzorral;
  • Javított megvilágítás és fények a pályák többségén;
  • Az összes pályának az alap fényereje javítva lett, csökketve a "ködöt";
  • Ha egyedül játszol bármilyen pályán, nem kell többet használnod a Push to Talkot a spirit boxhoz (ha ki volt kapcsolva alapból);
  • A szellem a vadászat első 3 másodpercében többé nem lesz látható;
  • A játékos kezének bőrszíne meg fog egyezni a kiválasztott karaktered bőrszínével;
  • A tutorial pálya frissítésre került;
  • VR: A journal immáron mindig a bal kezedben lesz;
  • A parabolikus mikrofon már csak akkor használható, ha a házban vagy;
  • Rengeteg vizuális javítás, fejlesztés;
  • Rengeteg, kezelőfelületet érintő javítás, fejlesztés.

Hibajavítások

  • A "Show us" kifejezés többé nem fog kétszer reakciót kiváltani a szellemből;
  • Javítva lett a hiba, amivel ki tudtad kapcsolni a spirit box statikus zaját, ha úgy vetted azt fel, hogy közben egy másik eszköz volt a kezedben;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt a szellemek cselekvései csak a szervergazda mentális állapotát befolyásolta negatívan;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt ha a szellem kopogott az ablakon, a játék mégsem észlelte szellemreakciónak a legtöbb ablaknál;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt pusztán beszéddel nagyon gyorsan reagálásra tudtad bírni a szellemet;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt a szervergazda játéka rendszeresen összeomlott az Asylum pályán;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt pusztán beszéddel rá tudtad venni a szellemet, hogy hagyja abba a vadászatot;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt rá tudtad venni a szellemet halottként, hogy mozgasson meg tárgyakat a szobában;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt nem mindig volt a pályaválasztó képernyőn kis méretű pálya;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt bizonyos falakra nem tudtad felhelyezni a különböző szenzorokat;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt ha túl gyorsan vettél a kezedbe egy szenzort, akkor az bekapcsolva maradt a kezedben;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt a dán, a finn és a magyar nyelv fel lett cserélve;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt bizonyos szellemanimációk csak a szervergazdánál voltak láthatóak;
  • Javítva lett a hiba, ami miatt a felszerelés hangeffektje nem működött, ha egy női karakter kezében volt.

Ezen újdonságokkal kívánunk mi is kellemes vadászatot mindenkinek!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések