A Riot Games minden frissítésre tartogat meglepetéseket, most sincs ez másképp.
A 12.13-as frissítés után két hotfixet adtak ki a játékegyensúlyért felelős csapat tagjai, amelyek kisebb-nagyobb mértékben beleszóltak az aktuális LoL-metába. A League of Legends azonban nem csak folyamatosan érkező hősmódosításokból áll. A Riot a következő, 12.14-es patchben rendszerszintű változtatásokkal készül az idézőknek, amelyek részleteit már el is árulták. Június 27-én változnak a sárkányok, a Rift Herald, két idézői képesség, a HP-italok és egy rakat rúna.
12.14-es LoL-patch: Potionök változtatásai
- HP-poti: 150 HP helyett 120 HP-t tölt vissza
- Újratölthető ital és a Romlás itala: 125 HP helyett 100-at tölt vissza
12.14-es LoL patch: Idézői képességek változtatásai
- Teleport: Töltési idő 360 másodpercről 420 másodpercre növekedik (14. perc után marad minden a jelenlegi állapotban)
- Exhaust: Sebzéscsökkentés 40%-ról 30-40%-ra változik (1-9-es szinteken)
12.14-es LoL patch: Rúnaváltoztatások
- Biscuit Delivery (süti)
- 10% hiányzó mana és HP helyett 8%-ot tölt vissza
- Maximális manát 50 helyett 40-nel növeli meg
- Bone Plating: Töltési idő 45 másodpercről 55 másodpercre növekedik
- Conditioning: 9 armor és MR helyett 8-at ad, 4% összes armor és MR helyett 3%-ot ad
- Guardian: Töltési idő 70-40 másodpercről 90-40 másodpercre növekedik (szinttől függően)
- Scorch: Sebzés 15-35-ről 20-40-re növekedik (szinttől függően)
- Second Wind: Gyógyítás 6 (+4% hiányzó HP-ról) 3 (+4% hiányzó HP-ra) csökken
- Sudden Impact: 7 Lethality & 6 varázstörésről 9 Lethalityre & 7 varázstörésre növekedik
- Unflinching: 10-30% Tenacity és lassításcsökkentésről 5-25%-ra csökken (szinttől függően)
- Time Warp Tonic: Mozgási sebesség 4%-ról 2%-ra csökken
A következő oldalon a sárkányváltoztatásokat és a Rift Heraldnak készített módosításokat találod meg!
12.14-es LoL-patch: Elemental Drake-ek és az Elder Drake változtatásai
- Mountain Drake: 6% armor és MR 9% armor és MR-re növekedik
- Ocean Drake: 5 másodperc alatt 2% hiányzó HP helyett 3%-ot tölt vissza
- Infernal Drake: 4% AD/AP helyett 6% AD/AP-t ad
- Hextech Drake: 6% támadási sebesség és 6 képességgyorsítás helyett 9% támadási sebességet és 9 képességgyorsítást ad
- Cloud Drake: 3,5% slow resist és 3,5% harcon kívüli bónusz mozgási sebesség helyett 7% slow resistet és 7% harcon kívüli bónusz mozgási sebességet ad
- Cloud Soul: 10% bónusz mozgási sebesség, plusz 50% bónusz mozgási sebesség 6 másodpercre az ulti elsütése után 15% bónusz mozgási sebességet ad, az ultis változatlan marad
- Első két sárkány HP-ja 2650 (+240 szintenkéntről) 3450 (+380 szintenkéntre) növekedik
- Harmadik sárkánytól kezdve a HP 4350 (+240 szintenkéntről) 6950 (+380 szintenkéntre) növekedik
- Cloud Drake AD-ja 50-ről 35-re csökken
- Mountain Drake AD-ja 150-ről 105-re csökken
- Ocean Drake AD-ja 100-ról 70-re csökken
- Infernal Drake AD-ja 100-ról 70-re csökken
- Hextech Drake AD-ja 66,7-ről 47-re csökken
- Minden sárkány aktuális HP-százalék alapján történő sebzése 7%-ról 5%-ra csökken
- Elder Drake
- HP 6400 (+ 180 percenkéntről) 6400 (+290 percenkéntre) növekedik
- AD 150-ről 105-re csökken
12.14-es LoL-patch: Rift Herald változtatásai
- Aranymennyiség változik a Herald elpusztítása után: eddig csak a Herald-gyilkos kapott 100 aranyat, ez a 100 arany megmarad, plusz 200 "helyben szétosztott arany" is üti a csapattagok markát
- A második megidézett Heraldnak (amit a hős tud lehívni a Szurdokba) a HP-ja 75%-kal több lesz
Szerintetek kellenek ezek a változtatások a jelenlegi League of Legendsbe?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!