13 karakter változtatás és 12 tárgy változtatás jellemzi a League Of Legends tizenkettedik szezonjának harmadik frissítését.
Korábbi cikkünkben már pontos számokkal számoltunk be a frissítés kapcsán, viszont a fejlesztői csapat a Riot Gamesnél úgy látta szükségszerű még több karakter és tárgy változtatás is a balansz megteremtésének érdekében.
Hősök változtatásai
ALAPÉRTÉKEK
-
ÉLETERŐ NÖVEKEDÉSE - 92 ⇒ 82
- ÉLETERŐ - 526–2090 (az 1–18. szinten) ⇒ 500–1894 (az 1–18. szinten)
-
ALAP ÉLETERŐ-REGENERÁLÓDÁS - 5,5 ⇒ 2,5
-
PÁNCÉL - 21–80,5 (az 1–18. szinten) ⇒ 18–77,5 (az 1–18. szinten)
PASSZÍV – ESSZENCIALOPÁS
- Minionok vagy szörnyek megölésével Ahri egy esszenciatöredékre tesz szert. 9 esszenciatöredék összegyűjtése után Ahri felhasználja mindet, és 40–120 (+25% varázserő) életerőt nyer vissza. Ha Ahri megsebez, majd 3 másodpercen belül kiiktat egy ellenséges hőst, felfalja annak esszenciáját, így 80–200 (+35% varázserő) pontot gyógyul.
Q – A MEGTÉVESZTÉS GÖMBJE
-
SEBZÉS IRÁNYONKÉNT - 40/65/90/115/140 (+35% varázserő) ⇒ 40/65/90/115/140 (+40% varázserő)
- MANAKÖLTSÉG - 65/70/75/80/85 ⇒ 60/70/80/90/100
W – RÓKATŰZ
-
SEBZÉS - 40/65/90/115/140 (+30% varázserő) ⇒ 60/85/110/135/160 (+30% varázserő)
-
MANAKÖLTSÉG - 40 ⇒ 25
-
LÁNG IDŐTARTAMA - 5 másodperc ⇒ 2,5 másodperc
-
BÓNUSZ MOZGÁSI SEBESSÉG IDŐTARTAMA - 1,5 másodperc ⇒ 2 másodperc
E – CSÁBÍTÁS
-
SEBZÉS - 60/90/120/150/180 (+40% varázserő) ⇒ 80/110/140/170/200 (+60% varázserő)
- MANAKÖLTSÉG - 70 ⇒ 50
-
Ahri képességei mostantól nem okoznak bónusz sebzést a Csábítás hatása alatt álló ellenfeleknek
R – LÉLEKROHAM
-
KEZDETI IDŐTARTAM - 10 másodperc ⇒ 15 másodperc
-
LELKES SZÁGULDÁS - Ha az Esszencialopással felfalod egy hős esszenciáját a Lélekroham aktív időtartama alatt, meghosszabbíthatod a Lélekroham újraaktiválására rendelkezésre álló időt legfeljebb újabb 10 másodpercre, és még egy alkalommal újraaktiválhatod a Lélekrohamot (legfeljebb 3 aktiválás tárolható).
PASSZÍV – LOBOGÓ FORRÓSÁG
- TERJEDŐ TŰZ - Brand mostantól akkor is visszanyer manát, ha a képessége egy még nem lángoló ellenfelet öl meg
R – TISZTÍTÓTŰZ
-
A maximális hatótávolságú Tisztítótűz tűzlabdája mostantól elsősorban más közeli ellenfelekre pattan tovább Brand helyett. A Tisztítótűz elsősorban továbbra is ellenséges hősökre fog továbbpattanni (a minionok és a szörnyek helyett), a távolságtól függetlenül.
PASSZÍV – HEXTECH-LŐSZER
-
AZ ELSŐ CSOMAG a 8. perc után ⇒ a 10. perc után érkezik
-
ÚJABB CSOMAGOK 4 percenként ⇒ 5 percenként érkeznek
ALAPÉRTÉKEK
-
MOZGÁSI SEBESSÉG - 330 ⇒ 325
ALAPTÁMADÁS
-
A CÉLPONT MAXIMÁLIS ÉLETEREJÉVEL ARÁNYOS TELJES TÖLTÖTTSÉGI SEBZÉS 3–20% (szinttől függően) ⇒ 3–15% (szinttől függően)
R – VILLÁMCSAPÁS
-
LÁNCVILLÁM VARÁZSSEBZÉSE - 10/20/30 (+15% varázserő) ⇒ 10/15/20 (+15% varázserő)
-
A láncvillám varázssebzése mostantól okozhat kritikus csapást
Tárgy Változtatások
Fekete hasítóbárd
-
ÉLETERŐ 450 ⇒ 350
- SEBZÉS 40 ⇒ 45
-
KÉPESSÉGGYORSÍTÁS 25 ⇒ 30
Turbó Vegyi Tank
-
ÚJRATÖLTÉS (PASSZÍV) JELZŐK 5 jelzőt ad minden hősök és nagy szörnyek elleni sebzés után, és 1 jelzőt minden megtett 15 egységnyi távolság után ⇒ minden hősöktől és nagy szörnyektől elszenvedett sebzés után, és 1 jelzőt minden megtett 25 egységnyi távolság után (a rohamok és átvillanások továbbra is legfeljebb 10 jelzőt adhatnak)
-
ÚJRATÖLTÉS (PASSZÍV) BÓNUSZ SEBZÉSE 100 jelző elérésekor a következő alaptámadásod varázssebzést okoz minden közeli ellenfélnek (minionok ellen 25%-kal, szörnyek ellen 175%-kal erősebb) ⇒ (minionok ellen 30%-kal, szörnyek ellen 200%-kal erősebb)
Sterak kihívása
- SEBZÉS 50 ⇒ 0
- ÚJ - FOGÓKARMOK (PASSZÍV) Az alapsebzés 40%-ával egyenlő bónusz sebzést ad
-
ELTÁVOLÍTVA - VÉRSZOMJ (PASSZÍV) Ellenséges hősöknek okozott vagy tőlük elszenvedett sebzés esetén 6 másodperc alatt visszanyered a maximális életerő egy részét
-
ÉLETMENTŐ (PASSZÍV) Ha egy sérülés a maximális érték 30%-a alá csökkentené az életerődet, egy 4 másodpercig tartó pajzsot kapsz, amely 100 (+ Vérszomj-jelzőnként a maximális életerő [közelharcos 8%-ával/távolsági harcos: 4,8%-ával]) egyenlő sebzést nyel ⇒ a pajzs ereje a bónusz életerő 75%-ával egyenlő, és 3,75 másodperc alatt fokozatosan megszűnik
Haláltánc
-
TELJES KÖLTSÉG 3100 arany ⇒ 3300 arany
-
FÁJDALOMTŰRÉS (PASSZÍV) Az elszenvedett sebzéscsökkentés utáni fizikai sebzés [közelharcos: 35%-át/távolsági harcos: 15%-át] tárolja el ⇒ a bármilyen típusú sebzéscsökkentés utáni sebzés (kivéve: tényleges sebzés) [közelharcos: 30%-át/távolsági harcos: 10%-át] tárolja el, amely később 3 másodperc alatt tényleges sebzésként érvényesül. Mostantól a pajzsot érő sebzésre is vonatkozik.
-
DACOLÁS (PASSZÍV) Gyilkosság vagy assziszt esetén visszanyered a maximális életerő 15%-át ⇒ 175% bónusz sebzést ad, ha 3 másodpercen belül meghal egy hős, miután megsebezted (minden más változatlan marad)
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!