Hirdetés

LoL: „Nem szerettük volna a játékot egy Mega-Mundo-Metává változtatni."

Tankosodnak a hősök, gyengül a gyógyítás és a pajzs.

NÉZD MOST AZ ESPORTGURUN!

Scheff Konyhája

Scheff Konyhája: World of Tanks

Esport1 Podcast

Mi lesz veled FIFA?

Hirdetés

Elég jelentős frissítés érkezik a League of Legendshez a jövő héten (szerdán, május 25-én) megjelenő 12.10-es patch-el, amely hatalmas hős- és rendszerváltozásokat hoz az egész játékban. A Twitter-bejegyzést követően, amely leleplezte a pontos értékeket, a játék egyik fejlesztője, Phlox magyarázatot adott arra, hogy miként gondolkodtak a Riotnál, és miért döntöttek bizonyos buffoknál és nerfeknél. 

„Mivel nagyobb lesz a hősök ellenállása, ezért minden pajzs, és heal még tovább erősítené őket. Emiatt az értékeket egymáshoz kellett igazítanunk. Emellett a Súlyos seb hatást is gyengítenünk kellett, ugyanezen okokból. Amennyiben ezt nem tennénk, a nagy sustainnel rendelkező hősök megölhetetlenek lennének. Jóval erősebb lennének azoknál az ellenfeleknél, akik normál esetben counterelni tudnák őket. Nem szerettük volna a játékot egy Mega-Mundo-Metává változtatni" - magyarázta Phlox.

A változtatások pedig önmagában hordozták a veszélyét annak, hogy az említett „Mega-Mundo-Meta" megvalósuljon. Minden hős alapéletere 70 ponttal nő, valamint az életerő, a páncélzat és a mágikus ellenállás szintenként 14, 1,2, illetve 0,8 ponttal javul. Ezen felül várható még néhány módosítás, ami reagál a megnövekedett tankosságra, és a Riot erősíteni fogja a Baron vagy épp a tornyok sebzését is.

Mit gondolsz a változtatásokról?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Mit gondolsz a változtatásokról?

  • 75 %
  • 3 %
  • 6 %
  • 16 %
Hirdetés
Hirdetés
4 db hozzászólás
  • PalFeed 1 hónapja
    Lesznek bajok
    1 0 Válasz
    • Detrix 1 hónapja PalFeed
      Nem is kevés.
      1 0 Válasz
  • RaavenTheRed 1 hónapja
    Bőven lesznek bajok. nem a Champek alapértékét kéne növelni meg a healinget csökkenteni, hanem a rohadt Lethality itemeket lenerfelni a true dmg-el együtt, mert tény és való hogy ha több Tankosságunk és Resistanceünk lesz az némileg csökkenti a sebzést, de a Lethality és True dmg az továbbra is sok lesz. Nem most kellet volna ezt bevezetni hanem már évekkel ezelőtt, sőt nem is lett volna szabad hagyni hogy a DMG kiosztás ennyire elvaduljon. Ezzel csak a Riot azt fogja elérni hogy teljesen felrúgják a megszokott rendszert és nem győzik majd balanceolni a dolgokat (nem mintha mondjuk erre alapból is képesek lennének ugye) ezzel egy rohadt nagy káoszt idézve elő.
    0 0 Válasz
  • DrSynclear 1 hónapja
    bg
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés