A harcosok egyik kedvelt tárgya túl erős az új metában.
Szerdán érkezett meg a 12.10-es League of Legends frissítés a szerverekre, azóta az egész közösség próbálja kitapasztalni, hogy az új metában melyek lehetnek a legjobb hősök és tárgyak. A Riot Games árgus szemekkel figyeli a statisztikákat, valamint folyamatosan olvassák a visszajelzéseket, amelyekkel az idézők bombázzák őket. Utóbbiak között szerepelt az a videó, amely bemutatja, hogy a Divine Sunderer még mindig túl sok életerőt tölt vissza, amely képessége egyszerűen károsan hat a mérkőzésekre.
Nerfelték, de mégsem működik jól
A 12.10-es patchben a játékegyensúlyért felelős csapat tagjai gyengítettek ugyan az Isteni pusztítón, de a LoL-os közösség szerint ez messze nem elegendő. A közelharcos karakterek jelenleg a célzott hős maximális életerejének 6%-át, a távolsági harcos hősök az ellenséges célpontok maximális HP-jának 3%-át töltik vissza a Divine Sunderer passzív képességével. A probléma nem ezekkel az értékekkel van első sorban, hanem a gyógyítás aktiválásának időpontjával. A tapasztalatok alapján a Bramble Vest és Thornmail Súlyos seb (Grievous Wound) effektje később fejti ki hatását, mint a Divine Sunderer passzívja, így a tankosabb buildek ellen még jobban működik ez a mitikus tárgy.
A Riot alkalmazásában álló GalaxySmash megerősítette a legnagyobb LoL-os közösségi fórumon, hogy hamarosan érkezik a fix, amely gyengíti a tárgyat. Egyelőre a nerf pontos időpontjáról nincs információ, de a következő napokban elhinti majd a morzsákat a fejlesztőcsapat arról, hogy a június 8-án érkező 12.11-es League of Legends frissítésben milyen hősök és tárgyak változnak majd.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!