Egyelőre még csak a PBE-n, a League of Legends hivatalos teszt szerverén lehet kipróbálni a jövő héten élesedő változtatásokat.
A Riot Games tényleg betartotta az ígéretét, olyan hatalmas mértékű változtatásokra nem kell készülni a 12.15-ös frissítés érkezésével, mint az elmúlt két hónapban. Igaz, hogy változtatnak 16 hőst, 3 tárgyat és 1 rúnát, de ezek a nerfek és buffok finomhangolásnak tekinthetőek inkább. Rendszerszintű módosításokra nem kell készülni, így újra sem kell tanulni a játékot, mint azt kellett a 12.10-es LoL-patchtől kezdve minden második héten. Egyelőre a nagy kérdőjel Dr. Mundo, aki mini-reworknek megfeleltethető átalakításokra számíthat, azonban nem garantálja semmi, hogy ez a módosításcsomag a jövő héten élesedik.
12.15-ös LoL-patch: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel
- Lillia - Dream-Laden Bough (passzív): Szörnyekre a maximális sebzés 40-100-ról 50-150-re növekedik szinttől függően
- Singed
- Noxious Slipstream (passzív)
- Mozgási sebesség 20%-ról 25%-ra növekedik
- Töltési idő az egyes célpontokra 10 másodpercről 8 másodpercre csökken
- Insanity Potion (R): Bónusz AP, armor, magic resist és mozgási sebesség 20/60/100-ról 30/65/100-re növekedik
- Noxious Slipstream (passzív)
- Rammus - Soaring Slam (R)
- Töltési idő 110/95/80 másodpercről 90 másodpercre változik
- Beugrás távolsága 600 egységről 800 egységre növekedik
- Mozgási sebességgel a beugrás távolsága növekedhet. Eddig a mozgási sebesség 130%-a volt ez a maximális távolság, ez növekedik 150%-ra
- Minimum dash sebessége 700 mozgási sebességről 900 mozgási sebességre növekedik
- Maximum dash sebessége 1800 mozgási sebeségről 2000 mozgási sebességre növekedik
- Leona
- Shield of Daybreak (Q): Manaköltség 45/50/55/60/65 manáról 35/42,5/50/57,5/65 manára csökken
- Solar Flare (R): Kábítás és lassítás hatóideje 1,5 másodpercről 1,75 másodpercre növekedik
- Thresh - Death Sentence (Q)
- Visszatöltési idő 20/18/16/14/12 másodpercről 19/17/15/13/11 másodpercre csökken
- Alapsebzés 80/120/160/200/240-ről 100/140/180/220/260-ra növekedik
- Zed
- Living Shadow (W): Az árnyék és Zed közötti távolság eddig maximum 2000 kellett, hogy legyen a képességek lemásolásához. Ez a távolság végtelenre növekedik
- Shadow Slash (E): Energiaköltség 50-ről 40-re csökken
- Akali - Twilight Shroud (W): Bónusz/visszaállított energia 80-ról 100-ra növekedik
- Lee Sin
- Resonationg Strike (Q második cast): Energiaköltség 30-ról 25-re csökken
- Iron Will (W második cast): Energiaköltség 30-ról 25-re csökken
- Cripple (E második cast): Energiaköltség 30-ról 25-re csökken
- Shen - Shadow Dash (E - passzív része): Energia visszatöltés 30-40-ről 30-50-re növekedik szinttől függően
- Kennen
- Electrical Surge (W)
- Visszatöltési idő 14/12/10/8/6 másodpercről 13/11,25/9,5/7,75/6 másodpercre csökken
- Aktívjának az alapsebzése 60/85/110/135/160-ról 70/95/120/145/170-re növekedik
- Electrical Surge (W)
A következő oldalon érkeznek a hősgyengítések, a tárgymódosítások és a First Strike-nerf!
12.15-ös LoL-patch: Tervezett hősgyengítések pontos értékekkel
- Master Yi - Wuju Style (E): Töltési idő 18/17/16/15/14 másodpercről 18 másodpercre növekedik
- Qiyana - Royal Privilege (R): AD-arány 45%-ról 30%-ra csökken
- Sivir
- Szintenkénti AD 3,3-ről 3-ra csökken
- Spell Shield (E): Visszatöltési idő 22/20/18/16/14 másodpercről 24/22,5/21/19,5/18 másodpercre növekedik
- On The Hunt (R): Visszatöltési idő 100/85/70 másodpercről 120/100/80 másodpercre növekedik
- Gwen - Snip Snip! (Q): Tényleges sebzés átváltása 75%-ról 50%-ra csökken
- Taliyah
- Unraveled Earth (E): Visszatöltési idő 16/15/14/13/12 másodpercről 18/17/16/15/14 másodpercre növekedik
- Weaver's Wall (R): Hatóidő 5 másodpercről 4 másodpercre csökken
- Kalista: Alap AD 69-ről 66-ra csökken
12.15-ös LoL-patch: Tárgyváltoztatások és a First Strike-nerf
- Mercurial Scimitar (buff)
- Magic resist 30-ról 40-re növekedik
- Aktív elhasználása után a bónusz mozgási sebesség hatóideje 1 másodpercről 1,5 másodpercre növekedik
- Silvermere Dawn (buff)
- Magic resist 35-ről 40-re
- HP 300-ról 350-re növekedik
- Aktív képesség lassításcsökkentése és tenacityje 40%-ról 50%-ra növekedik
- Divine Sunderer (nerf): Spellblade "pre-mitigation" (armor és magic resist aktiválódása előtti) gyógyítása 65%-ról 55%-ra csökken
- First Strike (nerf): Bónusz sebzés 10%-ról 9%-ra csökken
A 12.15-ös League of Legends-frissítés augusztus 9-én, szerdán élesedik a szervereken magyar idő szerint a hajnali órákban.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!