Hiába keresik az ellenfelet, nem fogják megtalálni – csak akkor, amikor már túl késő.
Az utóbbi napokban több furcsaságot vehettek észre azok a csalók, akik úgy döntöttek, hogy a Call of Duty: Vanguarddal töltenék el szabadidejüket. Arra lehettek ugyanis figyelmesek, hogy a legtöbb mérkőzésükön gyanúsan üres, elhagyatott volt a pálya, amin játszottak – amíg aztán szó szerint a semmiből lőtték le végül őket.
Nincs itt semmilyen bugról, vagy hibáról, ez ugyanis a Ricochet új Cloaking-nak elnevezett újdonsága. A funkció egy ideje benne van már az anti-cheat rendszerben, azonban erre a figyelmet a fejlesztőgárda csak a közelmúltban hívta fel egy blogbejegyzésben. A Cloaking ugyanis úgy működik, hogy ha csalót érzékel, akkor nem lát és nem hall senki mást a pályán. A szabályosan játszó játékosok természetesen ugyanúgy élvezhetik a játékot, így ők csak arra lehetnek figyelmesek, hogy a csalók még akkor is tanácstalanul forgolódnak, ha a lövést olyan helyről eresztették meg rá, ahonnan egyértelműen észre kellett volna vennie titeket.
A Cloaking más újdonságok, mint például a Damage Shield elnevezésű technológia mellett fog működni (ez nem teszi lehetővé, hogy kritikus sebzést osszon ki egy csaló játékost), a Cloaking így igazából annak az élménynek teszi ki ezeket a játékosokat, amiben a csalást nem alkalmazók részesültek volna általuk.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!