LoL: Így változtatják meg minden képességét Sivirnek

LoL: Így változtatják meg minden képességét Sivirnek

Megjelentek a részletek a Sivir átdolgozásról, hamarosan élesedhet az újabb mini-rework.

Sikeresen alakította át az elmúlt hónapokban a Riot Games Swaint, Olafot és Taliyah-t, így adta magát, hogy folytassák a mini-reworkök sorozatát. A legújabb karakter, amelyik a tervezőasztalra került, Rekkles egyik ikonikus választása, valamint Sneaky cosplay-karrierjének első durranása is ehhez a hőshöz kapcsolódik. Sivir hamarosan megújult formában érkezhet meg az éles szerverekre, ugyanis a League of Legends egyik legegyszerűbb lövészének minden képességén módosítanak valamit. A részleteket Riot Ray Yonggi osztotta meg a közösségi médiában.

Változások az alapstatokban

  • Mana 325-ről 300-ra csökken
  • Szintenkénti mana 50-ről 40-re csökken
  • Manavisszatöltés másodpercenként 1,6-ről 1,2-re csökken
  • Szintenkénti manavisszatöltés másodpercenként 0,18-ról 0,16-ra csökken
  • Alap AD 63-ról 58-ra csökken
  • Szintenkénti AD 3-ról 3,3-re növekedik
  • Alap HP 632-ről 600-ra csökken
  • Szintenkénti támadási sebesség 1,6-ről 2-re növekedik

Fleet of Foot (passzív)

  • A bónusz mozgási sebesség fokozatosan csökken 2 másodperc alatt, eddig végig ugyanannyit adott a hatóidő során
  • Bónusz mozgási sebesség 45-60-ról 55-70-re növekedik (szinttől függően)

Boomerang Blade (Q)

  • Alapsebzés 35/50/65/80/95-ről 15/40/65/90/115-re növekedik
  • Teljes AD arány 70/85/90/115/130%-ról 70%-ra csökken
  • Töltési idő 7 másodpercről 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre növekedik
  • Castolás ideje 0,25 másodpercről 0,25-0 másodpercre csökken a támadási sebességtől függően
  • Új: Mostantól a kritikus esély arányában akár 100% bónusz sebzést ki tud osztani
  • Manaköltség 70/80/90/100/110 manáról 55/60/65/70/75 manára csökken
  • Lövedék sebessége 1350-ről 1450-re (odafele) és 1200-ra (visszafele) változik

Ricochet (W)

  • Buff hatóideje 3 támadásról 4 támadásra növekedik
  • Új: Bónusz támadási sebesség 20/25/30/35/40%
  • Maximális pattanás "végtelenről" -> 7-re csökken eldobásonként
  • Új: Mostantól visszapattanhat arra a célpontra, amelyet egyszer már megsebzett
  • Teljes AD arány: 30/45/60/75/90% AD-ról 30%-ra változik
  • Pattanás távolsága 450-ről 500-ra növekedik
  • Manaköltség 75 manáról 75/70/65/60/55 manára csökken

Spell Shield (E)

  • Eltávolítva: Nem tölt vissza manát
  • Új: Gyógyítja Sivirt 60/65/70/75/80% összes AD + 50% AP arányban
  • Új: Aktiválja a passzívot
  • Manaköltség 0 manáról 40 manára növekedik
  • Töltési idő 22/19/16/13/10 másodpercről 22/20/18/16/14 másodpercre növekedik

On the Hunt (R)

  • Eltávolítva: Nem ad bónusz támadási sebességet
  • Eltávolítva: Nem ad azonnali, nagy mozgási sebesség bónuszt
  • Változatlan: Továbbra is Sivir + a szövetségesek kapnak 20/25/30% mozgási sebességet
  • Hatóidő 8 másodpercről 8/10/12 másodpercre növekedik
  • Új: Ha Sivir megsebez valakit, aki nem sokkal utána meghal, akkor frissül a hatóidő
  • Új: Az ulti hatóideje alatt az alaptámadások 5 másodperccel csökkentik a többi képesség (Q, W, E) töltési idejét

A fenti változtatások először a PBE-re, a League of Legends hivatalos teszt szerverére érkeznek meg ezen a héten.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Neked egy 1-6-os skálán mennyire tetszik a Sivir mini-rework első ránézésre?