Mindenki meglepetésére új, pixel ízű üdítőt mutatott be a Coca-Cola, amely limitált szériás lesz.
A Coca-Cola új terméke, a Byte „kézzelfoghatóvá teszi a pixel megfoghatatlan ízét" – nyilatkozta Oana Vlad, a cég stratégiai igazgatója. A Byte a második olyan íz, amely a vállalat digitális élményekre összpontosító részlegéből származik.
A termék megjelenésének különlegességét az adja, hogy először a Fortnite-ban vált elérhetővé március végén, fizikálisan pedig csak a jövő hónapban kerül forgalomba az Egyesült Államokban. Fortnite Creative-on belül, a Pixel Point nevű pályán különböző minijátékokon vehetnek részt, az arra vállalkozók, a Coca-Colával való együttműködésnek köszönhetően. A pálya kódja a következő: 8565-0287-3178
Ebből kifolyólag a Byte-ot úgy írják le mint „az első Coca-Cola íz, amely a metaverzumban született." Ez igaz, azonban több neves italmárka is régóta szoros kapcsolatban áll a gamerekkel és az e-sport világával. A Red Bull évek óta aktív szerepet vállal ezeken a területeken, valamint a Monster Energy is megjelent a Death Stranding nevű játékba és a Pepsinek is volt, kifejezetten a játékosok számára kifejlesztett terméke.
Oana Vlad szerint fontos, hogy jelen legyenek a játékosok által használt tereken, és támogassák azokat. Azt is elmondta, hogy partneri kapcsolatban állnak a Riot Games-szel.
Az idő előrehaladtával, egyre gyakrabban számíthatunk márkák megjelenésére a videójátékokban, hiszen napról napra több cég jön rá, hogy ez hatásos módja egy nagy közösség elérésének.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!