Miért nerfeli a Riot a lifestealt?

Miért nerfeli a Riot a lifestealt?

Módosítanak a lifestealen: jön új rúna, és nerfelnek több tárgyat.

A League of Legendsben az elmúlt évek során a sustain kapta az egyik legtöbb panaszt. A hősök túl sokat tudnak gyógyítani és gyógyulni. Azonban a Riot visszavágja ezt az eddigi legnagyobb lifesteal nerffel.

A sustain egyre nagyobb teret hódított a játékban. Az omnivamp is egyre elterjedtebb, mivel a hősök a nagy mennyiségű gyógyítással ellensúlyozzák azt a sok sebzést, amit elszenvednek.

A Riot már korábban is próbált megoldást találni a problémára. Az enchanter supportokat buffolták, míg az olyan tárgyakat, mint a Goredrinker, gyengítették. Azonban a League 12.6-os javításában érkező legújabb változások vitathatatlanul az eddigi legnagyobbak, és szinte minden champet érintenek a játékban.

A fejlesztők kétféle megközelítést alkalmaznak, mind a tárgyakat, mind a rúnákat célozzák, hogy megpróbálják visszafogni a sustaint a Summoner's Riftben.

A Lifesteales tárgyak nerfjei növeli „a sustain költségét"

Az lifesteal gyengítésének első lépése a tárgyakat célozza. Az olyan League of Legends alapjait jelentő tárgyakét, mint a Vámpírjogar és a Letaszított király kardja, ahol csökkentették a lifestealt.

„Általános elvként fogalmaztuk meg, hogy a sustainért (mint minden más statért) áldozatokat kell hozni" - nyilatkozta 'TheTruexy' fejlesztő. Ha rengeteg sebzést akarsz osztani, általában feláldozod a szívósságod. Ha tankot építesz, vállalod, hogy a sebzésed csökken."

Szapora lábmunka és Legenda: Vérvonal rúnákat is gyengítik, hogy ne scaleljenek ennyire jól a játék késői szakaszában.

Az új Treasure Hunter rúna a Ravenous Hunter helyébe lép.

A második lépes a rúnaváltozások. A már említetteken felül a Mohó vadászt Kincsvadász rúna váltja fel. Az új rúna mostantól bónusz aranyat ad a játékosoknak az első ellenfelen végrehajtott első kiiktatásért, maximum 150 aranyat.

A teljes bónusz arany 550 lesz öt egyedi takedown után.

A rúna célja itt az, hogy egy másfajta gondolkodásmódot és több lehetőséget biztosítson a Hunter sorban" - magyarázta TheTruexy. A lassan halmozódó, skálázódó rúnák helyett ez gyors előnyszerzésről és az ellenfelek levadászásáról szól".

Az új Treasure Hunter rúnát a junglerekre szánják, de más roaming champek a top lane-en, a mid lane-en, sőt még a supportban is hasznát vehetik a bónuszaranynak, amit biztosít. Segíteni fogja, hogy hamarabb elérd a power spike-jaidat, mint az ellenfeled, így növeld az előnyödet.

„A Ravenous Hunterhez képest mindenképpen hiánypótló lesz" - tette hozzá Ray 'Ray Yonggi' Williams fejlesztő március 23-án. „A tesztelés során azt tapasztaltuk, hogy azok a dzsungelesek, akik gyors első két cleare-t tudnak szerezni, elég nagy mértékben előnyhöz juthatnak ezzel a rúnával, ami így illeszkedhet a magas tempójú dzsungel/roam játékstílushoz."

A Riot szemmel tart majd néhány hőst, akik a Ravenous Huntert használták az életvarázshoz - nevezetesen az olyan mágusokat, mint Ryze vagy Cassiopeia - és megnézik, hogy szükség van-e bármilyen módosításra a rúna eltávolítása után.

A mágusoknak általánosságban nem alapvető szükséglete a sustain, szembem mást típusú hősökkel" - ismerte el TheTruexy. "Nyilvánvalóan vannak olyan champek, akik kilógnak a sorból, őket szükség esetén megvizsgáljuk."

A lifesteal változások a League of Legends 12.6-os patchjének részeként kerülnek be a játékba március 30-án.


OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!