Remélhetőleg a jövőben nem kényszerülnek arra a fejlesztők, hogy ekkora méretű frissítéseket adjanak ki minden második héten.
A Riot Games ismét elérte azt, hogy hosszú perceken keresztül lehet olvasgatni a legújabb frissítés teljes leírását. A 12.14-es LoL-patch az ígéretek szerint az utolsó ekkora méretű változtatáscsomag lesz a Worlds előtt, innentől az a cél, hogy finomhangolják a módosításokat. Remélhetőleg a League of Legends legnagyobb idei versenyére összeáll majd egy olyan meta, amely a casual játékosoknak, a profiknak és a nézőknek egyaránt élvezhető lesz. Addig is itt vannak azok a nerfek és buffok, amelyek ma hajnalban érkeztek meg az összes szerverre. A Star Guardian Akali, Star Guardian Quinn, Star Guardian Rell, Star Guardian Taliyah, Star Nemesis Morgana és Prestige Star Guardian Syndra holnaptól érhető el a kliensben.
12.14-es LoL-patch: Hősgyengítések
- Sivir
- Boomerang Blade (Q): Castolás ideje 0,25-0,18 másodpercről 0,25-0,10 másodpercre csökkent (bugfix)
- Ricochet (W): Minionokra a sebzés 80%-ról 65%-ra csökkent, új: a pattogás kivégzi a minionokat, ha azok kevesebb, mint 15 HP-val rendelkeznek
- Yuumi - Zoomies (E): Gyógyítás 70/90/110/130/150 (+35% AP-ról) 70/90/110/130/150 (+30% AP-ra) csökkent
- Seraphine - Surround Sound (W): Pajzs AP-aránya 35%-ról 25%-ra csökkent, gyógyítás AP-aránya 0,6%/100 AP-ról 0,4%/100 AP-ra csökken
- Gnar
- Alap HP 580-ról 540-re csökkent
- Szintenkénti HP-regeneráció 1,75-ről 1,25-re csökkent
- Zeri
- Eltávolítva: Nem sebez a feltöltetlen alaptámadás 60-150 (+18% AP-t) a 35%-nál kevesebb max HP-val rendelkező ellenségekre
- Új: A jobb klikkelés kivégzi az ellenfeleket 60-150 HP (1-18-as szinten)(+18% AP) alatt (a pajzs és sebezhetetlenség felfogja a sebzést, így nincs kivégzés)
- Lightning Crash (R): Találati (on-hit) sebzés 10/15/20 (+15% AP-ról) 5/10/15 (+15% AP-ra) csökken
- Renata
- Alap HP 595-ről 545-re csökkent
- Alap AD 51-ről 49-re csökkent
12.14-es LoL-patch: Hőserősítések
- Pantheon - Comet Spear (Q): Dzsungeles szörnyekre 70% helyett 105%-ot sebez
- Jarvan IV
- Dragon Strike (Q): Bónusz AD-arány 120%-ról 140%-ra növekedett
- Demacian Standard (E): Visszatöltési idő 12 másodpercről 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre csökkent
- Teemo
- Szintenkénti mana 20-ról 25-re növekedett
- Noxious Trap (R)
- Gombadobás távolsága 400/650/900-ról 600/750/900-ra növekedett
- AP-arány 50%-ról 55%-ra növekedett
- Manaköltség 75 manáról 75/55/35 manára csökkent
- Alistar - Pulverize (Q): Manaköltség 65/70/75/80/85 manáról 55/60/65/70/75 manára csökkent, visszatöltési idő 15/14/13/12/11 másodpercről 14/13/12/11/10 másodpercre csökkent
- Nocturne - Umbra Blades (passzív): Az elsődlegesen megsebzett minion nem szenved el 50%-kal csökkentett sebzést (a többi ugyanúgy csökkentett sebzést kap)
- LeBlanc
- Alap mana 334-ről 400-ra növekedett
- Szintenkénti mana 50-ről 55-re növekedett
- Distortion (W): Sebzés 75/110/145/180/215 (+60% AP-ról) 75/115/155/195/235 (+60% AP-ra) növekedett
- Varus: Alap AD 59-ről 62-re növekedett
Itt még nincs vége, a következő oldalon folytatódik a 12.14-es LoL-frissítés teljes leírása!
12.14-es LoL-patch: Egyéb hősmódosításai
- Wukong
- Alap HP-visszatöltés 5 másodpercenként 2,5-ről 3,5-re emelkedett
- Stone Skin (passzív): Jelzőnkénti HP-regen 0,5%-ról 0,35%-ra csökkent
- Aatrox
- Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedett
- Umbral Dash (E): Gyógyítás 18/20/22/24/26%-ról 18/19,5/21/22,5/24%-ra csökkent
- World Ender (R): Gyógyítás erősítése 25/40/55%-ról 25/35/45%-ra csökkent
- Kayn (Rhaast)
- Szintenkénti HP 99-ről 109-re növekedett
- The Darkin Scythe (P): Hősöknek okozott sebzésből származó gyógyítás nagysága 25-35%-ról 20-30%-ra csökkent szinttől függően
- Janna
- Eye of the Storm (E)
- Bónusz gyógyítás és pajzsolás 20%-ról 15%-ra csökkent
- Pajzs nagysága 65/90/115/140/165-ről 75/100/125/150/175-re növekedett
- Monsoon (R): Másodpercenkénti gyógyítás 90/145/200 (+45% AP-ról) 100/150/200 (+50% AP-ra) növekedett
- Eye of the Storm (E)
- Gangplank
- Alap életerő 640-ről 600-ra csökkent
- Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedett
- Alap armor 34-ről 31-re csökkent
- Trial by Fire (passzív): Sebzés 55-310 (szinttől függőenl)(+100% bónusz AD-ról) 55-310 (szinttől függően)(+100% bónusz AD)(+200% kritikus találati esélyre)
- Parrrley (Q): Alapsebzés 20/45/70/95/120-ról 10/40/70/100/130-ra változott
- Powder Keg (E)
- Alapsebzés 80/105/130/155/180-ról 75/105/135/165/195-re változott
- Lassítás 40/50/60/70/80%-ról 30/37,5/45/52,5/60%-ra csökkent
- Új: A kritikus találati eséllyel növekedik a lassítás, 100% crit chance mellett +25%-kal, a 85%-os maximumig
- Kritikus találat esetén a sebzés 125%-ról 110%-ra csökkent
12.14-es LoL-patch: Tárgyváltozások
- Gyógyítás és pajzs bónuszok
- Forbidden Idol: 10%-ról 8%-ra csökkent
- Ardent Censer: 10%-ról 8%-ra csökkent
- Mikael's Blessing: 20%-ról 16%-ra csökkent
- Redemption: 20%-ról 16%-ra csökkent
- Staff of Flowing Water: 10%-ról 8%-ra csökkent
- Moonstone Renewer: Maximális jelzők számra 5-ről 4-re csökkent
- Chempunk Chainsword: Összerakás költsége 300 aranyról 500 aranyra növekedett, teljes költség 2600 aranyról 2800 aranyra növekedett
- Sunfire Aegis: Alap égetés sebzése 12-30 (+1% bónusz HP-ról) 15 (+1,75% bónusz HP-ra) változott
És még mindig nincs vége, a következő oldalon a sárkányokat, a rúnákat, idézői képességeket és a Heraldot érintő módosításokat találjátok meg!
12.14-es LoL-patch: Idézői képességek módosításai
- Challenging Smite: Sebzéscsökkentés 20%-ról 10%-ra csökkent
- Exhaust: Sebzéscsökkentés 40%-ról 35%-ra csökkent
12.14-es LoL-patch: HP-ital és a rúnák változtatásai
- HP-poti: 150 HP helyett 120 HP-t tölt vissza
- Újratölthető ital és a Romlás itala: 125 HP helyett 100 HP-t tölt vissza
- Biscuit Delivery (süti)
- 10% hiányzó mana és HP helyett 8%-ot tölt vissza
- Maximális manát 50 helyett 40-nel növeli meg
- Bone Plating: Töltési idő 45 másodpercről 55 másodpercre növekedett
- Conditioning: 9 armor és MR helyett 8-at ad, 4% összes armor és MR helyett 3%-ot ad
- Guardian: Töltési idő 70-40 másodpercről 90-40 másodpercre növekedett (szinttől függően)
- Scorch: Sebzés 15-35-ről 20-40-re növekedett (szinttől függően)
- Second Wind: Gyógyítás 6 (+4% hiányzó HP-ról) 10 másodperc alatt 3 (+4% hiányzó HP-ra) csökkent 10 másodperc alatt
- Sudden Impact: 7 Lethality & 6 varázstörésről 9 Lethalityre & 7 varázstörésre növekedett
- Unflinching: 10-30% Tenacity és lassításcsökkentésről 5-25%-ra csökkent (szinttől függően)
- Time Warp Tonic: Mozgási sebesség 4%-ról 2%-ra csökkent
12.14-es LoL-patch: Sárkányok és a Rift Herald módosításai
- Első két sárkány HP-ja 2650 (+240 szintenkéntről) 3450 (+380 szintenkéntre) növekedett
- Harmadik sárkánytól kezdve a HP 4350 (+240 szintenkéntről) 6950 (+380 szintenkéntre) növekedett
- Minden sárkány 7% helyett 5% sebzést oszt ki a célpont aktuális HP-ja alapján
- Mountain Drake
- 150 AD-ról 105 AD-ra csökkent
- 6% armor és MR 9% armor és MR-re növekedett
- Ocean Drake
- 100 AD-ról 70 AD-ra csökkent
- 5 másodperc alatt 2% hiányzó HP helyett 3%-ot tölt vissza
- Infernal Drake
- 100 AD-ról 70 AD-ra csökkent
- 4% AD/AP helyett 6% AD/AP-t ad
- Hextech Drake
- 66,7 AD-ról 47 AD-ra csökkent
- 6% támadási sebesség és 6 képességgyorsítás helyett 9% támadási sebességet és 9 képességgyorsítást ad
- Cloud Drake
- 50 AD-ról 35 AD-ra csökkent
- 3,5% slow resist és 3,5% harcon kívüli bónusz mozgási sebesség helyett 7% slow resistet és 7% harcon kívüli bónusz mozgási sebességet ad
- Cloud Soul: 10% bónusz mozgási sebesség, plusz 50% bónusz mozgási sebesség 6 másodpercre az ulti elsütése után volt eddig, mostantól 15% bónusz mozgási sebességet ad, az ultis változatlan maradt
- Ősi Sárkány (Elder Drake): Életereje 6400 HP (+180 HP percenkéntről) 6400 HP (+290 HP perencekéntre) növekedett
- Rift Herald
- A másodiknak megidézett Herald 75%-kal több HP-val rendelkezik
- Mostantól +200 aranyat ad a csapatnak, amelyik elpusztította
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!