LoL: Már éles a 12.13-as patch, 15 hős és egy rakat tárgy változott

LoL: Már éles a 12.13-as patch, 15 hős és egy rakat tárgy változott

Megérkezett a várva várt Sivir mini-rework.

A Riot Games teljes állománya visszatért a kötelező szabadságáról, így ismét felpörgött az élet a League of Legendsben. Ma hajnalban befutott a legújabb teljesértékű frissítés, a 12.13-as LoL-patch, amelyben 15 hős, valamint 6 tárgy változott, sőt belenyúltak a fejlesztők a célpontokért elhozható extra vérdíjakba is (objective bounty). Mielőtt belemerülnétek a számok tengerébe két dolgot kell megemlíteni. Nilah, a legújabb ADC a mai nap 22:00-tól robban majd be a Szurdokba, a Star Guardian Ekko, Star Guardian Kai'Sa, Star Guardian Nilah, Star Guardian Sona, Star Nemesis Fiddlesticks és Prestige Star Guardian Ekko skineket holnaptól vásárolhatjátok meg.

Összes hőserősítés a 12.13-as LoL-frissítésben

  • Renekton - Dominus (R): A területi sebzés kapott +10% bónusz AD-arányt
  • Elise
    • Alap HP 625-ről 650-re növekedett
    • Szintenkénti HP 107-ről 109-re növekedett
    • Alap armor 27-ről 30-ra növekedett
    • Neurotoxin (ember - Q): Sebzés 40/70/100/130/160-ról 40/75/110/145/180-ra növekedett
  • Evelynn
    • Demon Shade (passzív): Másodpercenkénti gyógyítás 15-75-ről (szinttől függően) 15-150-re növekedett (szinttől függően), de az összgyógyítás ugyanannyi maradt
    • Allure (W): Varázsellenállás csökkentése 25/27,5/30/32,5/35%-ról 35/37,5/40/42,5/45%-ra növekedett
    • Last Caress (R): A passzívot 1,25 másodperces töltési időre teszi mostantól, eddig ez 4 másodperc volt
  • Fiddlesticks
    • Terrify (Q): Megfélemlítés hatóideje 1/1,25/1,5/1,75/2 másodpercről 1,25/1,5/1,75/2/2,25 másodpercre növekedett
    • Crowstorm (R): Összsebzés 625/1125/1625 (+225% AP-ról) 750/1250/1750 (+250% AP-ra) növekedett
  • Kled
    • Bear Trap on a Rope (Q): Bónusz AD arány 60%-ról (120%-ról (visszarántás)) 65%-ra (130% (visszarántás)) növekedett
    • Violent Tendencies (W): Töltési idő 12/10,5/9/7,5/6 másodpercről 11/9,5/8/6,5/5 másodpercre csökkent
  • Karthus
    • Alap armor 18-ról 21-re növekedett
    • Szintenkénti HP 101-ről 110-re növekedett
  • Taliyah
    • Rock Surfing (passzív): Mostantól nem resetelődik a töltési idő, ha proc sebzést okoz a hős (Liandry's Anguish pl.)
    • Threaded Volley (Q)
      • 1 szikla sebzése 40/60/80/100/120-ról 45/65/85/105/125-re növekedett
      • 5 szikla sebzése  104/156/208/260/312 (+130% AP-ról) 117/169/221/273/325 (130% AP-ra) növekedett
      • Manaköltség 60/65/70/75/80 manáról 55/60/65/70/75-re csökkent
      • Szörnyekre a bónusz sebzés 30-ról 25-re csökkent
      • Új: Felerősített aktív 3 másodpercre kábítja a szörnyeket
    • Weaver's Wall (R): Mostantól nem kerül töltési időre, ha Taliyah wardokat és csapdákat sebez
  • Galio - Winds of War (Q): Mágikus sebzés 0,5 másodpercenként (tick) 2% (+0,66% minden 100 AP utánról (az ellenfél max HP-ja alapján)) 2,5% (+1% minden 100 AP utánra (az ellenfél max HP-ja alapján)) növekedik
  • Vex - Mistral Bolt (Q): Töltési idő 9/8/7/6/5 másodpercről 8/7/6/5/4 másodpercre csökkent, AP arány 60%-ról 70%-ra növekedett
  • Master Yi
    • Alaptámadások távolsága 125-ről 175-re növekedett
    • Alpha Strike (Q): Mostantól megválasztható, hogy a képesség végrehajtása után egy adott, 75-ös egységnyi területen belül hol landoljon a hős
    • Meditate (W)
      • Töltési idő 28 másodpercről 9 másodpercre csökkent
      • Manaköltség 50-ről 40 (+6% maximális mana másodpercenkéntre) változott
      • Sebzéscsökkentés 90%-ra növekedett az első 0,5 másodpercben, ami a szokásos 60/62,5/65/67,5/70%-ra esik vissza a 0,5 másodperc eltelte után
      • Ha megszakad a castolás, akkor 0,25 másodperc helyett 0,5 másodpercig kapja még meg Yi a bónusz sebzéscsökkentést
  • Olaf
    • HP-regeneráció 5 másodpercenként 8,5-ről 6,5-re csökkent
    • Szintenkénti HP-regeneráció 0,9-ről 0,6-re csökkent
    • Berserker Rage (passzív): Bónusz támadási sebesség 40-100%-ról (szinttől függően) 60-100%-ra (szinttől függően) növekedett
    • Undertow (Q): Manaköltség 40/45/50/55/60-ról 50/55/60/65/70-re növekedett

A következő oldalon Gwent, valamint Sivirt érintő további változtatásokat olvashatjátok!

Gwen-változtatások a 12.13-as LoL-frissítésben

  • Szintenkénti, 5 másodperc alatti HP-regeneráció 0,55-ről 0,9-re növekedett
  • Snip Snip! (Q)
    • Minden vágás alapsebzése 9/12/15/18/21-ről 10/14/18/22/26-ra növekedett
    • Az utolsó vágás sebzése 45/60/75/90/105 (+25% AP-ról) 60/80/100/120/140 (+35% AP-ra) növekedett
    • A tényleges sebzés mértéke 100%-ról 75%-ra csökkent
    • A minionokra okozott sebzés 100%-ról 75%-ra csökkent
    • Mostantól a Q kivégzi a minionokat 20% HP alatt
  • Hallowed Mist (W)
    • Köd hatóideje 5 másodpercről 4 másodpercre csökkent
    • Ellenállások 12/14/16/18/20 (+5% AP-ról) 17/19/21/23/25 (+7% AP-ra) növekedett
  • Skip 'n Slash (E)
    • Visszatöltési idő csökkentése 50%-ról 25/35/45/55/65%-ra változott
    • Bónusz távolság a támadásokra 50-ről 75-re növekedett
    • Sebzés 10 (+15% AP-ról) 15 (+20% AP-ra) növekedett
    • Töltési idő 13/12/11/10/9 másodpercről 13/12,5/12/11,5/11 másodpercre növekedett
  • Needlework (R)
    • Minden tű sebzése 30/55/80 (+8% AP-ról) 35/65/95 (+10% AP-ra) növekedett
    • Mostantól két sorozat között 1 másodperc töltési időnek kell eltelnie, nem egy támadást kell megejteni

Sivir-változtatások (mini-rework) a 12.13-as LoL-frissítésben

  • Mana 325-ről 340-re növekedett
  • Szintenkénti mana 50-ről 40-re csökkent
  • Manavisszatöltés másodpercenként 1,6-ről 1,2-re csökkent
  • Szintenkénti manavisszatöltés másodpercenként 0,18-ról 0,16-ra csökkent
  • Alap AD 63-ról 58-ra csökkent
  • Szintenkénti AD 3-ról 3,3-re növekedett
  • Alap HP 632-ről 600-ra csökkent
  • Szintenkénti támadási sebesség 1,6%-ról 2%-ra növekedett
  • Fleet of Foot (passzív)
    • A bónusz mozgási sebesség fokozatosan csökken 1,5 másodperc alatt, korábban 2 másodpercig ugyanannyit adott a hatóidő során
    • Bónusz mozgási sebesség 35/40/45/50/55-ről 55/60/65/70/75-re növekedett (1/6/11/16/18-as szinten)
  • Boomerang Blade (Q)
    • Alapsebzés 35/50/65/80/95 (+70/85/100/115/130% összes AD)(+50% AP-ról) 25/40/55/70/85 (+80/85/90/95/100% összes AD)(+60% AP-ra) változott
    • Töltési idő 7 másodpercről 12/11/10/9/8 másodpercre növekedett
    • Castolás ideje 0,25 másodpercről 0,25-0 másodpercre csökkent a támadási sebességtől függően
    • Új: Mostantól a kritikus esély arányában akár 50% bónusz sebzést ki tud osztani
    • Manaköltség 70/80/90/100/110 manáról 55/60/65/70/75 manára csökkent
    • Lövedék sebessége 1350-ről 1450-re (odafele) és 1200-ra (visszafele) változott
  • Ricochet (W)
    • Töltési idő 12/10,5/9/7,5/6 másodpercről 10 másodpercre változott
    • Buff hatóideje 3 támadásról 4 másodpercre változott
    • Új: Mostantól 20/25/30/35/40% bónusz támadási sebességet ad
    • Maximális pattanás "végtelenről" -> 8-ra csökkent eldobásonként
    • Új: Mostantól visszapattanhat arra a célpontra, amelyet egyszer már megsebzett
    • Teljes AD arány: 30/45/60/75/90% AD-ról 30/35/40/45/50%-ra változott
    • Pattanás távolsága 450-ről 500-ra növekedett
    • Manaköltség 75 manáról 60 manára csökkent
    • Új: Mostantól 80%-ot sebez minionokra
    • Pattanás sebessége 700-ról 1000-re növekedett
  • Spell Shield (E)
    • Eltávolítva: Nem tölt vissza manát
    • Új: Gyógyítja Sivirt 60/65/70/75/80% összes AD + 50% AP arányban
    • Új: Aktiválja a passzívot, ha levéd egy képességet
    • Töltési idő 22/19/16/13/10 másodpercről 22/20/18/16/14 másodpercre növekedett
  • On the Hunt (R)
    • Töltési idő 120/100/80 másodpercről 100/85/70 másodpercre csökkent
    • Eltávolítva: Nem ad bónusz támadási sebességet
    • Eltávolítva: Nem ad azonnali, nagy mozgási sebesség bónuszt
    • Hatóidő 8 másodpercről 8/10/12 másodpercre növekedett
    • Új: Ha Sivir megsebez valakit, aki nem sokkal utána meghal, akkor frissül a hatóidő
    • Új: Az ulti hatóideje alatt az alaptámadások 0,5 másodperccel csökkentik a többi képesség (Q, W, E) töltési idejét

Az utolsó oldalon érkeznek a hősgyengítések, valamint a tárgyváltoztatások és az objective bountyt érintő módosítások!

Hősgyengítések a 12.13-as LoL-frissítésben

  • Corki
    • Gattling Gun (E): AD arány 10%-ról 15%-ra növekedett
    • Missile Barrage (R)
      • Kicsi rakéta sebzése 90/125/160 (+15/45/75% AD)(+20% AP-ról) 80/115/150 (+15/45/75% AD)(+12% AP-ra) csökkent
      • Nagy rakéta sebzése 180/350/320 (+30/90/150% AD)(+40% AP-ról) 160/230/300 (+30/90/150% AD)(+24% AP-ra) csökkent
  • Volibear
    • Thundering Smash (Q): Bónusz mozgási sebesség 10/14/18/22/26%-ról 8/12/16/20/24%-ra csökkent, sebzés 20/40/60/80/100-ról 10/30/50/70/90-re csökkent
    • Frenzied Maul (W): Bónusz HP-arány 6%-ról 5%-ra csökkent, sebzés 10/35/60/85/110-ről 5/30/55/80/105-re csökkent
    • Sky Splitter (E): Ellenfél max HP-ja alapján a sebzés 11/12/13/14/15%-ról 9/10/11/12/13%-ra csökkent, a sebzés maximuma hősökön kívüli célpontokra 750-ről 650-re csökkent

Tárgyváltoztatások a 12.13-as LoL-frissítésben

  • Duskblade of Draktharr, Prowler's Claw, Eclipse mitikus passzívjai +5 mozgási sebességet adnak
  • Eclipse: Távolsági hősök sebzése 6% max HP-ról 3% max HP-ra csökken
  • Divine Sunderer
    • Spellblade sebzése 12% (közelharci)/9% (távolsági) célpont max HP-járól 6% (közelharci)/3% (távolsági) célpont max HP-jára (+125% alap AD-ra) változott
    • Gyógyítás 50%-os hatásfok plusz 6% (közelharci)/3% (távolsági) célpont max HP-járólról 65%-os hatásfokra plusz 4,8% közelharci/2,4% távolsági célpont max HP-jára (+100% alap AD-ra) változott
    • Mitikus passzív 5% páncél- és varázstörésről 3% páncél és varázstörésre csökkent
  • Demonic Embrace és Liandry's Anguish: Mostantól összeadódnak a jelzők, azonban mindenki csak a saját aktiválását frissítheti

Feladatvérdíjak (objective bounties) változtatásai a 12.13-as LoL-frissítésben

  • Vérdíj megszűnésének türelmi ideje 5 másodpercről 60 másodpercre növekedett
  • Mostantól hamarabb tűnnek el a vérdíjak, ha a hátrányban lévő csapat felzárkózik
  • Mostantól azonnal eltűnnek a vérdíjak, ha a türelmi idő alatt szerez vérdíjat a csapat
  • Mostantól nem veszi figyelembe a rendszer azoknak a hősöknek a bevételeit, akik passzívból stackelik a goldot (Gangplank), valamint figyelmen kívül hagyja a Kincsvadász (Bounty Hunter) rúnát is
  • Jobban értékeli mostantól a rendszer a sárkányok és tornyok helyzetét

Szerintetek Sivir a mini-rework után kötelező választás vagy tiltás lesz?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te megveszed Nilah-t még a mai nap?