LoL: Válj a pengék mesterévé!

LoL: Válj a pengék mesterévé!

Amennyiben szeretnél Talonnal játszani, de nem tudod milyen tárgyakat és rúnákat válassz, jó helyen jársz!

Talon az Idézők szurdokának egyik legrégebbi és leghalálosabb orgyilkosa, aki 2011 óta keseríti meg a mágusok és lövészek életét. Kapott egy átdolgozást a hetedik szezonban, de elsődlegesen mindig a mobilitására és a burst sebzésére épített.

Képességek és játékmenet

Talon a fizikai sebzésre épít, így sok AD-t és halálosságot érdemes vele vásárolni, hogy pillanatok alatt megöljük az ellenfeleket. 

Az E képességének köszönhetően - amivel átugrik a falakon - nagyon gyorsan tud a pályán mozogni, és meglepni a szélső ösvényeken játszókat. Ezen kívül váratlan szögekből tud beugrani, amire nem számít az ellenfél, így nagy eséllyel kiszolgáltatott helyzetben lesz, és nem reagál megfelelően. Amennyiben mégis menekülőre fogná, a W képessége Talonnak lassít, a Q-val pedig rá tud ugrani ellenfelére.

A végső képessége - az E-hez hasonlóan - alkalmazható védekezésre és támadásra egyaránt, ugyanis láthatatlanná teszi Talont, amivel a szorult helyzetekből elmenekülhet, míg a védtelen célpontokat könnyen megtámadhatja.

Talon képességei:

Passzív  - A kés hegye: Talon varázslatai Sebet ejtenek a hősökön és a nagy szörnyeken, legfeljebb három jelzőt halmozva rájuk. Ha Talon megtámad egy hőst, akin három Seb jelző van, az jelentős folyamatos vérzési sebzést szenved el

Q - Noxusi diplomácia: Talon ledöfi a megcélzott egységet. Ha a célpont közelharci távolságban van, a támadás kritikus sebzést okoz. Ha ennél távolabb van, Talon a célpontjára ugrik, mielőtt támadna. Ha ez a képesség megöli a célpontot, Talon némi életerőt nyer vissza, és a töltési idő is csökken.

W - Besöprés: Talon tőrök sortüzét engedi útjára, amelyek visszatérnek hozzá, és fizikai sebzést okoznak minden alkalommal, amikor áthaladnak az egységen. A visszafelé tartó pengék bónusz sebzést, és lelassítják az eltalált egységeket.

E - Az orgyilkos útja: Talon bármilyen tereptárgyon vagy építményen át tud lendülni, ha az nem túl széles. Magának a képességnek nincsen töltési ideje, de a tereptárgyakat, amelyeken átlendül, hosszú ideig nem használhatja ismét.

R - Árnytámadás: Talon szétszór egy pengekört, és láthatatlanná válik, miközben további mozgási sebességet nyer. Amikor Talon ismét felbukkan, a pengék megjelenési helyére gyűlnek. Ahányszor megmozdulnak a pengék, az Árnytámadás fizikai sebzést okoz annak az ellenfélnek, akit legalább egy penge eltalált.

Tárgyak 

A mitikus tárgyak tekintetében mindenképpen az Eclipse-t (Holdfogyatkozás) érdemes választani, függetlenül attól, hogy miden, vagy a dzsungelben játszunk. Ad halálosságot, sebzést, ráadásul a passzívjának köszönhetően páncéltörést, bónusz mozgási sebességet és pajzsot biztosít.

Ezen kívül jó választás a Youmuu szellemkardja, Az éj kardja, vagy épp a Malmortius bendője is, ugyanis sok sebzést adnak, utóbbi kettő pedig némi védelmet is nyújt, amire szükség lehet, mert Talon is egy nagyon törékeny hős. 

  • Mitikus: Holdfogyatkozás
  • Cipő: Ioniai fénycipő vagy Higanyléptek
  • Youmuu szellemkardja
  • Árnypallos
  • Az éj kardja
  • Fekete hasítóbárd
  • Malmortius bendője
  • Haláltánc
  • Serylda neheztelése

Rúnák

Talon a snowballozásra épít, így olyan rúnára lesz szüksége, amely sebzést, és extra aranyat biztosít számára. Így jó választás az Ihlet ágról az Első csapás (First Strike), mint kiemelt rúna. Ezután a Mágikus lábbeli, a Jövendőpiac és a Kozmikus tudás rúnákat válaszd. Másodlagos rúnaként a legjobb a Zombi őrszem és a Könyörtelen vadász. Utóbbi extra mozgási sebességet ad, így az E képességgel, és a Youmuu-val nagyon gyorsan haladhatsz a térképen.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szoktál Talonnal játszani?

  • 0 %
  • 0 %
  • 46 %
  • 23 %
  • 31 %

Közvetítések