Megjött a Ricochet, hullanak a csalók a Warzone-ból

Megjött a Ricochet, hullanak a csalók a Warzone-ból

Jók a programok, csak sok a... csaló.

Lassan két éve már, hogy kijött a CoD: Warzone, ez idő alatt pedig egészen elképesztő, de nem látott normális csalásvédelmet a játék. Nyögött is rendesen a csalók alatt, akik sok Warzone fanatikus játékát tették tönkre az elmúlt hónapokban. Most azonban végre itt az anti-cheat amire vártunk, megjött a Ricochet.

Nem most hallunk először a Ricochet névre hallgató, kernel-szintű anti-cheat programról. Igazság szerint, már néhány hete debütált a Vanguardban és a Warzone-ban, de csak bétafázisban, közel sem teljes kapacitással. Most azonban végre itt a valódi Ricochet, tegnap élesedett a program, ami szépen el is kezdte kivágni a csalókat.

Renegeteg csaló esett már áldozatául az új AC-nek, aminek a játékosok persze csak örülnek. Ez pedig még csak a kezdet, ígérik a fejlesztők, akik szerint a Ricochet napról napra erősebb és jobb lesz majd. Arra azonban ne is számítsunk, hogy tökéletes megoldást nyújthat. Bizonyos fórumok máris tele vannak ötletekkel, félkész megoldásokkal a Ricochet megkerülésére. Az új anti-cheatnek tehát nem csak az éppen játszó csalókkal, de a folyamatosan új csalásokon, új módszereken dolgozókkal is fel kell vennie a versenyt.

Reméljük, hogy sikerül majd.

Ezt olvastad már?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések