Ha volt már szerencséd az Elden Ringet fejlesztő FromSoftware korábbi alkotásaihoz, akkor nagyjából tisztában vagy milyen kihívásokkal teli világot szoktak tető alá hozni.
A Dark Soulsban a Deprived, míg a Bloodborne-ban a Waste of Skin fokozza az alapból nehezebb szintre belőtt játékokat. Az igazán elszánt és skilles játékosok számára viszont ez nyújt valódi játékélményt és úgy tűnik ez az Elden Ringben sem lesz másként. Hidetaka Miyazaki , a játék igazgatója szerint ez nem a legjobb választás kezdőknek.
„Azt szeretnénk, ha az új játékosok nem éreznének nyomást magukon és a saját tempójukban játszhatnák a játékot. Nem akarunk semmilyen játékstílust vagy konkrét útvonalat megszabni, mert jó lenne, ha megtapasztalhatnák a szabadság érzését. És tudjuk, hogy miközben magas szintű kihívást jelentő játékokat kínálunk, úgy tervezzük meg őket, hogy a végigjátszása örömteli legyen. De azt mégsem akarjuk, hogy az új játékosok túlságosan aggódjanak vagy stresszeljenek emiatt a nehézség miatt.” – mondja Miyazaki egy új PlayStation Blog-bejegyzésben.
Ennek ellenére Miyazaki azt is megosztotta, hogy melyik karakterosztályt kellene elkerülnie a játékstílussal elsőre ismerkedőknek, mert lehet beletörik a bicskájuk ebbe a soulslike alkotásba és az csak rontana az élményen.
„A kezdésnél az osztály kiválasztása teljes mértékben a játékoson múlik. Ez egy RPG és úgy játszhatnak vele, hogyan akarnak, legyen bármilyen szempont is, ami alapján választanak. Azonban felhívom a figyelmét az újoncoknak, hogy Wretch class nem nekik való, mert ez a legnehezebb.”
Ha bárki megpróbálta már végigküzdeni a híresen nagy kihívást jelentő Dark Soulst vagy a Bloodborne-t a Wretch-hez hasonló karakterosztályokkal, akkor jól tudja, hogy ez tényleg egy jó tanács az újoncoknak. Elvileg nem lesz olyan betyárosan kemény az Elden Ring, mint az elődei, de azért így sem szabad félvállról venni majd, így hát tényleg érdemes lehet sokaknak megfogadnia az igazgató úr szavait. Egyébként arról is ő mesélt, hogy a fő sztori szálat nagyságrendileg 30 óra alatt végig lehet tolni, de ekkor tényleg a célirányosan megy előre a játékos és semmi mással nem foglalkozik.
Az Elden Ring február 25-én jelenik meg.
MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!