LoL: Ismét célkeresztben a Riot Games a zavaró indikátorok miatt

LoL: Ismét célkeresztben a Riot Games a zavaró indikátorok miatt

Egy aprócska, de annál fontosabb hiba került a League of Legends gépezetébe, amely a magasságkülönbségek és a képességek jelzőit nem tudja összehangolni.

A Dota 2-ben működik, akkor a League of Legendsben miért nem? Ezzel a kérdéssel lehetne indítani a legújabb közösségi hadjáratot, amelyet a Riot Games ellen indítottak a legnagyobb LoL-os fórumon. A legújabban felkapott probléma egy már ismert dologra vezethető vissza, vagyis a képességek jelzőinek hibás működésére.

2019 decemberében kiállt a nyilvánosság elé a Riot Games fejlesztőcsapata, hogy felvállalják a képességek jelzőinek hibás működésével kapcsolatos álláspontjukat. Szándékosan rosszul kalibrálták a dolgokat, a nagyobb jó érdekében. Ez a megoldás bizonyos szintig érthető is, azonban arra nehéz magyarázatot találni, hogy az Idézők szurdokában megtalálható magasságkülönbséget miért nem tudják lekövetni a skill shotok indikátorai.

A Dota 2-ben szintén van a térkép egyes pontjai között beépített magasságkülönbség, azonban a Valve játékában a jelzők ehhez alkalmazkodnak. A fenti videóban jól látszódik, hogy a Riot Games legnépszerűbb alkotásában ezt nem sikerült orvosolni. Az idézők összegyűltek a Redditen, hogy példákkal támasszák alá ezt a furcsa és frusztráló jelenséget, ami akár mérkőzések végkimenetelét is befolyásolhatja.

Azt egyelőre megtippelni sem lehet, hogy pontosan miért nem számolta még fel a fejlesztőcsapat a látványos hibákat. Nem engedi a játék motorja? Más fejlesztések vitték el mindig a fókuszt? Direkt hagyják benne, mint a Blitz Q-val és Jinx W-vel kapcsolatos hibás jelzőket? Mivel elég nagy figyelmet kapott a probléma, benne van a pakliban, hogy valamelyik dev hamarosan publikál egy bejegyzést, amiben megmagyarázza a fennálló helyzetet.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted kijavítja valaha a Riot a magasságkülönbség miatti problémákat?