A Doom, a Quake és a Daikatana egyik megálmodója jelentette ezt be, hogy stúdiója egy új FPS készítéséhez keres Unreal Engine 5 pályatervezőket.
Kevés Quake-, Daikatana-, illetve a legendás Doom-rajongónak ismeretlen John Romero neve, aki úgy néz ki, visszatér az FPS-játékok fejlesztéséhez, mégpedig egy teljesen új program elkészítésével, mely az Unreal Engine 5 motor segítségével készül majd el.
Erről maga Romero számolt be Twitteren: stúdiója, a Romero Games „új kihívásokat" keres, és új alkalmazottakat keres, „akiknek van tapasztalata Unreal Engine 5-ben", hogy segítsenek egy vadonatúj FPS munkálataiban. Ezt ráadásul egy meg nem nevezett, de ismertebb kiadó dobná majd piacra.
Exciting news! I'm working on a new FPS, and we're hiring. Visit https://t.co/PIhw3iPgLG and check out our careers page. #gamedev #gamedevjobs pic.twitter.com/D0fcN3X8Fk
— ???????????????? ???????????????????????? (@romero) July 19, 2022
A weboldalon több pozícióra keresnek új kollégákat: vezető pályatervezőt, animátorokat, a multiplayerért felelős programozókat, utóbbi azt sejtteti, hogy nem csak egyjátékos kampány készülne a játékhoz. Romero a múltban letette már a névjegyét az eredeti, 1993-as Doom legtöbb pályájának megtervezésével és elkészítésével, az akkor még négyfős id Software-nél.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!