A filmre több mint 4.3 millió háztartásban voltak kíváncsiak a tengerentúlon.
2022-re egyre nagyobb méreteket ölt a streaming platformok közti háború és annak ellenére, hogy a Netflix továbbra is piacvezetőnek számít, a nemrég közzétett negyedéves jelentésük szerint több mint 200 ezer felhasználót veszítettek az elmúlt néhány hónapban. A hír hallatára földbe is álltak a vállalat részvényei és az sem feltétlenül segített a kialakult helyzeten, hogy a cég vezérigazgatója drasztikus változásokat lengetett be a jövővel kapcsolatban.
A Netflix egyik legnagyobb konkurenciájának számító HBO Max mindeközben szárnyal és a Samba TV adatelemző legutóbbi beszámolója alapján a 2011-es Mortal Kombat reboot produkálta a legnagyobb nézőszámot premierje első hetében a platformon. A második helyre nem kisebb alkotás, mint a néhány héttel ezelőtt érkezett The Batman kúszott fel, a képzeletbeli dobogó harmadik fokát pedig a Godzilla vs. Kong szerezte meg.
HBO MAX “1st week” viewership numbers prove Mortal Kombat fans are the very best ????????pic.twitter.com/DrqLOirw1o
— Ed Boon (@noobde) April 25, 2022
Érdekesség, hogy a Warner Bros. korábban úgy határozott, hogy az általuk készített mozik 45 nappal a bemutató után azonnal felkerülnek a szolgáltató kínálatába és a denevérember kalandjainak sikere láttán úgy tűnik, jó döntést hoztak. Kíváncsian várjuk, hogy a stúdió soron következő projektjei, mint például a DC Szuperállatok Ligája, vagy a DCEU-s Black Adam, miként teljesít majd a streaming platformon.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!