LoL: Itt vannak a csütörtöki 12.12b patch pontos értékei, így változnak a hősök

LoL: Itt vannak a csütörtöki 12.12b patch pontos értékei, így változnak a hősök

A holnap érkező módosításokat már kipróbálhatjátok a PBE-n, a LoL hivatalos teszt szerverén.

Két részben emeli be a kliensbe a Riot Games azokat a változtatásokat, amelyeket főleg a burst (hirtelen) sebzést kiosztó hősök kapnak. A csavar az egészben, hogy pont azokat a képességeiket buffolják ezeknek a karaktereknek, amelyek a hirtelen nagy sebzésben nem vesznek részt. Így próbálják egyensúlyba hozni a metát a szívósságot megnövelő 12.10-es LoL-patch után. Az alábbiakban a holnapi, azaz csütörtöki, 11 hőst érintő 12.12b League of Legends-frissítés minden pontos értékét megtaláljátok.

Tervezett hőserősítések a 12.12b frissítésben pontos értékekkel

  • Shaco
    • Backstab (passzív): AD-arány 15%-ról 25%-ra növekedik
    • Deceive (Q): AD-arány 40%-ról 50%-ra növekedik
    • Jack in the Box (W): Töltési idő 16 másodpercről 15 másodpercre csökken, valamint a 40 (+5% AP) másodperc helyett 40 (+10% AP) másodpercig maradnak "életben" a cimbik
  • Katarina
    • Voracity (passzív): Tőrök AP-aránya 55/66/77/88%-ról 65/75/85/95%-ra növekedik
    • Bouncing Blade (Q): Sebzés 75/105/135/165/195 (+30% AP-ról) 80/110/140/170/200 (+35% AP-ra) növekedik
    • Death Lotus (R): AD-aránya a tőröknek 16% (+16% minden 70% bónusz támadási sebesség utánról) 18% (+18% minden 60% bónusz támadási sebesség utánra) változik, találati hatások (on-hit) aránya 28/33/38%-ról 30/35/40%-ra növekedik
  • Caitlyn
    • Headshot (passzív): Sebzés 50/75/100% AD-ról (1/7/13-as szinten) 60/85/110% AD-ra (1/7/13-as szinten) növekedik
    • Yordle Snap Trap (W): Bónusz fejlövés sebzése 60/105/150/195/240 (+40/55/70/85/100% bónusz AD-ról) 40/85/130/175/220 (+40/50/60/70/80% bónusz AD-ra) csökken
  • Leona - Sunlight (passzív): Sebzés 25 (plusz szintenként +7-ről) 32 (plusz szintenként +8-ra) növekedik

Tervezett hősgyengítések a 12.12b frissítésben pontos értékekkel

  • Bel'Veth
    • Szintenkénti AD 2-ről 1,7-re csökken
    • Szintenkénti HP 105-ről 99-re csökken
    • Royal Maelstrom (E)
      • Töltési idő 22/20/18/16/14 másodpercről 22/20,5/19/17,5/16 másodpercre növekedik
      • Életlopás 20/21,5/23/24,5/26%-ról 20%-ra csökken
    • Endless Banquet (R): Bónusz HP-aránya 165% bónusz AD-ról 120% bónusz AD-ra csökken
  • Senna
    • Alap HP 560-ról 530-ra csökken
    • Piercing Darkness (Q): Sebzés 40/70/100/130/160-ról 30/65/100/135/170-re változik
    • Last Embrace (W): Lekötés hatóideje 1,25/1,5/1,75/2/2,25 másodpercről 1/1,25/1,5/1,75/2 másodpercre csökken
  • Tahm Kench
    • Szintenkénti HP 109-ről 103-ra csökken
    • An Acquired Taste (passzív): Bónusz mágikus sebzés aránya 4% bónusz HP-ról 3% bónusz HP-ra csökken
  • Zeri - Lightning Crash (R): Bónusz mozgási sebesség jelzőként 1%-ról 0,5%-ra csökken
  • Wukong
    • Nimbus Strike (E): Szörnyekre 160% sebzés helyett 120%-ot sebez
    • Cyclone (R): Töltési idő 120/105/90 másodpercről 130/110/90 másodpercre csökken
  • Seraphine
    • Stage Presence (passzív): AP-arány 6/7/8/9%-ról (1/6/11/16-os szinten) 7%-ra változik
    • Beat Drop (E): Lekötés hatóideje 1,5 másodpercről 1,25 másodpercre csökken
  • Yuumi - Bop 'n' Block (passzív): Bónusz távolság a leugrás után a következő alaptámadásra 50-ről 0-ra csökken

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted a holnapi nerfek után Bel'Vethnek továbbra is 70% körüli tiltási aránya lesz Solo Queue-ban?

League of Legends - Kifejezetten sótlan változtatást kap Ornn

A hegymély lángja nem egyszer csalt már mosolyt az arcunkra vagy volt késő esti Discord kvízek alapja egyedi tárgyneveivel, de a következő frissítéssel úgy tűnik ezt is elveszi majd tőlünk a Riot.