V4FSF: Kevesebb volt a lendület, de még mindig játékban a Magyar E-sport Válogatott

V4FSF: Kevesebb volt a lendület, de még mindig játékban a Magyar E-sport Válogatott

Szerinted kik nyerik a holnapi meccseket?

Az első nap után nem igazán tudtuk mire számítsunk. Rengeteg meglepetéseredmény született a 2021-es V4FSF első offline napján, ezek pedig részben folytatódtak ma is. A nyitómeccseknek már vége, ma már a továbbjutásért játszottak a felek, elsőként az ONYX és az eSuba.

Az első napon persze mindkét alakulat remekül játszott, bármelyikük is húzta volna a rövidebbet, az mindenképpen meglepetésnek számított volna. Az aktuális forma és a meccs előtti vétók alapján minden adott volt egy izgalmas meccshez, hiszen az ONYX azon az Infernón kezdett, ahol tegnap a SINNERS ellen is roppant magabiztosan győzedelmeskedtek.

Ehhez képest, az eSuba ellen mintha elfelejtettek volna játszani. Ha egy pályán megnyered mindkét pisztolykört, a győzelem még nem garantált persze, de mindenképpen nagy előny és minimum arra enged következtetni, hogy az adott csapat érti a dolgát a pályán. Sajnos az ONYX most a szabályt erősítő kivételt volt, mert túlzás nélkül, Infernón nem volt közük a játékhoz.

A pisztolyosokat és 1-2 utána való kört megnyertek, összességében azonban maradt az 5-ös szám a nevük mellett, míg nagyon hamar az eSuba mellett már ott volt a győzelmet jelentő 16-os.

Tegnap blogg1s, ma pedig Twist remekelt a csapatban, legalábbis Infernón. Nuke-on már sAvana1 nevéhez fűződtek a legszebb és a legtöbb frag is az eSuba oldalán, csaképpen azon a pályán ez már nem ért köröket, legalábbis nem eleget. Az eSuba is belebukott a pályaválasztásába, igaz koránt sem akkorát, mint az ONYX.

Bondikéknak úgy tűnik, hogy kellett az Inferno okozta pofon, mert Nuke-on már egyetlen egyszer sem engedték el a vezetést. A léc azért rezgett bőven, 10-5-ös félidei vezetés után alaposan magukra engedték az eSubát, sőt végül azt is megengedték nekik, hogy hosszabbításra vigyék a pályát. Ott viszont már az eSuba volt az a csapat, amelyik jobban izgult. Mind a négy OT körben megszerezték a nyitófragek, az emberelőnyt azonban mindig eladták, azzal együtt pedig a köröket is.

19-15-ös Nuke után mehettünk Mirage-ra, ami bár egyik csapat oldalán sem a legjobb, ezt a pályát kötelezően ismeri mindenki. Ráadásul úgy kezdődött el Mirage, mintha meg sem történt volna előtte Inferno és Nuke. Ennek talán így is kell lennie egy profi csapatnál. Bármi is volt előtte, el kell engedni és minden erejükkel az előttük álló feladatra koncentrálni.

Az eSuba pedig mit sem törődött Nuke-kal, helyette lazán, félelem és izgalom nélkül játszottak Mirage-on. Nem voltak bonyolult köreik, minden alkalommal alapoztak, elfoglalták a pálya legfontosabb területeit, onnantól kezdve pedig azt csináltak, amit akartak, úgy forgatták a köröket, ahogy csak szerették. Egy-egy kört engedtek csak az ONYX-nak, bondikék egyszer sem tudták hosszabb ideig elkapni a ritmust, így pedig viszonylag hamar elbukták Mirage-t (16-7), azzal együtt pedig a meccset is.

Nagy gond azonban még nincs. Az eSuba már biztosan ott lesz a top 8-as rájátszásban, az ONYX-nak pedig még van egy utolsó esélye. Holnap a SINNERS csapatát kell verniük Bo3-ban és akkor még ők is továbbjuthatnak.

A második nap második meccsén pedig a Magyar E-sport Válogatotté és az Enterprise csapatáé volt a főszerep. A számok itt is talán az Enterprise-nak kedveztek, az aktuális forma azonban nem. Tudták coolioék, hogy az összeszokott Enterprise ellen a gyors, robbanékony játékkal léphetnek fel leginkább, és ez remekül működött is. Egyedül az első pisztolykör volt nehézkes, fleav 1v4-es clutcha kellett hozzá, onnantól azonban nem volt megállás.

Főként támadóként, de aztán a térfélcsere után, CT-ben is gyorsan, agresszívan játszott a Budapest Five, a Lenovo Legion Honvéd és a Békéscsabai E-sport Egyesület alkotta válogatott, ez pedig nagyon gyors, 16-6-os győzelmet eredményezett számukra Nuke-on.

A második pályához érve, azonban fordult a kocka. Ami Nuke nem működött az Enterprise-nak az Ancientön hibátlan volt, a Magyar E-sport Válogatott lendülete pedig alábhagyott. Forsyy és manguss is a hátukra vették a telejs csapatot, elképesztően pimaszul és elképesztően eredméynesen játszottak a teljes pálya alatt, aminek aztán meg is lett az eredménye.

14-11-es Magyar E-sport Válogatott vezetésnél rezgett a léc a lábuk alatt, de még onnan is fel tudtak állni és onnan is meg tudták mutatni, hogy mitől is az egyik legjobb pályájuk Ancient. Erősebbek voltak ellenfeleiknél a második pályán, de az ott aratott hosszabbításos győzelemmel még csak 1-1-hez értek, még előttük állt egy decider, Mirage.

Az Enterprise pedig ott tudta folytatni, ahol előtte abbahagyták. Manguss, forsyy és The eLiVe is kitűnő formában volt, ennek ellenére nagy vezetést nem tudhattak magukénak. Szoros első félidő után még a második játékrész első köreiben is oda-vissza pattogot a labda.

A sorsdöntőnek végül az afterplant helyzetek bizonyultak. A Magyar E-sport Válogatott szinte minden körben eljutott a C4-es élesítéséig, annak megvédése azonban nem sikerült. Számtalan 1v1-es és 1v2-es retake-et nyert meg az Enterprise, egészen addig, amíg végül 16-10-nél el nem értek a győzelmüket jelentő utolsó fragig.

Több is veszett azonban Mohácsnál, a Magyar E-sport Válogatott még mindig játékban van. Holnap a Fiend ellen lépnek szerverre, annak a meccsnek a győztese pedig ugyancsak továbbjut majd a top 8-as rájátszásba.

A 2021-es V4FSF holnapi menetrendje:

  • 13:00 - SINNERS vs ONYX
  • 16:30 - Fiend vs Magyar E-sport Válogatott

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!