13 számjegyű összegért vásárolt fel egy játékfejlesztő-stúdiót a GTA-sorozat kiadója

13 számjegyű összegért vásárolt fel egy játékfejlesztő-stúdiót a GTA-sorozat kiadója

Az egyezséggel a kiadó a mobiltelefonos gaming világ egyik legnagyobb szereplőjét szerezte meg.

Körülbelül egy évtizede, hogy jelen van a mobilos gaming világban a Zynga, amelynek többek között a Farmville-t is köszönhetjük. A cég pedig immáron a Take-Two Interactive részévé válik, a kiadó ugyanis bejelentette, hogy felvásárolta a Zyngát, mégpedig igen csillagászati, 12,7 milliárd dollárért (átszámítva körülbelül 4 ezer milliárd forintért).

"Izgatottan jelenthetük be a hírt, hogy megszületett az egyezség a Zyngával, így vezető pozíciónk a mobilos piacon, mely az egyik leggyorsabban növekedő ága az interaktív szórakoztató-iparnak, csak tovább növekedhet" - nyilatkozta a Take Two elnök-vezérigazgatója, Strauss Zelnick. "Ez a stratégiai együttműködés közelebb hozza a legjobb konzolos és PC-s játékokat a mobiltelefonos platformokkal, amelynek így is gazdag történelme van a megújulás és kreativitás terén. A Zynga ráadásul tehetséges és tapasztalt csapattal is rendelkezik, így kíváncsian várom a közös munkát és nagy szeretettel üdvözlöm őket a Take-Two családjában."

Ez az üzlet pedig több tekintetben is hatalmasnak tekinthető. A Take Two ráadásul korábban is nyilatkozott hasonlót, hogy a mobil gaming "egy kulcsfontosságú növekedési lehetőség" a cég számára, és Zelnick már korábban is utalt arra, hogy a kiadó a jövőben "bővítené a csapatait és kiterjesztené működését" az ipar ezen ágára is. A Zynga pedig többek között a Words With Friends és a Harry Potter: Puzzles and Spells-nek köszönhetően 2020-ban 2 milliárd dolláros bevétellel rendelkezett, a cég a Farmville legszebb napjai után hanyatlani is kezdett.

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések