Megérkezett a 12.3 nerfcunamija az élő szerverekre

Megérkezett a 12.3 nerfcunamija az élő szerverekre

13 karakter változtatás és 12 tárgy változtatás jellemzi a League Of Legends tizenkettedik szezonjának harmadik frissítését.

Korábbi cikkünkben már pontos számokkal számoltunk be a frissítés kapcsán, viszont a fejlesztői csapat a Riot Gamesnél úgy látta szükségszerű még több karakter és tárgy változtatás is a balansz megteremtésének érdekében. 

Hősök változtatásai

ALAPÉRTÉKEK

  • ÉLETERŐ NÖVEKEDÉSE - 92 ⇒ 82

  • ÉLETERŐ - 526–2090 (az 1–18. szinten) ⇒ 500–1894 (az 1–18. szinten)
  • ALAP ÉLETERŐ-REGENERÁLÓDÁS - 5,5 ⇒ 2,5

  • PÁNCÉL - 21–80,5 (az 1–18. szinten) ⇒ 18–77,5 (az 1–18. szinten)

PASSZÍV – ESSZENCIALOPÁS

  • Minionok vagy szörnyek megölésével Ahri egy esszenciatöredékre tesz szert. 9 esszenciatöredék összegyűjtése után Ahri felhasználja mindet, és 40–120 (+25% varázserő) életerőt nyer vissza. Ha Ahri megsebez, majd 3 másodpercen belül kiiktat egy ellenséges hőst, felfalja annak esszenciáját, így 80–200 (+35% varázserő) pontot gyógyul.

Q – A MEGTÉVESZTÉS GÖMBJE

  • SEBZÉS IRÁNYONKÉNT - 40/65/90/115/140 (+35% varázserő) ⇒ 40/65/90/115/140 (+40% varázserő)

  • MANAKÖLTSÉG - 65/70/75/80/85 ⇒ 60/70/80/90/100

W – RÓKATŰZ

  • SEBZÉS - 40/65/90/115/140 (+30% varázserő) ⇒ 60/85/110/135/160 (+30% varázserő)

  • MANAKÖLTSÉG - 40 ⇒ 25

  • LÁNG IDŐTARTAMA - 5 másodperc ⇒ 2,5 másodperc

  • BÓNUSZ MOZGÁSI SEBESSÉG IDŐTARTAMA - 1,5 másodperc ⇒ 2 másodperc

E – CSÁBÍTÁS

  • SEBZÉS - 60/90/120/150/180 (+40% varázserő) ⇒ 80/110/140/170/200 (+60% varázserő)

  • MANAKÖLTSÉG - 70 ⇒ 50
  • Ahri képességei mostantól nem okoznak bónusz sebzést a Csábítás hatása alatt álló ellenfeleknek

R – LÉLEKROHAM

  • KEZDETI IDŐTARTAM - 10 másodperc ⇒ 15 másodperc

  • LELKES SZÁGULDÁS - Ha az Esszencialopással felfalod egy hős esszenciáját a Lélekroham aktív időtartama alatt, meghosszabbíthatod a Lélekroham újraaktiválására rendelkezésre álló időt legfeljebb újabb 10 másodpercre, és még egy alkalommal újraaktiválhatod a Lélekrohamot (legfeljebb 3 aktiválás tárolható).

PASSZÍV – LOBOGÓ FORRÓSÁG

  • TERJEDŐ TŰZ - Brand mostantól akkor is visszanyer manát, ha a képessége egy még nem lángoló ellenfelet öl meg

R – TISZTÍTÓTŰZ

  • A maximális hatótávolságú Tisztítótűz tűzlabdája mostantól elsősorban más közeli ellenfelekre pattan tovább Brand helyett. A Tisztítótűz elsősorban továbbra is ellenséges hősökre fog továbbpattanni (a minionok és a szörnyek helyett), a távolságtól függetlenül.

PASSZÍV – HEXTECH-LŐSZER

  • AZ ELSŐ CSOMAG a 8. perc után ⇒ a 10. perc után érkezik

  • ÚJABB CSOMAGOK 4 percenként ⇒ 5 percenként érkeznek

ALAPÉRTÉKEK

  • MOZGÁSI SEBESSÉG - 330 ⇒ 325

ALAPTÁMADÁS

  • A CÉLPONT MAXIMÁLIS ÉLETEREJÉVEL ARÁNYOS TELJES TÖLTÖTTSÉGI SEBZÉS 3–20% (szinttől függően) ⇒ 3–15% (szinttől függően)

R – VILLÁMCSAPÁS

  • LÁNCVILLÁM VARÁZSSEBZÉSE - 10/20/30 (+15% varázserő) ⇒ 10/15/20 (+15% varázserő)

  • A láncvillám varázssebzése mostantól okozhat kritikus csapást

Tárgy Változtatások

Fekete hasítóbárd

  • ÉLETERŐ 450 ⇒ 350

  • SEBZÉS 40 ⇒ 45
  • KÉPESSÉGGYORSÍTÁS 25 ⇒ 30

Turbó Vegyi Tank

  • ÚJRATÖLTÉS (PASSZÍV) JELZŐK 5 jelzőt ad minden hősök és nagy szörnyek elleni sebzés után, és 1 jelzőt minden megtett 15 egységnyi távolság után ⇒ minden hősöktől és nagy szörnyektől elszenvedett sebzés után, és 1 jelzőt minden megtett 25 egységnyi távolság után (a rohamok és átvillanások továbbra is legfeljebb 10 jelzőt adhatnak)

  • ÚJRATÖLTÉS (PASSZÍV) BÓNUSZ SEBZÉSE 100 jelző elérésekor a következő alaptámadásod varázssebzést okoz minden közeli ellenfélnek (minionok ellen 25%-kal, szörnyek ellen 175%-kal erősebb) ⇒ (minionok ellen 30%-kal, szörnyek ellen 200%-kal erősebb)

Sterak kihívása

  • SEBZÉS 50 ⇒ 0
  • ÚJ - FOGÓKARMOK (PASSZÍV) Az alapsebzés 40%-ával egyenlő bónusz sebzést ad
  • ELTÁVOLÍTVA - VÉRSZOMJ (PASSZÍV) Ellenséges hősöknek okozott vagy tőlük elszenvedett sebzés esetén 6 másodperc alatt visszanyered a maximális életerő egy részét

  • ÉLETMENTŐ (PASSZÍV) Ha egy sérülés a maximális érték 30%-a alá csökkentené az életerődet, egy 4 másodpercig tartó pajzsot kapsz, amely 100 (+ Vérszomj-jelzőnként a maximális életerő [közelharcos 8%-ával/távolsági harcos: 4,8%-ával]) egyenlő sebzést nyel ⇒ a pajzs ereje a bónusz életerő 75%-ával egyenlő, és 3,75 másodperc alatt fokozatosan megszűnik

Haláltánc

  • TELJES KÖLTSÉG 3100 arany ⇒ 3300 arany

  • FÁJDALOMTŰRÉS (PASSZÍV) Az elszenvedett sebzéscsökkentés utáni fizikai sebzés [közelharcos: 35%-át/távolsági harcos: 15%-át] tárolja el ⇒ a bármilyen típusú sebzéscsökkentés utáni sebzés (kivéve: tényleges sebzés) [közelharcos: 30%-át/távolsági harcos: 10%-át] tárolja el, amely később 3 másodperc alatt tényleges sebzésként érvényesül. Mostantól a pajzsot érő sebzésre is vonatkozik.

  • DACOLÁS (PASSZÍV) Gyilkosság vagy assziszt esetén visszanyered a maximális életerő 15%-át ⇒ 175% bónusz sebzést ad, ha 3 másodpercen belül meghal egy hős, miután megsebezted (minden más változatlan marad)

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések