LoL: „Nem szerettük volna a játékot egy Mega-Mundo-Metává változtatni.

LoL: „Nem szerettük volna a játékot egy Mega-Mundo-Metává változtatni."

Tankosodnak a hősök, gyengül a gyógyítás és a pajzs.

Elég jelentős frissítés érkezik a League of Legendshez a jövő héten (szerdán, május 25-én) megjelenő 12.10-es patch-el, amely hatalmas hős- és rendszerváltozásokat hoz az egész játékban. A Twitter-bejegyzést követően, amely leleplezte a pontos értékeket, a játék egyik fejlesztője, Phlox magyarázatot adott arra, hogy miként gondolkodtak a Riotnál, és miért döntöttek bizonyos buffoknál és nerfeknél. 

„Mivel nagyobb lesz a hősök ellenállása, ezért minden pajzs, és heal még tovább erősítené őket. Emiatt az értékeket egymáshoz kellett igazítanunk. Emellett a Súlyos seb hatást is gyengítenünk kellett, ugyanezen okokból. Amennyiben ezt nem tennénk, a nagy sustainnel rendelkező hősök megölhetetlenek lennének. Jóval erősebb lennének azoknál az ellenfeleknél, akik normál esetben counterelni tudnák őket. Nem szerettük volna a játékot egy Mega-Mundo-Metává változtatni" - magyarázta Phlox.

A változtatások pedig önmagában hordozták a veszélyét annak, hogy az említett „Mega-Mundo-Meta" megvalósuljon. Minden hős alapéletere 70 ponttal nő, valamint az életerő, a páncélzat és a mágikus ellenállás szintenként 14, 1,2, illetve 0,8 ponttal javul. Ezen felül várható még néhány módosítás, ami reagál a megnövekedett tankosságra, és a Riot erősíteni fogja a Baron vagy épp a tornyok sebzését is.

Mit gondolsz a változtatásokról?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Mit gondolsz a változtatásokról?

  • 75 %
  • 3 %
  • 6 %
  • 16 %