Három hét után újabb frissítést kaptunk, amiben ezúttal az erősítéseké volt a főszerep, mégis az egyetlen gyengítés számít igazán.
Egészen hihetetlen, de ismét elmúlt egy év, már decembert írunk, pár pillanat múlva pedig már 2022 lesz. Mindez azt is jelenti, hogy a League of Legends világában javában zajlik az előszezon és egy kisebb pihenő után már meg is érkezett az első nagyobb balance frissítés. Nézzük is meg pontosan, hogy mit hozott a 11.24-es patch.
Ahogy azt megszokhattátok a fenti képen vethettek egy pillantást arra, hogy ki merre változott, azonban most jöhet mindez részleteiben is.
Hős erősítések
Caitlyn: Túl nagy erősítést nem kapott az Arcane újdonsült sztárja, azonban egy igen idegesítő hibát kijavított a Riot, többé nem tud majd lőni miközben éppen a Guardian Angel segítségével próbál újraéledni. Emellett pedig visszatért a "részleges alaptámadás reset" ami annyit jelent, hogy ha aktiválódik a passzívja egy ellenfelen, akkor a szokásosnál gyorsabban tud ismét lőni, ha előtte bevitt egy alaptámadást. Ez eddig is így működött, a karakter frissítésével viszont ez kikerült a játékból, így most pótolják.
Ivern: Mindenki kedvenc és barátságos dzsungelese egy ideje már eltűnt a Szurdokból, gyakorlatilag senki sem használja, így ráfért némi erősítés. Leginkább az volt problémás számára, hogy a Krugokat soha nem érte meg "kiszabadítania" mert túl kevés XP-t és aranyat kapott a fáradalmaiért. Ez most már változott, a Krugokért 27 XP helyett 95-öt kap és 39 gold helyett 85-öt.
Kayle: A játék végső szakaszának fő pusztítója mostanában kicsit gyengébb volt, így egyelőre egy óvatosnak tűnő buffot kapott. A 11-es szinten megkapott tűzhullámok mostantól távolabbra mennek a bónusz sebzési távolságától függően. Mindez azt jelenti, hogy a 16-os szinten kapott bónusz sebzési távolság és akár a Lethal Tempo is messzebbre viszi ezeket a hullámokat.
Kled: Ahogy azt ebben a cikkünkben is olvashattátok, Kled egy fokkal nagyobb változtatásokat kapott, nézzük is, hogy pontosan mit.
- SKAARL ALAPÉLETEREJE: 400–1420 (szinttől függően) ⇒ 400–1550 (szinttől függően) nőtt.
- Skaarl alapéletereje mostantól Kled alapéleterejéhez, és nem a bónusz életerejéhez adódik hozzá.
- A Kled által vásárolt, életerőt növelő tárgyak Skaarl életerejét növelik, és bónusz életerőnek számítanak.
- A gyalogos Kled mostantól kétszer olyan gyakran ellenőrzi, hogy Skaarl bátorsága visszaállt-e, így hamarabb újra egymásra találnak maximális bátorság esetén.
- Kled mostantól teljes életerővel jelenik meg
Végül, de nem utolsó sorban pedig Kled E képességének töltési ideje, minden szinten egy másodperccel csökkent, 60% bónusz sebzés helyett pedig 65% bónusz sebzéssel rendelkezik majd.
Twitch: Zaun csatornapatkánya gyakorlatilag ugyanazt kapta meg mint Kayle, mostantól az R képesség használata közben a lövedékek még messzebbre szállnak, ha rendelkezik bónusz támadási távolsággal.
Samira: Ezt lehet úgy jellemezni, hogy egyszerű, de nagyszerű változtatás, Samira ultija többé nem kerül manába, így ha a stackek megvannak, mindig, minden körülmények között indulhat az akció.
Urgot: Újabb zauni a soron, és ismét a fentebb megszokott változtatás. Urgot shotgun térdei és a W-je mostantól messzebbre szálnak, ha rendelkezünk bónusz támadási távolsággal, például a Lethal Temponak köszönhetően.
Hős gyengítések:
Egyetlen hős, mégis milyen szép látvány. A vágóhídra ezúttal csak Camille érkezett meg, akinek W-jét és az E képességét is gyengítették.
W képesség: A célpont maximális életerejének 6/6,5/7/7,5/8%-a (+3,3% minden 100 bónusz sebzés után) ⇒ A célpont maximális életerejének 5/5,5/6/6,5/7%-a (+2,5% minden 100 bónusz sebzés után).
E képesség: A töltési idő 16/14,5/13/11,5/10 másodperc ⇒ 16/15/14/13/12 másodpercre változott.
Egyéb erősítések:
Arkangyal pálca: Mostantól az összeállítási költség 950 arany helyett csak 550 lesz.
Conqueror: ADAPTÍV ERŐ JELZŐNKÉNT 2–4 (szinttől függően) ⇒ 2–4,5 (szinttől függően), míg az időtartam 4 másodpercről 5-re módosult.
Vegytech sárkány: A sárkány legyőzése utáni erősítés 5% bónusz sebzés helyett 6%-ot biztosít mostantól, a lélek viszont nem meglepő módon gyengül egy picit. 5 másodpercig 33%-kal kevesebb sebzés helyett, mostantól csak 4 másodpercig élethetünk újra és 40%-kal kevesebbet sebzünk.
Hextech sárkány: A lélek itt nem vészesen erős, így nem kapott változtatás, ellenben a legyőzése után a képességgyorsítást itt is 5-ről, 6-ra emelték.
Egyéb gyengítések:
Axiómaív: 25% helyett csak 20%-kal csökkenti a végső képesség töltési idejét.
Kozmikus hajtómű: 75 helyett csak 65 varázserőt biztosít, az életerő 250-ről 200-ra csökkent, míg a mozgási sebesség bónusz 20%, fokozatosan 10%-ról, 15% és fokozatosan 5%-ra csökkent.
A megtört királynő koronája: A varázserő 70-ről 60-ra csökkent, Ornn tárgy esetében 80-ről 70-re.
Egyenlepel: Az utóizzás bónusz sebzése 12% 5 másodpercigről 9%-ra és 4 másodpercre csökkent.
Fagyos Tűz Kesztyű: A közelharcos sebzés 20–100 (+ a maximális életerő 0,5%-a) ⇒ 12–85-re csökkent, míg távolsági harcosnál 10–50 (+ a maximális életerő 0,5%-a) ⇒ 6–42,5-re csökkent.
Ragadozó (rúna): A maximális mozgási sebesség 60%-ről 45%-ra csökkent, és a gyorsulás is lassabb lesz, 1 másodperc helyett 1,5 másodpercig kell várni, míg elérjük a végsebességünket.
Változtatások:
Fagyos erősítés: 35% (+2% minden 100 varázserő után) (+2% minden 100 bónusz sebzés után) (+5% minden 10% gyógyító és pajzserő után) ⇒ 30% (+3% minden 100 varázserő után) (+4% minden 100 bónusz sebzés után) (+7% minden 10% bónusz gyógyító és pajzserő után)
Halálos iram:
- KÖZELHARCOS – Támadási sebesség jelzőnként: 15%, legfeljebb 90% ⇒ 13%, legfeljebb 78%
- TÁVOLSÁGI HARCOS – Támadási sebesség jelzőnként: 5%, legfeljebb 30% ⇒ 7%, legfeljebb 42%
- TÁVOLSÁGI HARCOS – Bónusz hatótáv maximális számú jelző esetén: 100 ⇒ 75
Végezetül pedig szokás szerint a lenti képre kattintva megnyithatjátok a galériát ahol megnézhetitek a legújabb kinézetek Splash Art-jait!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!