LoL: Ismét egy gigászi méretű frissítés élesedett, itt van minden részlet

LoL: Ismét egy gigászi méretű frissítés élesedett, itt van minden részlet

Remélhetőleg a jövőben nem kényszerülnek arra a fejlesztők, hogy ekkora méretű frissítéseket adjanak ki minden második héten.

A Riot Games ismét elérte azt, hogy hosszú perceken keresztül lehet olvasgatni a legújabb frissítés teljes leírását. A 12.14-es LoL-patch az ígéretek szerint az utolsó ekkora méretű változtatáscsomag lesz a Worlds előtt, innentől az a cél, hogy finomhangolják a módosításokat. Remélhetőleg a League of Legends legnagyobb idei versenyére összeáll majd egy olyan meta, amely a casual játékosoknak, a profiknak és a nézőknek egyaránt élvezhető lesz. Addig is itt vannak azok a nerfek és buffok, amelyek ma hajnalban érkeztek meg az összes szerverre. A Star Guardian Akali, Star Guardian Quinn, Star Guardian Rell, Star Guardian Taliyah, Star Nemesis Morgana és Prestige Star Guardian Syndra holnaptól érhető el a kliensben.

12.14-es LoL-patch: Hősgyengítések

  • Sivir
    • Boomerang Blade (Q): Castolás ideje 0,25-0,18 másodpercről 0,25-0,10 másodpercre csökkent (bugfix)
    • Ricochet (W): Minionokra a sebzés 80%-ról 65%-ra csökkent, új: a pattogás kivégzi a minionokat, ha azok kevesebb, mint 15 HP-val rendelkeznek
  • Yuumi - Zoomies (E): Gyógyítás 70/90/110/130/150 (+35% AP-ról) 70/90/110/130/150 (+30% AP-ra) csökkent
  • Seraphine - Surround Sound (W): Pajzs AP-aránya 35%-ról 25%-ra csökkent, gyógyítás AP-aránya 0,6%/100 AP-ról 0,4%/100 AP-ra csökken
  • Gnar
    • Alap HP 580-ról 540-re csökkent
    • Szintenkénti HP-regeneráció 1,75-ről 1,25-re csökkent
  • Zeri
    • Eltávolítva: Nem sebez a feltöltetlen alaptámadás 60-150 (+18% AP-t) a 35%-nál kevesebb max HP-val rendelkező ellenségekre
    • Új: A jobb klikkelés kivégzi az ellenfeleket 60-150 HP (1-18-as szinten)(+18% AP) alatt (a pajzs és sebezhetetlenség felfogja a sebzést, így nincs kivégzés)
    • Lightning Crash (R): Találati (on-hit) sebzés 10/15/20 (+15% AP-ról) 5/10/15 (+15% AP-ra) csökken
  • Renata
    • Alap HP 595-ről 545-re csökkent
    • Alap AD 51-ről 49-re csökkent

12.14-es LoL-patch: Hőserősítések

  • Pantheon - Comet Spear (Q): Dzsungeles szörnyekre 70% helyett 105%-ot sebez
  • Jarvan IV
    • Dragon Strike (Q): Bónusz AD-arány 120%-ról 140%-ra növekedett
    • Demacian Standard (E): Visszatöltési idő 12 másodpercről 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre csökkent
  • Teemo
    • Szintenkénti mana 20-ról 25-re növekedett
    • Noxious Trap (R)
      • Gombadobás távolsága 400/650/900-ról 600/750/900-ra növekedett
      • AP-arány 50%-ról 55%-ra növekedett
      • Manaköltség 75 manáról 75/55/35 manára csökkent
  • Alistar - Pulverize (Q): Manaköltség 65/70/75/80/85 manáról 55/60/65/70/75 manára csökkent, visszatöltési idő 15/14/13/12/11 másodpercről 14/13/12/11/10 másodpercre csökkent
  • Nocturne - Umbra Blades (passzív): Az elsődlegesen megsebzett minion nem szenved el 50%-kal csökkentett sebzést (a többi ugyanúgy csökkentett sebzést kap)
  • LeBlanc
    • Alap mana 334-ről 400-ra növekedett
    • Szintenkénti mana 50-ről 55-re növekedett
    • Distortion (W): Sebzés 75/110/145/180/215 (+60% AP-ról) 75/115/155/195/235 (+60% AP-ra) növekedett
  • Varus: Alap AD 59-ről 62-re növekedett

Itt még nincs vége, a következő oldalon folytatódik a 12.14-es LoL-frissítés teljes leírása!

12.14-es LoL-patch: Egyéb hősmódosításai

  • Wukong
    • Alap HP-visszatöltés 5 másodpercenként 2,5-ről 3,5-re emelkedett
    • Stone Skin (passzív): Jelzőnkénti HP-regen 0,5%-ról 0,35%-ra csökkent
  • Aatrox
    • Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedett
    • Umbral Dash (E): Gyógyítás 18/20/22/24/26%-ról 18/19,5/21/22,5/24%-ra csökkent
    • World Ender (R): Gyógyítás erősítése 25/40/55%-ról 25/35/45%-ra csökkent
  • Kayn (Rhaast)
    • Szintenkénti HP 99-ről 109-re növekedett
    • The Darkin Scythe (P): Hősöknek okozott sebzésből származó gyógyítás nagysága 25-35%-ról 20-30%-ra csökkent szinttől függően
  • Janna
    • Eye of the Storm (E)
      • Bónusz gyógyítás és pajzsolás 20%-ról 15%-ra csökkent
      • Pajzs nagysága 65/90/115/140/165-ről 75/100/125/150/175-re növekedett
    • Monsoon (R): Másodpercenkénti gyógyítás 90/145/200 (+45% AP-ról) 100/150/200 (+50% AP-ra) növekedett
  • Gangplank
    • Alap életerő 640-ről 600-ra csökkent
    • Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedett
    • Alap armor 34-ről 31-re csökkent
    • Trial by Fire (passzív): Sebzés 55-310 (szinttől függőenl)(+100% bónusz AD-ról) 55-310 (szinttől függően)(+100% bónusz AD)(+200% kritikus találati esélyre)
    • Parrrley (Q): Alapsebzés 20/45/70/95/120-ról 10/40/70/100/130-ra változott
    • Powder Keg (E)
      • Alapsebzés 80/105/130/155/180-ról 75/105/135/165/195-re változott
      • Lassítás 40/50/60/70/80%-ról 30/37,5/45/52,5/60%-ra csökkent
      • Új: A kritikus találati eséllyel növekedik a lassítás, 100% crit chance mellett +25%-kal, a 85%-os maximumig
      • Kritikus találat esetén a sebzés 125%-ról 110%-ra csökkent

12.14-es LoL-patch: Tárgyváltozások

  • Gyógyítás és pajzs bónuszok
    • Forbidden Idol: 10%-ról 8%-ra csökkent
    • Ardent Censer: 10%-ról 8%-ra csökkent
    • Mikael's Blessing: 20%-ról 16%-ra csökkent
    • Redemption: 20%-ról 16%-ra csökkent
    • Staff of Flowing Water: 10%-ról 8%-ra csökkent
    • Moonstone Renewer: Maximális jelzők számra 5-ről 4-re csökkent
    • Chempunk Chainsword: Összerakás költsége 300 aranyról 500 aranyra növekedett, teljes költség 2600 aranyról 2800 aranyra növekedett
    • Sunfire Aegis: Alap égetés sebzése 12-30 (+1% bónusz HP-ról) 15 (+1,75% bónusz HP-ra) változott

És még mindig nincs vége, a következő oldalon a sárkányokat, a rúnákat, idézői képességeket és a Heraldot érintő módosításokat találjátok meg!

12.14-es LoL-patch: Idézői képességek módosításai

  • Challenging Smite: Sebzéscsökkentés 20%-ról 10%-ra csökkent
  • Exhaust: Sebzéscsökkentés 40%-ról 35%-ra csökkent

12.14-es LoL-patch: HP-ital és a rúnák változtatásai

  • HP-poti: 150 HP helyett 120 HP-t tölt vissza
  • Újratölthető ital és a Romlás itala: 125 HP helyett 100 HP-t tölt vissza
  • Biscuit Delivery (süti)
    • 10% hiányzó mana és HP helyett 8%-ot tölt vissza
    • Maximális manát 50 helyett 40-nel növeli meg
  • Bone Plating: Töltési idő 45 másodpercről 55 másodpercre növekedett
  • Conditioning: 9 armor és MR helyett 8-at ad, 4% összes armor és MR helyett 3%-ot ad
  • Guardian: Töltési idő 70-40 másodpercről 90-40 másodpercre növekedett (szinttől függően)
  • Scorch: Sebzés 15-35-ről 20-40-re növekedett (szinttől függően)
  • Second Wind: Gyógyítás 6 (+4% hiányzó HP-ról) 10 másodperc alatt 3 (+4% hiányzó HP-ra) csökkent 10 másodperc alatt
  • Sudden Impact: 7 Lethality & 6 varázstörésről 9 Lethalityre & 7 varázstörésre növekedett
  • Unflinching: 10-30% Tenacity és lassításcsökkentésről 5-25%-ra csökkent (szinttől függően)
  • Time Warp Tonic: Mozgási sebesség 4%-ról 2%-ra csökkent

12.14-es LoL-patch: Sárkányok és a Rift Herald módosításai

  • Első két sárkány HP-ja 2650 (+240 szintenkéntről) 3450 (+380 szintenkéntre) növekedett
  • Harmadik sárkánytól kezdve a HP 4350 (+240 szintenkéntről) 6950 (+380 szintenkéntre) növekedett
  • Minden sárkány 7% helyett 5% sebzést oszt ki a célpont aktuális HP-ja alapján
  • Mountain Drake
    • 150 AD-ról 105 AD-ra csökkent
    • 6% armor és MR 9% armor és MR-re növekedett
  • Ocean Drake
    • 100 AD-ról 70 AD-ra csökkent
    • 5 másodperc alatt 2% hiányzó HP helyett 3%-ot tölt vissza
  • Infernal Drake
    • 100 AD-ról 70 AD-ra csökkent
    • 4% AD/AP helyett 6% AD/AP-t ad

  • Hextech Drake
    • 66,7 AD-ról 47 AD-ra csökkent
    • 6% támadási sebesség és 6 képességgyorsítás helyett 9% támadási sebességet és 9 képességgyorsítást ad
  • Cloud Drake
    • 50 AD-ról 35 AD-ra csökkent
    • 3,5% slow resist és 3,5% harcon kívüli bónusz mozgási sebesség helyett 7% slow resistet és 7% harcon kívüli bónusz mozgási sebességet ad
  • Cloud Soul: 10% bónusz mozgási sebesség, plusz 50% bónusz mozgási sebesség 6 másodpercre az ulti elsütése után volt eddig, mostantól 15% bónusz mozgási sebességet ad, az ultis változatlan maradt
  • Ősi Sárkány (Elder Drake): Életereje 6400 HP (+180 HP percenkéntről) 6400 HP (+290 HP perencekéntre) növekedett
  • Rift Herald
    • A másodiknak megidézett Herald 75%-kal több HP-val rendelkezik
    • Mostantól +200 aranyat ad a csapatnak, amelyik elpusztította

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted a következő 24 órában kapunk hotfixet az új frissítéshez?