Elden Ring: Sokkal könnyebbé, illetve nehezebbé is vált a játék

Elden Ring: Sokkal könnyebbé, illetve nehezebbé is vált a játék

Több opciónk nyílt a nehézségi szint állítására.

Két olyan mod készült el az Elden Ringhez, amelyek sokak számára javíthatja a játékélményt, ilyen vagy olyan módon. Közös bennük, hogy a nehézségi szinten változtat, ám míg az egyik könnyebbé, a másik ellenben nehezebbé teszi a játékot.

Az Easy Mode azon „dühös játékosok" számára készült, akik egy lazább kalandra, játékmenetre vágynak, nekik a mod 50%-kal csökkenti az ellenfelek sebzésének értékét, míg a játékosét 25%-kal növelik, valamint a rúnagyűjtést is megkönnyíti, ehhez 10-es szorzót ad. Ellenben az igen beszédes nevű Prepare To Die (Készülj a Halálra) modról a készítője annyit mondott, hogy „már untam a sok modot, melyek könnyebbé teszik a játékot", úgyhogy ezzel készült el annak ellenkezője: az ellenfelek sebzési, védekező- és ellenáró-értéke megnövekszik, illetve az érzékelésük is nagyobb lett, így messzebbről is hallanak és látnak minket.

Az Elen Ring 2022. február 25-én jelent meg, azóta pedig sorra döntögeti a rekordokat. A legtöbb országban rögtön az eladási listák élére ugrott, és cikkünk megjelenésekor is a 3. legjátszottabb játék volt Steamen, megjelenése után az 1 millió egyidejű felhasználóhoz is közel jutott (953 426).

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted hiányzik az Elden Ringből a könnyű játékmód?

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések