V4FSF: A SINNERS és a Fiend a két utolsó továbbjutó, jöhet a Main Stage!

Holnap kezdődik a Main Stage, immár a verseny nyolc legjobb csapatával.

Utolsó napjához ért a 2021-es V4FSF Play-In szakasza. Múlthét vasárnap nyolc alakulat vágott neki a Play-Innek, a top 8-as rájátszásba azonban csak a legjobb négy juthatott tovább. Ezt elsőként az eSuba és az Enterprise biztosította magának, hétfőn remek napot zárt a szlovák és cseh CS:GO, ma pedig már a SINNERS, ONYX, Fiend és Magyar E-sport Válogatott négyesére szegeződött minden szem.

Elsőként a SINNERS és az ONYX játékosai léptek szerverre, akiktől már egyszerűen nem tudtuk mit várjunk. A két alakulat az International Online Cup alatt is találkozott egymással, akkor pedig a SINNERS tükörsima 2-0-ás győzelmet aratott. Ehhez képest, a Play-In nyitómeccsén megint egymással találták szemben magukat, ahol az ONYX magabiztosan nyerte meg a Bo1-es visszavágót.

Most újra közös meccsük volt, a visszavágó visszavágója, immár Bo3-mas keretek között. Parádés egyéni megmozdulásokból ezúttal sem volt hiány, a SINNERS oldalán leginkább oskar, NEOFRAG és ZEDKO villogtak, az ONYXnál pedig arrow vagy Impulse. A meccset azonban ezúttal nem ez döntötte el. Persze voltak őrült körök, amiket lehetetlen helyzetből fordított meg egy-egy játékos, összességében mégis az számított, ki hogyan alkalmazkodik a különböző helyzetekhez kör közben.

Hiszen megtervezni, begyakorolni egy kört egy dolog, azt kivitelezni, újra gondolni, átdolgozni menet közben pedig egy másik. Hiszen nem mindig alakul úgy a játék, ahogy azt terveztük. Anno ebben rendkívül erős volt az Astralis és ma erősebb volt ebben a SINNERS is az ONYXnál.

Bondikék a saját pályájukat tudták csak megynerni, ott sem feltétlen akkora magabiztossággal, ahogy azt várták. Ettől függetlenül tény, hogy Infernón erős a csapat, kár, hogy Vertigón és Nuke-on már rosszabbak voltak. Sokkal kevésbé működött a csapatjátékuk, sokkal inkább hagyatkoztak az egyéni megmozdulásokra, sokszor pedig egyszerűen lassan vagy egyáltalán nem reagáltak bizonyos információkra, helyzetekre.

Nem ismerték fel a három és négy emberes területfoglalásokat a SINNERStől Verttigón, holott ha hamar reagálnak rá és megrohamozzák a másik lerakót, máris előnyös helyzetben lettek volna. Ugyanígy nem tudtak mit kezdeni a csehek dupla AWP-s felállásával sem Nuke-on, ez egész pedig ott csúcsosodott ki, hogy Arrow mulasztásán ment el a meccs.

Pedig remekül kezdték a decidert, 7 körös előnyt is kiépítettek maguknak, onnan azonban 8-7-re, majd 13-7-re engedték vissza oskarékat. 13 SINNERS körre ők is tudtak válaszolni 7 betonbiztosan bevédett körrel, 15-14-nél, a hosszabbításért folytatott körben azonban egyszerűen bealudt Arrow. Sárga tetejéről 0 reakciója volt a nyikorból beömlő támadó csehekre, így pedig pillanatok alatt elbukták a pályát, azzal együtt a meccset is.

Fiend vs Magyar E-sport Válogatott

Nem aprózták el a köröket a második meccsen sem. A Fiend és a Magyar E-sport Válogatott első pályája rögtön hosszabbításba torkolott, 35 kör kellett a pálya eldöntéséhez. A Budapest Five, a Lenovo Legion Honvéd és a Békéscsabai E-sport Egyesület játékosai alkotta válogatott tűrhető, mondhatni a kötelező T oldalt játszotta Nuke-on, ami a pálya első félidejében 5 körre volt jó.

Ugyanazt a gyors, bátor, már-már merész támadó oldalt játszották, mint tegnap az Enterprise ellen, erre azonban a bolgárok most jobban fel voltak készülve. Coolioék viszont megőrizték a hidegvérüket, edzőjük, gabesson is többször felhívta a figyelmüket, hogy CT-ben jóval erősebbek lesznek. Ez így is volt, 15-11-nél mégis a magyar srácoknak kellett hárítaniuk a pályapontokat.

Ez zsinórban négy alkalommal sikerült és a hosszabbításba is nagy lendülettel ugrottak bele, a szerencse azonban elpártolt tőlük. A csapatmunka sokkal jobb volt a Magyar E-sport Válogatott oldalán, a Fiendnél viszont erősebb volt 1vX-ben REDSTAR és dream3r is, így ha nehezen is, de 19-17-re elnyerték a MEV pályáját.

Infernón pedig pontosan ott folytatódott a játék, ahol Nuke-on félbeszakadt. Jól működtek a magyar körök, megvolt az összhang, az élő közvetítésben többször is hallhattuk a srácokat, ahogy megbeszélték a köröket. Kezdetben meg is tudták valósítani a terveket, szépen forgatták a taktikákat, kevés volt az ismétlés, REDSTAR és dream3r azonban itt sem adta alább.

Szinte minden szorult helyzetett megfordítottak, ráadásul az entryket vakon, füstön, falon, mindenen át is belőtték, talán még a szerencse is melettük volt. Szoros küzdelemre hozták ki Infernót koryék, de a győzelem nem jött össze, 16:13-ra a bolgárok nyertek.

A Magyar E-sport Válogatott így elesett a továbbjutástól, a Fiend pedig már a top 8-as rájátszásra készülhet. Holnap folytatódik a verseny, ráadásul már a négy meghívott csapat, a Gambit, a BIG, az Entropiq és a Movistar Riders is csatlakozik majd a mezőnyhöz.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!