Dominic Mallinson, játékipari veterán, a Sony Interactive kutatási és fejlesztési részlegének korábbi alelnöke, tanácsadóként csatlakozott a 9 Axis magyar startuphoz, amely a Gemini nevet viselő játékvezérlő fejlesztésére jött létre. Az irányító egy újszerű beviteli módot nyújt videojátékokhoz. &l
GEMINI vezérlő
A vezérlő prototípus mérete hasonló a többi szabványos vezérlőhöz, de van néhány nagyon jellegzetes tulajdonsága:
- Minden hüvelykujj sticknél van egy újabb input a Z-tengely mentén. Ez a megoldás teljesen új, mellyel kihasználható a hüvelykujjak teljes mozgástartománya.
- Rendelkezik még egy beépített csuklóvezérlő mechanizmussal is: ez lehetővé teszi, hogy a user csuklómozdulataival képes legyen a pitch-, roll- és yaw térbeli navigációhoz szükséges inputokat elvégezni.
- A szabadalmaztatott gamepad tulajdonképpen egy controller/joystick hibrid, ellenben a joystick-kal, amelyekhez mindig szükség van egy sík felületre, bárhol kényelmesen használható. A jelenlegi prototípus rendelkezik a szokásos inputokkal, valamint 4 darab 5 irányú hat switch-csel. Az inputok száma, típusa és kialakítása a fejlesztés alapján még változhat.
Dominic Mallinson (forrás: Collision)
Néhány szó a 9 Axis alapítójától és ügyvezetőjétől, Robin Kosnastól:
„Bármilyen új hardvert bevezetni a piacra nehéz feladat, de még nehezebb, amikor óriáscégek között kell magadnak megteremteni a játékteret. Ezek a cégek lomhák, de ennek ellenére dominálják a piacot. A Geminivel megvan a klasszikus tyúk vagy a tojás probléma: Van egy újfajta irányítási metódus, de nincs még hozzá megfelelő játéktartalom. Ennek a problémának a feloldása első lépésben a szimulátor játékokban rejlik. Ezek a játékok különféle perifériák és vezérlők széles skáláját képesek könnyedén fogadni és az általunk alkotott kontroller remekül illeszkedik ezen játékok beviteli követelményeihez. Miután megteremtettük a szilárd alapot, a terv az, hogy a későbbiekben saját, exkluzív játékokat adunk ki, amelyek -műfajtól függetlenül- a Gemini vezérlési sémájának teljes skáláját képesek kihasználni. A cél egy önálló platform egyedi játékélményhez, amely alapvetően különbözik minden mástól. Mottónk jól illeszkedik ehhez a küldetéshez:
Why fit in when you were born to stand out?"
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!