A Marvel Games alelnöke felfedte, hogyan utasította el az Xbox a lehetőséget még azelőtt, hogy a Sony-val kötötték volna meg az egyezséget.
Egy közelmúltban megjelent könyvben, az Ultimate History of Video Games-ben beszélt róla a Marvel Games alelnöke, Jay Ong, hogy a cég igyekszik megszüntetni az Activisionnel kötött egyezségüket, ugyanis nem voltak elégedettek a kiadó által megjelentetett Spider-Man játékok minőségével. A téma később az Xbox és a PlayStation kapcsolatára is terelődött, illetve hogy a Marvel Games melyikkel kötne inkább exkluzivitási egyezséget.
Ong erre azt válaszolta, hogy korábban megkeresték ez ügyben a Microsoftot, tőlük azonban azt a választ kapták, hogy saját játékok fejlesztésére és kiadására fókuszálnának inkább, így elutasították az ajánlatot. A Sony viszont már nyitottabbnak bizonyult az üzletben, felajánlva egy AAA-kategóriás, PlayStation-exkluzív Spider-Man-játék elkészítését, a projektet pedig az Insomniac kapta. A játék pedig végül nagy népszerűségnek is örvendett, több mint 20 millió példányt értékesítettek belőle.
Nem ez az első alkalom, hogy a Microsoft elutasít egy exkluzivitási ajánlatot: korábban a 2001-ben megjelent Grand Theft Auto III kapcsán is visszadobták a Rockstar ajánlatát, azzal indokolva döntésüket, hogy nem látják úgy, hogy a játék népszerű lehet – ez viszont végül teljesen ellenkezően alakult.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!