Hirdetés

Új középső ösvény meta tarol a profitól a Solo Queue-ig

Tryndamere már nem csak a barbárok, de az egész középső ösvény királya lett. Lássuk hogyan hódította meg az Idézők Szurdokát!

Hirdetés

Nem kellett sokat várni, meg is érkezett a középső ösvény új metája, egy igazán nemkívánatos hős személyében. A Barbár Király nem csak a profi ligában tarol, de az egyéni/páros rangsorolt meccseken is szépen viszi a pálmát. Nézzük is miért érdemes Tryndameret a középső ösvényen játszanod Season 11-ben!

Ez a szezon arról is lehetne híres, hogy sok régi hős tett szert olyan erőkre, amely visszarántotta őket az elfeledés homályából. Vegyük például Udyr-t, aki egy igazi fenyegetésnek számított dzsungelben vagy Amumut, aki az egyik legválasztottabb támogató mostanában. Ezekhez a paraméterekhez csatlakozott most Trynda, a középső ösvényesek életét megkeseríteni. Annyira nem idegen neki a pálya ezen szakasza, hiszen 2014-ben választották többször is pro play-ben, azóta viszont most bukkant fel először. A csillagok összeálltak a Barbárok Királyának, hiszen a középső ösvényes meta mostanábaan kicsit fura, Trynda mítikus tárgyválasztása viszont erős, ezzel lehetőség nyílt számára, hogy újraélje reneszánszát az Idézők Szurdokában.

Na de miért is lett ilyen erős?

Mostanáig a Világbajnokságon hatszor választották, ebből három győzelem, három vereségen áll. Ebből kétszer választotta C9 Perkz, aki mindkétszer győzelmet is aratott vele, elég jó KDA átlaggal(8-1-13). Nagy fenyegetéssé vált, így már 12 alkalommal tiltották, és 39,1%-al van jelen a nemzetközi eseményen, ezzel az egyik legválasztottabb hőssé avanzsálódva. Ez természetesen hatása alá vonta az egyéni/páros meccseket is. High Elo-ban 49,41%-os győzelmi aránya van, ami közepes, mégis 4,15%-os választási mutatója a középső ösvényeseknél, és 20%-os kitiltása a játékokból azt jelenti, hogy a játékosok tartanak tőle.
Az indok, amiért ilyen hamar előretörtetett az az, hogy valamit kezdeni kéne a középső ösvény metájával. A varázslóknak rengeteg idő kell, hogy megerősödjenek, ezért azon mágusok, akik képesek gyorsan betolni az ösvényt, és az oldalsó ösvényeken rajtaütve gyilkosságokhoz jutni, népszerűbbek lettek, de még ez sem elég. Ilyen például Twisted Fate, LeBlanc, vagy Ryze. Trynda masszív fenyegetést jelent már a játék korai szakaszában, köszönhetően a passzívjából származó bónusz kritikus csapási esélynek. Leállni cserélgetni életerő pontjainkat vele szemben, maga az öngyilkosság, hiszen Q képességével képes visszatölteni az elvesztett életét. Az E képességével szintén gyorsan tudja betolni az ösvényt, mielőtt a többi ösvényre érkezne segíteni. A “Vérivó” tárgy, mintha csak számára lett volna kitalálva. Maximalizálja a sebzését, miközben életereje minimális szinten van. Ezeket összevetve sem mondhatjuk, hogy a tárgy a felelős Tryndamere felemelkedéséért, sokkal inkább az ösvényen való ereje, mobilitása, és roam potenciálja.

Hogyan játsszuk?

A Vérivó nem feltétlen a legerősebb Mitikus tárgy, amit használhatunk Tryndával. A hőssel könnyen levadászható bárki, így az Orkán, egy még tökéletesebb választássá válik. Egyszerűen az ellenfél közelébe tudunk kerülni anélkül, hogy elhasználnánk E képességünket, vagy a villanásunkat, és a Mythic bónusz extra mozgási sebességgel is ruház fel bennünket. Ezek miatt érdemes a Szellem idézői képességet használni, Teleport helyett. Ha ellenfeleinket akarjuk utolérni, és levadászni, egy csata közepére való teleportálás nem sokat segít, de a Szellem által nyert mozgási sebességgel egész biztosan utolérünk bárkit. Az ösvényen E-vel kezdünk, és betoljuk azt, a mielőbbi kettes szint megszerzéséért. Ez után, a Q képességet fejlesztjük, a bónusz AD, és gyógyításért. Ahogy elértük a kettes szintet, nekimegyünk ellenfelünknek az E képességgel, mert biztosan jobban fogunk kijönni a küzdelemből. Nem feltétlen kell megszerezni az első gyilkosságot, elég előnyt jelent az is, hogy a saját tornya alá, vagy hazakényszerítjük, ezzel farmot, tehát aranyat, és tapasztalati pontokat veszít. Amikor elérted a hatos szintet, könnyen képes leszel a saját tornya alatt is kivégezni, amiben segít nekünk a “Végső ütközet” rúna. A mitikus tárgyunk birtokában, konzekvensen képesek vagyunk behatolni az ellenfél hátsó sorai közé, likvidálva a lövészt, mágust, vagy egyéb hőst, aki a legnagyobb sebzést osztaná ki.
Ezekkel a rúnákkal játszd:

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
Hirdetés
2 db hozzászólás
  • PalFeed 1 hónapja
    Érdekes
    0 0 Válasz
  • apheliospontgg 1 hónapja
    Engem reportoltak mikor bepickeltem
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés