Az év egyik legnagyobb meglepetése? – Ghostwire: Tokyo teszt

Az év egyik legnagyobb meglepetése? – Ghostwire: Tokyo teszt

Te ki fogod próbálni a játékot?

Anno a Resident Evil 2 után, a Capcomnál belekezdtek egy új rész fejlesztésébe. Néhány hónap után rádöbbentek, hogy annyi újdonságot pakoltak a játékba, annyira más irányt vett a program, hogy azt inkább másik címen jelentették meg. Ezt ma úgy ismerjük, hogy Devil May Cry.

Hasonló a helyzet most is. A Tango Gameworks a The Evil Within 3 fejlesztésébe kezdett bele, ám egy idő után nem érezték a szériába illőnek programjukat. Akárcsak a DMC, ez is kapott egy új címet, majd folytatták a munkát. Végül elkészültek játékukkal, ez nem más, mint a Ghostwire: Tokyo, amit most a PCGURU tesztjéből ismerhetünk meg közelebbről.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések