Unreal Engine 5-ben már készül a Tomb Raider-sorozat következő része

Unreal Engine 5-ben már készül a Tomb Raider-sorozat következő része

A Crystal Dynamics jelentette be, hogy folyamatban vannak a munkálatok.

Április 5-én tartotta meg az Unreal Engine 5-öt bemutató State of Unreal című élő közvetítését. A stream egyik pontján jelentette be a Crystal Dynamics csapata, hogy elkezdtek dolgozni egy új Tomb Raider játékon, amely az Unreal Engine 5-ben készül.

„Megkezdtük a következő Tomb Raider játékunk fejlesztését Unreal Engine 5-ben" – mondta Dallas Rickinson, a Crystal Dynamics egyik menedzsere. „Célunk, hogy annyira valósághűek lehessünk, amennyire csak lehet, és olyan komoly színvonalú akció-kaland élményt nyújtsunk, amelyet a rajongóink megérdemelnek."

A mai napig utolsó Tomb Raider-játék, a Shadow of the Tomb Raider még 2018-ban jelent meg, ezt az Eidos Montreal fejlesztette. A Crystal Dynamic számára azonban nem ismeretlen a sorozat, a 2013-ban megjelent Tomb Raidert, illetve a 2015-ös Rise of the Tomb Raidert is nekik köszönhetjük.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Neked melyik volt a kedvenc részed a modern trilógiából?

Gaming - Hatalmas balhé van az Escape from Tarkov körül

Hatalmas népharag közepette menekülnek a játékosok Tarkovból. Viccet félre téve, a fejlesztők maguk ellen haragították szinte a teljes közösségüket ami a lövöldözős-gyűjtögetős szimulátor konkurenciájához hajthatja a játékosokat.