Persze, hogy mindenki hibás, csak épp ők nem.
A Battlefield 2042 finoman szólva is botrányos rajtott vett és erősen kétséges, hogy lesz-e belőle valaha értékelhető játék. A fanok jobban járnak ha visszamennek a BF4 szerverekre, vagy ha érdekli őket az I. és II. világháború, akkor a BF1 és BFV szerverekre.
Ezer és egy okot lehetne mondani, hogy miért rossz a BF 2042, de úgy tűnik az EA nem hajlandó ezt beismerni. Inkább homokba dugják fejüket és buta, makacs, civakodó óvodás módjára mást hibáztatnak. Véletlenül sem ők ugye a felelősek az elbaltázott döntésekért, a kiadói nyomásért, a nem megfelelő tesztelésért, stb. Hanem ki? Nem gondolnátok, de az EA szerint a COVID és a Halo Infinite.
Tom Henderson beszámolója alapján, az EA egy pár nappal ezelőtti megbeszélésén elismerték a BF 2042 rossz startját, de azért a koronavírust és az új Halo játékot hibáztatták. A COVID most általános bűnbak, ha csúszik egy játék, film, ha valami félresikerül a szórakoztatóiparban, könnyedén be lehet állni a COVID mögé és ujjal mutogatni, hogy a vírus volt a hibás.
Az már viszont egyenesen nevetséges, hogy Laura Miele, az EA egyik stúdióvezetője szerint, a Halo Infinite ellopta a BF játékosokat. Elmondása szerint, meglepetésként érte őket az ingyenes Halo Infinite multi sikere, ami így nyilván rossz hatással volt a BF 2042-re.
Még ha bizonyos szintig igazat is adunk neki, a legtöbb játékos (többek között ezen sorok írója is) akkor is azért pártolt el a játéktól, mert egyszerűen nem volt élvezetes, már-már játszhatatlan volt a bugoktól. Az EA persze tagadja, hogy mást hibáztattak volna.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!