Amennyiben szeretnél Talonnal játszani, de nem tudod milyen tárgyakat és rúnákat válassz, jó helyen jársz!
Talon az Idézők szurdokának egyik legrégebbi és leghalálosabb orgyilkosa, aki 2011 óta keseríti meg a mágusok és lövészek életét. Kapott egy átdolgozást a hetedik szezonban, de elsődlegesen mindig a mobilitására és a burst sebzésére épített.
Képességek és játékmenet
Talon a fizikai sebzésre épít, így sok AD-t és halálosságot érdemes vele vásárolni, hogy pillanatok alatt megöljük az ellenfeleket.
Az E képességének köszönhetően - amivel átugrik a falakon - nagyon gyorsan tud a pályán mozogni, és meglepni a szélső ösvényeken játszókat. Ezen kívül váratlan szögekből tud beugrani, amire nem számít az ellenfél, így nagy eséllyel kiszolgáltatott helyzetben lesz, és nem reagál megfelelően. Amennyiben mégis menekülőre fogná, a W képessége Talonnak lassít, a Q-val pedig rá tud ugrani ellenfelére.
A végső képessége - az E-hez hasonlóan - alkalmazható védekezésre és támadásra egyaránt, ugyanis láthatatlanná teszi Talont, amivel a szorult helyzetekből elmenekülhet, míg a védtelen célpontokat könnyen megtámadhatja.
Talon képességei:
Passzív - A kés hegye: Talon varázslatai Sebet ejtenek a hősökön és a nagy szörnyeken, legfeljebb három jelzőt halmozva rájuk. Ha Talon megtámad egy hőst, akin három Seb jelző van, az jelentős folyamatos vérzési sebzést szenved el
Q - Noxusi diplomácia: Talon ledöfi a megcélzott egységet. Ha a célpont közelharci távolságban van, a támadás kritikus sebzést okoz. Ha ennél távolabb van, Talon a célpontjára ugrik, mielőtt támadna. Ha ez a képesség megöli a célpontot, Talon némi életerőt nyer vissza, és a töltési idő is csökken.
W - Besöprés: Talon tőrök sortüzét engedi útjára, amelyek visszatérnek hozzá, és fizikai sebzést okoznak minden alkalommal, amikor áthaladnak az egységen. A visszafelé tartó pengék bónusz sebzést, és lelassítják az eltalált egységeket.
E - Az orgyilkos útja: Talon bármilyen tereptárgyon vagy építményen át tud lendülni, ha az nem túl széles. Magának a képességnek nincsen töltési ideje, de a tereptárgyakat, amelyeken átlendül, hosszú ideig nem használhatja ismét.
R - Árnytámadás: Talon szétszór egy pengekört, és láthatatlanná válik, miközben további mozgási sebességet nyer. Amikor Talon ismét felbukkan, a pengék megjelenési helyére gyűlnek. Ahányszor megmozdulnak a pengék, az Árnytámadás fizikai sebzést okoz annak az ellenfélnek, akit legalább egy penge eltalált.
Tárgyak
A mitikus tárgyak tekintetében mindenképpen az Eclipse-t (Holdfogyatkozás) érdemes választani, függetlenül attól, hogy miden, vagy a dzsungelben játszunk. Ad halálosságot, sebzést, ráadásul a passzívjának köszönhetően páncéltörést, bónusz mozgási sebességet és pajzsot biztosít.
Ezen kívül jó választás a Youmuu szellemkardja, Az éj kardja, vagy épp a Malmortius bendője is, ugyanis sok sebzést adnak, utóbbi kettő pedig némi védelmet is nyújt, amire szükség lehet, mert Talon is egy nagyon törékeny hős.
- Mitikus: Holdfogyatkozás
- Cipő: Ioniai fénycipő vagy Higanyléptek
- Youmuu szellemkardja
- Árnypallos
- Az éj kardja
- Fekete hasítóbárd
- Malmortius bendője
- Haláltánc
- Serylda neheztelése
Rúnák
Talon a snowballozásra épít, így olyan rúnára lesz szüksége, amely sebzést, és extra aranyat biztosít számára. Így jó választás az Ihlet ágról az Első csapás (First Strike), mint kiemelt rúna. Ezután a Mágikus lábbeli, a Jövendőpiac és a Kozmikus tudás rúnákat válaszd. Másodlagos rúnaként a legjobb a Zombi őrszem és a Könyörtelen vadász. Utóbbi extra mozgási sebességet ad, így az E képességgel, és a Youmuu-val nagyon gyorsan haladhatsz a térképen.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!